загуба на охладителна течност
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
2 мес = 800 км
dude написа:е на 2месеца към 800-милилтра нещо такова
Като че ли не е малко...
ако на 800 км доливаш почти литър...
Премери си компресията, и гледай преди зимата да се оправиш, че зимата не е приятно да ти прави номера...
значи аз казах този съвет за затягането от гледна точка на поговорката... "....питай патило". и аз бях тръгнал та радиатор , съединения, та при този - онзи пък накрая едно момче (работеше в един сервиз на VW ) я "малко постегна" повече от мене и вече 1 година си е ок... при него може и друг проблем да има незнам...просто споделям моя опит
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
понеже все още не съм отстранил проблема
на запален двигател, стрелката между бялата зона и средата, отворих капачката, чу се звук, гледам вътре няма пяна, няма мехурчета, просто почна да излиза пара леко, но то е нормално при разлика на температурите на течност и въздуха. Някои пишеше, че трябва да се вдигнат оборотите, когато се гледа дали има мехурчета? Аз понеже съм сам, а тухла нямах:lol: , това не го направих, но течността си беше достатъчно загрята, та мисля че не е проблем че е работил на празен ход
като се има в предвид, че маслото си ми е ок и че колата не пуши отзад, мисля, че не е гарнитура
но кое ми направи впечатление, около отвора на съда отвън имаше течност, не знам дали се появи след като отворих, щото леко пръсна тогава или просто капачката не уплътнява добре
избърсах с едно парцалче и сега ще си направя експеримент, след като покарам повечко ще погледна там какво е положението
май трябва нова капачка, а? тея евтините наистина ли за нищо не стават?
П.С. видях, че долната страна на капачката, като е завита и я пипна с пръст е влажна, това прецакано уплътнение ли е?

на запален двигател, стрелката между бялата зона и средата, отворих капачката, чу се звук, гледам вътре няма пяна, няма мехурчета, просто почна да излиза пара леко, но то е нормално при разлика на температурите на течност и въздуха. Някои пишеше, че трябва да се вдигнат оборотите, когато се гледа дали има мехурчета? Аз понеже съм сам, а тухла нямах:lol: , това не го направих, но течността си беше достатъчно загрята, та мисля че не е проблем че е работил на празен ход
като се има в предвид, че маслото си ми е ок и че колата не пуши отзад, мисля, че не е гарнитура
но кое ми направи впечатление, около отвора на съда отвън имаше течност, не знам дали се появи след като отворих, щото леко пръсна тогава или просто капачката не уплътнява добре
избърсах с едно парцалче и сега ще си направя експеримент, след като покарам повечко ще погледна там какво е положението
май трябва нова капачка, а? тея евтините наистина ли за нищо не стават?
П.С. видях, че долната страна на капачката, като е завита и я пипна с пръст е влажна, това прецакано уплътнение ли е?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта