Скоростна кутия за Голф 4, 101к.с.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 10 май 2007 14:31


Wish_Master написа:Да попитам и аз за задната скорост. Трудно включва. При леко натискане и включване на задна се чува някакво стържене на ламарина и колата не се движи. Трябва да изключа и пак да включа на скорост, като този път натисна малко по-силно и си включва. Незнам доколко това е нормално. Става и от първия път, но трябва да окажа по-голяма сила като включвам на задна. Притеснявам се че когато бързам и трябва да давам на зад, немога да съм сигурен дали е задната е влязла нормално и ще си тръгне колата. Някакви съвети или идеи защо става така?
Двигателят е 1.6 101bhp AFT

Провери регулровката на лостовата система .....колата на канал....после търси друго....за по-лесно..откачи шарнира към скоростната кутия и мърдай последното лостче с ръка .....ако включва леко-регулирай лостовата система....капризна е!Има теми... ще прочетеш как....да не занимавам колегите с букварни истории..




Потребителски аватар
niki
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niki » Съб 19 май 2007 17:37


Здравейте колеги ! И аз стигнах до ремонт на скоростната кутия. Наистина се оказва че това е едно от слабите им места. Всичко започна с леко притрисане когато ускорявах и така се стигна до момента в който колата беше не възможно да се кара ! Съмнявах се да не е от съединителя ( на 20000 км.- точно ) Не беше от него - напълно здрав ! Тогава забелязах че на кожуха на скоростната кутия има пукнатина ! Когато източих маслото то беше пълно сас стружки и парчета желязо! Оказа се, че има доста счупени части ! Майсторчето дето я прави ми обясни че всичко идвало от някакви си нитове които като се скъсат и се получава това !


KANE
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 19 май 2007 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ñîôèÿ

hi

Мнениеот KANE » Съб 19 май 2007 17:43


golfa 16 valve li e


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: hi

Мнениеот Ludia » Съб 19 май 2007 17:46


KANE написа:golfa 16 valve li e

NE


Потребителски аватар
cvetunka
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cvetunka » Вто 22 май 2007 8:59


niki написа:Здравейте колеги ! И аз стигнах до ремонт на скоростната кутия. Наистина се оказва че това е едно от слабите им места. Всичко започна с леко притрисане когато ускорявах и така се стигна до момента в който колата беше не възможно да се кара ! Съмнявах се да не е от съединителя ( на 20000 км.- точно ) Не беше от него - напълно здрав ! Тогава забелязах че на кожуха на скоростната кутия има пукнатина ! Когато източих маслото то беше пълно сас стружки и парчета желязо! Оказа се, че има доста счупени части ! Майсторчето дето я прави ми обясни че всичко идвало от някакви си нитове които като се скъсат и се получава това !



При мен беше абсолютно същото. Ти как я оправи?


Потребителски аватар
niki
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niki » Съб 26 май 2007 17:08


При мен беше абсолютно същото. Ти как я оправи?[/quote]
Ами свалих я скоростната кутия и я занесох на едно майсторче ! Той ми смени нитове ( което се оказа , че било слабото място на скоростните кутии при четворките), синхронизатори, зъбни колела, залепи кожуха където беше пукнат . Целия ремонт на кутията със работата ми излезе 800 лв. Каза ми още да си сипя хубаво масло(което можеше и да не ми го казва ) но да бъде пълна синтетика !


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 26 май 2007 22:27


niki написа:При мен беше абсолютно същото. Ти как я оправи?

Ами свалих я скоростната кутия и я занесох на едно майсторче ! Той ми смени нитове ( което се оказа , че било слабото място на скоростните кутии при четворките), синхронизатори, зъбни колела, залепи кожуха където беше пукнат . Целия ремонт на кутията със работата ми излезе 800 лв. Каза ми още да си сипя хубаво масло(което можеше и да не ми го казва ) но да бъде пълна синтетика ![/quote]
800 лв...ИХУУУУУ----не знам какви са цените за Г-4 по моргите ама със сигурност щеше да ти излезе наполовина(за Г-3 200-250 лв за добра скоростна кутия)..да не говорим,че майсторът те метнал поне за 1/3 от свършената работа...
Пред очите ми на един Опел му направиха "голям ремонт" като смениха основните и биелните лагери защото не качвал масло....а всъщност само промиха цедката на маслената помпа която се беше запушила от гадории.....ама човека си плати като поп за голям ремонт!!!Сега си разработва колата като след основен ремонт???


Потребителски аватар
Milefff
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 16:02
Автомобил:
Двигател:

здравеите!!!

Мнениеот Milefff » Пет 12 окт 2007 0:29


малко е стара темата но все пак.
имам пролбем с кутия АКЛ !!! някои ако може да помогне по някакув на4ин.
разнитени са ми нитовете а и преди мен някои е позаварявал леко кожуха:)
та .. 1.6 АКЛ само 4е е ТОЛЕДО 2000г
малко инфо моля ви..
4ета араби.. каде са ? телефон ? ако я сменя с друга кутия от такув двигател АКЛ ??
мерси отсега...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 12 окт 2007 8:57


нямаш никакви проблеми със замяната на кутия от А3 или Г4 ,със същия мотор


Потребителски аватар
everlastt
Мнения: 275
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот everlastt » Вто 23 окт 2007 17:47


И аз да добавя, значи тези нитове им се късат главите и попадат в механикатаи става мяууу.Копуват се комплект ремонтни болтове за скоростна кутия около 200 кинта в Порше БГ и ако е скъсан кожуха на кутията трябва нов, ако не е добре.Цеилят ремонт излиза около 700-800 лв. Тегав ремонт с 2 думи, но аз съм се подготвил психически.


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Вто 23 окт 2007 20:48


Glove написа:Колеги малко е извън темата но, повечето проблеми по скоростната кутия и спирачната система идва от ненавременна смяна ма масло. По документи се сменя на 40 000км или на 2години ако не е карана много колата, така че не се отчаиваите, просто не всеки си гледа колата както е по книга, не се знае преди кои и какъв е бил собственика :D


Eвала колегата!~Най после нещо умна да се каже!
Всеки иска да кара без да се правят определените обслужвания!
Мойта що не се е счупила ?А му взимам здравето на дизата...Това че скоростите са били чупливи на Г4 е пълна глупост! :idea:
Има пълно морги в София с Г4...какъв е проблема :wink:


evgenito
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

skorostna kutiq na vento tdi 90 k.s.

Мнениеот evgenito » Вто 23 окт 2007 22:43


zdraveite na vsi4ki!
golqm problem s tezi sk.kutii.kakto karam i izvednaj...bam bum.. po4naha da hvar4at par4eta ot sk.kutiq
sega sam sas sk.kutiq ot passat3 td oba4e ima mnogo kasi skorosti,pove4e ot 110 ne varvi i moje da se poteglq na 2 predavka bez qdove.kajete nqkakvi sereini nomera na kutiq za vento tdi,ili nqkva sas dalgi skorosti!!
blagodarq vi predvaritelno!!!


Потребителски аватар
Milefff
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 16:02
Автомобил:
Двигател:

за скоростна кутия

Мнениеот Milefff » Чет 25 окт 2007 1:37


.

Последна промяна от Milefff на Вто 16 мар 2010 1:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niki
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niki » Сря 31 окт 2007 22:21


joker написа:
niki написа:При мен беше абсолютно същото. Ти как я оправи?

Ами свалих я скоростната кутия и я занесох на едно майсторче ! Той ми смени нитове ( което се оказа , че било слабото място на скоростните кутии при четворките), синхронизатори, зъбни колела, залепи кожуха където беше пукнат . Целия ремонт на кутията със работата ми излезе 800 лв. Каза ми още да си сипя хубаво масло(което можеше и да не ми го казва ) но да бъде пълна синтетика !

800 лв...ИХУУУУУ----не знам какви са цените за Г-4 по моргите ама със сигурност щеше да ти излезе наполовина(за Г-3 200-250 лв за добра скоростна кутия)..да не говорим,че майсторът те метнал поне за 1/3 от свършената работа...
Пред очите ми на един Опел му направиха "голям ремонт" като смениха основните и биелните лагери защото не качвал масло....а всъщност само промиха цедката на маслената помпа която се беше запушила от гадории.....ама човека си плати като поп за голям ремонт!!!Сега си разработва колата като след основен ремонт???[/quote]
Ех колегаааа не съм привърженик на евтините неща - после излизат по скъпи ! Да не ти се случва сам ще се увериш! А и както самия ти си споменал " За Голф 3 250-300лв. Но тук не говорим за голф 3 а голф 4 !
А и да те попитам по какво различаваш дали е здрава една скоростна кутия втора употреба ???? По външния и вид може би ???
На колегата с проблема в скоростите бих препоръчал да я отремонтира
Успех !


Потребителски аватар
Americanec
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Americanec » Чет 08 май 2008 8:58


Айде и аз да попитам,от 1 месец забелязвам като включвам само на задна,притрисане или старжене или малко труднов се включва задната,някой път става и без но по вечето пъти стърже.Съвет?На майстор ли тррябва да ходя?Ако иска да погледне вътре какво става колко време ще съм без кола?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 173 госта