Какво мислите за скобите по охладителната система на vw?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen

винаги се затруднявам с "въпрос на анкетата"

перфектни са
62
73%
отвратителни са
23
27%
 
Общо гласове: 85
Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Сря 31 окт 2007 12:12


brabus написа:Боте, със същия успех може да нямаш отверка...кофти, а?
Звучиш смешно. Пък като си си купил кола, пък погледни какви инструменти може да са ти необходими ако закъсаш и да си ги набавиш.
Аз си нося тия клещи в колата, но не си нося резервни маркучи... кофти, а? mhihi

баси, не съм работилница...
отверка имам, и клещи имам, и гаечни ключове имам, и тук таме некой маркуч.... но когато ти се случи на път и се оказва, че нямаш някви "специални" клещи тип проскубана гарга.... емиииии... тогава ти е кофти :evil: дори и да звучи смешно, не ти е, нали?
Друг е въпроса, че може да си сложиш от "скапаните" скоби няколко основни размера при маркучите или да увиеш маркуча с тиксо...
Факт е обаче, че повечето майстори, като сменят некви маркучи не връщат въпросните скоби, а слагат нови с винт, а дали е правилно...., нкетата ще реши mhihi




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 31 окт 2007 12:48


никви ядове не съм имал с тия скоби
при всяка смяна на гумени съденинения-1,2 майстора ги сменя с другия вид обаче


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 31 окт 2007 12:55


Слагат ги защото осигуряват бърз и лесен монтаж, с достатъчна надеждност на свръзката.

Я си представете обем на производство от няколко милиона автомобила, десетки скоби на бройка, заврени на всевъзможни и труднодостъпни места и оператор с винтоверт в ръка, гледащ жално безмилостно гонещия своя такт конвейр.

За мен анкетета е лишена от смисъл. Всичко зависи от целите - мислете глобално, когато произвеждате серийно и локално, когато ремонтирате своят автомобил.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Сря 31 окт 2007 13:35


Аз съм доволен от тях и до сега съм нямал ядове, но си имам много добри клещи :D


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Сря 31 окт 2007 14:56


Я питайте Бате Никси какво мисли за тез скоби и той ще ви каже най-добре:) Помня че имаше малко ядове с една такава на мойто голфи и в резултата после протече.


Потребителски аватар
jivotarae
Мнения: 128
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jivotarae » Сря 31 окт 2007 14:59


Доволен съм.Имам едни клещи-човки и нямам никакъв проблем.


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Сря 31 окт 2007 15:07


Хубави са си скобите, нямам никакво намерение да ги сменям с разни ментаци а и нямам никакъв проблем със свалянето и слагането тъиче за мен са си перфектни.


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Сря 31 окт 2007 18:31


Скобите са добри на мен до сега не ми се е налагало да сменям такъв тип скоба защото се е повредила. Но от друга страна когато е завряна на кучето в г**а хвърляш много нерви да не говорим че можеш и да си изпонараниш ръцете. Понякога и специализираните инструменти на помагат: гаргите не винаги могат да се заврът навсякъде дори и специалните клещи с жилото не помагат а и да не говорим колко струват читавите...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 31 окт 2007 18:31


Скобата е перфектна.


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Сря 31 окт 2007 18:36


brabus написа:Боте, със същия успех може да нямаш отверка...кофти, а?
Звучиш смешно. Пък като си си купил кола, пък погледни какви инструменти може да са ти необходими ако закъсаш и да си ги набавиш.
Аз си нося тия клещи в колата, но не си нося резервни маркучи... кофти, а? mhihi


В колата само ключ за гуми ... Иначе използвам жокера : Обади се на приятел ( Niksi в краен случаи ДЗИ )

Брабусе то на Голфа на кората на предния капак не пише ли " Ако спре сипете бензин друга причина няма :D "

Последна промяна от Madj0 на Сря 31 окт 2007 18:40, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Сря 31 окт 2007 18:36


brabus-e, от къде могат да си набавя тези клещи?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 31 окт 2007 18:40


перфектни са скобите.предпочитам ги пред тези с резбата от по 15 ст.
отварят се мн лесно с подходящ инструмент.в моя случай тръбен ключ


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 31 окт 2007 20:33


Plarol написа:brabus-e, от къде могат да си набавя тези клещи?

Точно тия си ги купих по принуда от една железария на морето като бях лятото.
Във всеки железарски магазин или склад за строителни материали би трябвало да има. Моите струваха 10~12 лв, не помня точно.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 31 окт 2007 20:59


Малко неудобни без уреда, но вечни


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 31 окт 2007 23:28


С чирака се работят сравнително лесно.Има малък проблем че когато я свалиш от гърловината се затваря повече. После когато речеш да я стисниш и нахлозиш трябва да отвориш чирака повече, но пък като го отвориш той не стиска достатъчно и не можеш да я нахлозиш.За тази цел стискаш леко скобата и навиваш болта за регулиране на затварянето.
Тези скоби колеги са идеални.
Те са под постоянно напрежение на стягане.
Това че ще отпуснат при по високо налягане според мене не е вярно.
Хубавото им е че дори и след олягането на маркуча спрямогърловината и скобата тя продължава да си стиска маркуча.
Другите (винтовите скоби) след олягане все едно олабват, т.е. пак трябва да се донатягат. Освен това при тях не можеш да предцениш силата на стискане, докъто при оригиналните силата си остава през цялото време една и съща.

п.п. моите чираци ги взех на зор като си сменях антофриза и бяха май за 4 лева и съм доволен от тях.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта