
Спортен филтър JR ми намали дърпането!!!
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: Спортен филтър JR ми намали дърпането!!!
Li4o написа:Хм, единственото разумно обяснение, което ми идва на ум е във високите обороти по някаква причина да не ти стига гориво.......
Примерно кофти бензинова помпа, често срещан дефект при стари автомобили

- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Спортен филтър JR ми намали дърпането!!!
musura написа:Li4o написа:Хм, единственото разумно обяснение, което ми идва на ум е във високите обороти по някаква причина да не ти стига гориво.......
Примерно кофти бензинова помпа, често срещан дефект при стари автомобили
Бензиновата помпа я сменях преди 2-3 месеца, но сложих от китайските боклуци...пуста сирумащия

-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Няманужда да коригираш нищо, що касае доставката на гориво.Комп-а си го пръска достатъчно.
Единствения начин по който разбира компа колко въздух лапа мотора е през кислородниа сенсор или тъй наречената ламбда сонда. На практика с повече въздух вкаран трябва да подуши повече кислород тоест ,пада разхода понеже намаля колич.бензин.Също,прави корекция по температурана въздуха...сензора е в моното ,на дюзата.
Това накратко, има доста за обяснеие, леко леко ще се научиш .
Чипа няма да ти реши проблема с вървежа.. савсем друга боза е ,и ефект ще има по-голям ако мотора ти е поотпушен и добре сервизиран.Няма никаква логика в това да ти гори много,..освен.....
се сещам за... термостат, и неработеща ламда.... почни от там.... първото "казва " на компа-...мале студен съм...пускаи гориво... второто,..леле много гориво, обеднявам...или отива в сервизен режим ако не работи и пак харч...комбинация от 2 те..=боза, като добавим и некоректна центровка, стари свещи, калпава капачка на делкото и киопав палец....нещата придобват реални измерения. Ама нали затуи го има форума
Единствения начин по който разбира компа колко въздух лапа мотора е през кислородниа сенсор или тъй наречената ламбда сонда. На практика с повече въздух вкаран трябва да подуши повече кислород тоест ,пада разхода понеже намаля колич.бензин.Също,прави корекция по температурана въздуха...сензора е в моното ,на дюзата.
Това накратко, има доста за обяснеие, леко леко ще се научиш .

Чипа няма да ти реши проблема с вървежа.. савсем друга боза е ,и ефект ще има по-голям ако мотора ти е поотпушен и добре сервизиран.Няма никаква логика в това да ти гори много,..освен.....
се сещам за... термостат, и неработеща ламда.... почни от там.... първото "казва " на компа-...мале студен съм...пускаи гориво... второто,..леле много гориво, обеднявам...или отива в сервизен режим ако не работи и пак харч...комбинация от 2 те..=боза, като добавим и некоректна центровка, стари свещи, калпава капачка на делкото и киопав палец....нещата придобват реални измерения. Ама нали затуи го има форума

- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Ламда сондата би трябвало да работи, поне работеше преди месец когато закарах колата на диагностика, а и не ми харесваше центровката, да ама момците нищо не направиха след което аз и дадох още малко предварение и ми хареса как тръгна. Сега с тоя филтър обаче както казваш колега БОЗА
Не ми е проблем да си върна стария - с него върви много добре, но тъй като си мислех че със спортен трябва да върви по-добре набутах 90 кинта.

Не ми е проблем да си върна стария - с него върви много добре, но тъй като си мислех че със спортен трябва да върви по-добре набутах 90 кинта.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Symptom написа: На практика с повече въздух вкаран трябва да подуши повече кислород тоест ,пада разхода понеже намаля колич.бензин.
а де ....колкото повече въздух толкова ПОВЕЧЕ бензин за да подържа оптимално съотношение


Последна промяна от Tyan на Чет 01 ное 2007 0:54, променено общо 1 път.
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Tyan написа:[quote="Symptom"
На практика с повече въздух вкаран трябва да подуши повече кислород тоест ,пада разхода понеже намаля колич.бензин.
а де ....колкото повече въздух толкова ПОВЕЧЕ бензин за да подържа оптимално съотношение


Да разбирам ли че ламдата не е наред....в смисъл количеството въздух е повече сега но тя не променя количеството бензин и съотношението вече не е същото?
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Можеш да си направиш контрола, изтрии си ауспуха с шкурка, до желязо, караи и ако черни... липса на кислород....
При мен като сложа К&N -а и над 4000 км няма и саждичка,. преди време ходихме да го мерим на стенд.. майсторчето вика ,ми кво,работи си...ламдата е ок, катализатора е ок, емисиите са супер....
Викам ..ми той няма катализатор.....
...
Друго което се сещам...ако го караш сега ..времето отива към студено....мале ще падне обяснение....
тоз мотор не харесва студеното... спортен филтър късна есен и зима=свински разход и невървеж...май това се е получило при теб..просто стечение на обстоятелствата.
Аз сега си слагам кутията с хартиения филтър да му духа топло.Сменил съм тръбата за топлия въздух с по-голяма и оттам се оправи зимния вървеж.Инак с онази платнената не му стига и веднага черни ауспуха=богата смес,малко кислород=мизерия.
Зимата е така а и големите скорости зимата са в разрез с скоростниа индекс на гумите примерно ,до 120-130 си е ок.
Лятото м уе силата на спортния филтър,..по скоро пролетно, да е траино затоплено...
Когато тествах голфето, както по горе казах,..изпреварването беше 6.7 градуса на тихи,това е по памет... но около тези стойности се върти перфектен вървеж,поне за моето голфе.
Друг момент е като сложи спортния филтър, запуши ли 2 те вакуумчета...
Колегата Tyan e прав ама, ще е интересно да закачим широколентова ламбда на сток ABS щото имам подозрение,че дойч го е пуснал от конвейра с сетъъп за богата смес..тоест с не до там коректно ламда число...тоест към 15 и нещо...
Слагаш спортен филтър,на практика отиваш към перфектното съотношение,вдигаш малко температурата на горене поради повечето въздух>изчезват саждите понеже изгарят...ти даваш по малко гориво за да ускоряваш или подържаш дадена скорост > по-малак разход...
Поне моето голфе така реагира...на 1 ва като е топла, тръгва без газ само с съединител, после си минаваш на 2 ра пак без да барам педала на газта...и така си върви, ...това с летен сетъп т.е с филтър.
Още не искам да показва последниа мод щото ме е срам...все не остава време да го направя като хората от алумин.
Карам си с експерименталната версия.
При мен като сложа К&N -а и над 4000 км няма и саждичка,. преди време ходихме да го мерим на стенд.. майсторчето вика ,ми кво,работи си...ламдата е ок, катализатора е ок, емисиите са супер....


Друго което се сещам...ако го караш сега ..времето отива към студено....мале ще падне обяснение....
тоз мотор не харесва студеното... спортен филтър късна есен и зима=свински разход и невървеж...май това се е получило при теб..просто стечение на обстоятелствата.
Аз сега си слагам кутията с хартиения филтър да му духа топло.Сменил съм тръбата за топлия въздух с по-голяма и оттам се оправи зимния вървеж.Инак с онази платнената не му стига и веднага черни ауспуха=богата смес,малко кислород=мизерия.
Зимата е така а и големите скорости зимата са в разрез с скоростниа индекс на гумите примерно ,до 120-130 си е ок.
Лятото м уе силата на спортния филтър,..по скоро пролетно, да е траино затоплено...
Когато тествах голфето, както по горе казах,..изпреварването беше 6.7 градуса на тихи,това е по памет... но около тези стойности се върти перфектен вървеж,поне за моето голфе.
Друг момент е като сложи спортния филтър, запуши ли 2 те вакуумчета...
Колегата Tyan e прав ама, ще е интересно да закачим широколентова ламбда на сток ABS щото имам подозрение,че дойч го е пуснал от конвейра с сетъъп за богата смес..тоест с не до там коректно ламда число...тоест към 15 и нещо...
Слагаш спортен филтър,на практика отиваш към перфектното съотношение,вдигаш малко температурата на горене поради повечето въздух>изчезват саждите понеже изгарят...ти даваш по малко гориво за да ускоряваш или подържаш дадена скорост > по-малак разход...
Поне моето голфе така реагира...на 1 ва като е топла, тръгва без газ само с съединител, после си минаваш на 2 ра пак без да барам педала на газта...и така си върви, ...това с летен сетъп т.е с филтър.
Още не искам да показва последниа мод щото ме е срам...все не остава време да го направя като хората от алумин.

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Symptom написа:Можеш да си направиш контрола, изтрии си ауспуха с шкурка, до желязо, караи и ако черни... липса на кислород....
....
А колко по-лесно е да си отвие и погледне свещите

А пък тези разсъждения, че при студено време колата вървяла по-малко и пускаш топъл въздух, за да върви, хич не мога да ги разбера...всички се борят за доставка на студен въздух само ти искаш топъл....явно имаш някакъв проблем по колата вследствие модовете, които си правил и не можеш да доставиш достатъчно гориво за повечето кислород в студения въздух....

-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

Да коелга, така е , само ,че при това мотор не е така.Ето ти пример.
Заигравал съм се с таралежа..режеш бодлите на половина...и мотора става такъв инат,че докато загрее да се напечат и колекторите из махалата разнасяш миризми на свеж бензин...защо според теб тръбите за горивото са набутани точно зад главата...ми за да подгряват поне с малко бензина който изгаряш.
Слагаш нов таралеж на който режеш само първия ред бодли с половина и о чудо, колата работи перфектно.... Как ти се струва ,че цялата работа на мотора се крепи на свти крепки

Да и ти си прав,..ама само в летни условия, затова спортен филтур на топло, кутия на зимно... с тоз мотор ,щото за него говорим

Преди години спирах на Траянови врати на тунела, за да правя калъф от квото намеря,че нямаше да ми стигне горивото до Сф.поради силно завишения разход от филтъра,....и малко сметки...В моното температурата е с около 10 градуса по-ниска от околната, вследствие на налягането и изпарението.,колектора ни е брутално къс (незнайно откаде иде макс.върт.мом на 2500..


Лятото е друга работа,..охлаждай колкото ти душа иска

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
аз съм с рязан таралеж .. мислех че ще имам големи проблеми на студ но нищо подобно не се случи ........ когато е мноооогооо студено колата си работи перфектно само дето докато загрее работи на 1500 оборота и едвали и е оптимален разхода..... след две минути пада на 880 ... с друго еку съм ..с вал друг, с друг колектор и генерация, с панелен J&R ..с полиран всмукател.. с по топли свещи , дачика за температура на входящият въздух е друг, дросела съм си попреправил... ..крепи перфектни обороти и мотора работи перфектно и в града харчи 10 с нормално каране при все че не съм търсил икономия ..... много хора ми знаят колата и могат да потвърдят ...... след всичките неща дето направих разхода естествено не е паднал извънградско ми се качи с един литър, във вървежа разликата е от тука до небето .... до трета се държи после е бавна ама в сравнение с преди няма връзка
... така че не съм съгласен че ако пускаш повече въздух и колата върви повече ще харчи по малко противоречи на теорията ..... най малкото турбо колите ще харчеха нищо
има такива случей ама там причините са други 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта