Здравейте
Проблема е следния.Реших да сменям задни лагери на главини на пасатора дигнах на крик и всичко вървеше добре до момента на махане на барабаните бих с чука и няма сваляне на барабаните даите съвет как да ги махна.Забелязах и нещо друго като натисна гумите с крак счкаш се мърда целия заден мост.Какво може да е това от лагерите ли е или от задния мост е причината иначе кат врътна гумата се чува специфичен шум като от лагери стържене.Ако има проблем в задния мост да препоръчате некои маистор в София да го погледне или мога ли сам да до оправя.



Проблем задни Барабани на Пасат Б3 1.8ми 90г
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами вероятно имат ръб.Тогава накладката попада зад ръба и си дърпай колкото искаш.Аз имах някъде същата такава тема и там пишеше как се освобождава барабана.
Имай на в предвид,че тези Пасат-и имат система за саморегулиране която следи колко е износен барабана и отваря накладките максимално така че трябва да ги прибереш преди да успееш да измъкнеш барабана ама не помня как се правеше.
Иначе ако ръба е голям е хубаво да ги смениш - ако си комби (май и за седан са толкова) са 173лв комплект италиански на Optimal.
Имай на в предвид,че тези Пасат-и имат система за саморегулиране която следи колко е износен барабана и отваря накладките максимално така че трябва да ги прибереш преди да успееш да измъкнеш барабана ама не помня как се правеше.
Иначе ако ръба е голям е хубаво да ги смениш - ако си комби (май и за седан са толкова) са 173лв комплект италиански на Optimal.
Пасатора е комби.Ако отида на маистор ще успеят ли да ги свалят без чупене на накладките.Даите идея за некои маистор дет има такава скоба.Е са ходих при едни маистори в обеля ония ми вика че нема скоба и с чука може да счупи барабана/иначе и тоя маистор би с чука около 15 мин и не стана нищо/и не било работа за неделя следобет че може да станат големи поражения.
Явно момчетата от сервиза неразбираха щом не знаеха за тая дупка кадето освобождава накладката
Даите идея за сервиз дет поне малко от малко разбират

Даите идея за сервиз дет поне малко от малко разбират
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
fidrimku написа:Тая дупка е на тасчето (ламарината) от вътрешната страна - не от към барабана или на него и евентуално е със гумена тапа!Погледни пак!
на самия барабан е дупката.с отверка се повдига клинче 16 на снимката .разклащаш барабана да сьбере малко накладките и вадиш.

а колкото до оптимал

оправих малко линка mod edit: vaskoto1
- fidrimku
- Мнения: 260
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега поне при мен е такаslance написа:fidrimku написа:Тая дупка е на тасчето (ламарината) от вътрешната страна - не от към барабана или на него и евентуално е със гумена тапа!Погледни пак!
на самия барабан е дупката.с отверка се повдига клинче 16 на снимката .разклащаш барабана да сьбере малко накладките и вадиш. а колкото до оптимал

mod edit: vaskoto1
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 22:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблема е решен
Благодаря за съветите точно както е на снимките така и стана излезе барабана без никви съпротивления нямаше никакъв ръб по барабаните просто е трябвало да се освободят накладките.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04, plamen1234 и 54 госта