
Почистване на дроселна клапа !
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Моля,моля ама айде стига с тез благодарности ,че вече
Аз съм писъл за ефекта...
Когато купувах колата (преди 4000 км) дросела и беше зверски зацапан и всеки път когато я палих (дори и загряла) оборотите и скачаха на 750 после падаха на 500 и тогава вече се стабилизираха....продавача ми викаше:"като запалиш, веднага натискай газта и тръгвай с ряз"
Ясно ми беше ,че нещата вървят към дросел и му обясних за ония 720лв дето трябва да ги дам ако проблема е в това което се съмнявам. Човека незнаеше какво е дросел (или се направи ,че незнае - няма значение) ,но определено доста се стресира. Казах му ,че имам познат който ще я закачи на комп безплатно и ако иска да отидем при него да го проверим тоя дросел. Диагнозата беше точна :"грешка дроселова клапа" Пратихме го при едни дето му взеха 25 лв за чистене на дросел и после пак при нас да го проверим отново. Сега вече всичко си беше наред и съм сконен да си мисля ,че благодарение на това ,че се стресира ми свали 450лв от първоначалната цена на полото.
И сега след 4000 км ми се появиха ония работи дето съм ги писъл в предишният си пост (на светлинни години са от оново дето беше преди) и затова реших да я "пребърша". Не ,че ми пречеха нещо или оказваха кой-знае какво влияние ,но все пак...
Проблема е ,че самият диаметър на клапата е доста голям ,а градуса на завъртане на досела при празен ход е твърде малък (едното компенсира другото) и затова и по-малки замърсявания по стените на цилиндъра оказват влияние,плюс това механиката в дросела с времето се изхабява и не успява да настрои клапата в идеалното и положение. Ама така е - и ние сме едни будали : не си купуваме нови коли пък все се бутаме в 10-15 годишни



Lizard написа:а аз да питам: Проблеми със дросела имаше ли, че реши да го чистиш или просто ей така за профилактика?
И ефект положителен отрицателен? След тази ти намеса.
На мен тази процедура ми я извърши ваското1 и аз я приемам като профилактика тъй като според мен моят проблем с оборотите не идваше от дросела или поне неизчезна след тази процедура.
Аз съм писъл за ефекта...
Anbuch написа: Моята не беше чак толкова замърсена ,но все пак........
Когато купувах колата (преди 4000 км) дросела и беше зверски зацапан и всеки път когато я палих (дори и загряла) оборотите и скачаха на 750 после падаха на 500 и тогава вече се стабилизираха....продавача ми викаше:"като запалиш, веднага натискай газта и тръгвай с ряз"



И сега след 4000 км ми се появиха ония работи дето съм ги писъл в предишният си пост (на светлинни години са от оново дето беше преди) и затова реших да я "пребърша". Не ,че ми пречеха нещо или оказваха кой-знае какво влияние ,но все пак...
Проблема е ,че самият диаметър на клапата е доста голям ,а градуса на завъртане на досела при празен ход е твърде малък (едното компенсира другото) и затова и по-малки замърсявания по стените на цилиндъра оказват влияние,плюс това механиката в дросела с времето се изхабява и не успява да настрои клапата в идеалното и положение. Ама така е - и ние сме едни будали : не си купуваме нови коли пък все се бутаме в 10-15 годишни

Благодаря за информацията
Определено много полезна информация защото мен определено ме е шубе да пипам каквото и да е по колата все едно е от стъкло да му се невиди. Ама с всичката тая електроника не знам къде какво ще пипна и ще прецакам. Между другото моето е 1.6 АЕЕ 75кс и колкото пъти съм ходил на сервиз (заради готини бивши собственици- мърлячи) ми махаха клемите на акумулатора (заради алармата) и нямах проблем е продължение поне на месец и половина. Но сега всяка сутрин като ходя на работа по едно и също време ми гасне и в последствие се оправя. Та ще изчистя дросела пък да видя дали ще се оправи.
- Bahama man
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
- Автомобил: VW Polo 1998
- Двигател: AEF
И така колеги почистих днес дроселовата клапа...усетих голяма промяна колата си дърпа като нова...но оборотите при освобождаване от скорост в движени са 1100 и чак когато спре в покой ги сваля до 950...как да процедирам ще се оправят ли сами или трябва да ходя на диагностика
Очаквам мнения и помощ
Благодаря предварително
П.С има пак едно леко придърпване при превключване на преводите но това е защото не е сменян бензиновия филтър него ще сменя скоро
Мотора е 1400 MPI 60ph AEX 97`

Очаквам мнения и помощ


П.С има пак едно леко придърпване при превключване на преводите но това е защото не е сменян бензиновия филтър него ще сменя скоро

Мотора е 1400 MPI 60ph AEX 97`
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Точно така трябва да бъде: при движение на празен ход оборотите трбва да са по-високи от оборотите при празен ход на место.Обаче 1100 ми се вижда доста , откачи ли акумолатора?
На мен най-много ми държеше малко под 1000 оборота в движение на празен ход,но след 100-тина километра малко ги свали тия обороти.
На мен най-много ми държеше малко под 1000 оборота в движение на празен ход,но след 100-тина километра малко ги свали тия обороти.
- Bahama man
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
- Автомобил: VW Polo 1998
- Двигател: AEF
Anbuch написа:Точно така трябва да бъде: при движение на празен ход оборотите трбва да са по-високи от оборотите при празен ход на место.Обаче 1100 ми се вижда доста , откачи ли акумолатора?
На мен най-много ми държеше малко под 1000 оборота в движение на празен ход,но след 100-тина километра малко ги свали тия обороти.
Да колега направих цялата операция както си обяснил и по снимковия материал даже със същия спрей 7'89.лв от OMV ефекта е невероятен,а тази вечер като карах колата наистина свали оборотите на 1000 при движение на колата на неутрална скорост и акумолатора откачих за 30 минути...значи след 100км пробег трябва да ги свали още малко така ли ?
П.С придърпването след превключване на преводите и подаване на гас остана но е по-малко след почистването бензиновия филтър е належащ за смяна нали това остава след като дросела вече е чист

- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Незнам колега, и на мен ми държи някъде около 950 оборота в движение, а на място мисля, че падат към 700-800 оборота. Много рядко при висока скорост (140-150 км.) като иключа от скорост държи оборотите около 1000-1100, но за няколко секунди (10-15) и след това се нормализират.
ПС. Не че 140 - 150 км. е голяма скорост, ама то толкова си може машинката.
ПС. Не че 140 - 150 км. е голяма скорост, ама то толкова си може машинката.

- N1P0
- Мнения: 1228
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
- Контакти:
Екстра,
и аз днес го почистих, като го отворих беше направо черно всичко. Най трудно се чисти по ръбовете около клапата, там най много време ми отне, и даже ако някой друг натиска педала на гъзта е още по лесно.
Усеща се промяната веднага, в момента като сменям предавка ги дига с 300 оборотите което е доста, но мисла че по нататък ще се изравни, малко я карах

Усеща се промяната веднага, в момента като сменям предавка ги дига с 300 оборотите което е доста, но мисла че по нататък ще се изравни, малко я карах

- Bahama man
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
- Автомобил: VW Polo 1998
- Двигател: AEF
N1P0 написа:Екстра,и аз днес го почистих, като го отворих беше направо черно всичко. Най трудно се чисти по ръбовете около клапата, там най много време ми отне, и даже ако някой друг натиска педала на гъзта е още по лесно.
Усеща се промяната веднага, в момента като сменям предавка ги дига с 300 оборотите което е доста, но мисла че по нататък ще се изравни, малко я карах
За оборотите не се притеснявай и мойте бяха вискои и след 2-3 дни каране градско се оправиха

- nadia23
- Мнения: 222
- Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
anonimko написа:wd-40 е спрей за почистване на карбуратори отвиване на раждясали болтове и др можеш да го намериш в авторай
OMG! Някой може и затова да ползва WD40, НО за карбуратори и дросели е спрея "Carb &Choke Cleaner"



- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодарско. И на мен ми спести 40 кинта.
Взех ви шпрей от практикер, един приятел ( Trohata ) натискаше педала на газта и аз чистех:)
Ефекта е поразителен, колата тръгва по леко ( Дори ми се струва че върви повече но надали).
В момента ми държи много високи обороти -в движение 1300-1500 а като спра слизат много бавно до нормалните. Предполагам с два-три дни каране ще се оправи ( почна вече леко да се оправя) ако не се оправи ше разкача акумолатора.
Евала за темата!
Взех ви шпрей от практикер, един приятел ( Trohata ) натискаше педала на газта и аз чистех:)
Ефекта е поразителен, колата тръгва по леко ( Дори ми се струва че върви повече но надали).
В момента ми държи много високи обороти -в движение 1300-1500 а като спра слизат много бавно до нормалните. Предполагам с два-три дни каране ще се оправи ( почна вече леко да се оправя) ако не се оправи ше разкача акумолатора.
Евала за темата!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта