Огън от гърнето:)
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Огън от гърнето:)
Колеги наскоро открихме с приятели, че абф-чето след премахването на катализатора средното гърне и крайното и заместването им с два резонатора и крайно YED (някво никво от проспийд за 75лв) хвърля огън от време на време от испускателната система!
Та въпроса ми е това как ще се отрази на мотора,купето и изпускателната система като цяло!Като вървеж и се отрази на количка мн добре!
То е ясно че по ралитата хвърлят постоянно, но там със сигурност са с мн по добри изпускателни системи от голфарата!Та какви последствия може да има от тая цялата работа? 
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Възможни причини:недоизгорели газове , кофти центровка, губене на искра периодично, и... гадното-не затварят добре изпускателни клапани.По- лекия вариант- гърнетата имат искрогасяща функция, особено първото...Абе да не пускаш нитро..а?
С "digifant" ситема ли си?
Последна промяна от emo-gar на Пон 29 окт 2007 20:54, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
pas1.8mi написа:Не е нормално!Пипали ли сте нещо по предварението на запалването?
На АБФ не може да въртиш делкото и да буташ предварнието по тоя начин.
bulr1dr
Просто колата явно работи богато, това предполагам се случва само когато си махнеш крака рязко от педала на газта и си на малко по-високи обороти.
На мен 1.8 моното ми правеше същите неща
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта