Колата ми се самозаключва
- tedydora
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колата ми се самозаключва
Здравейте. Имам В3(1,8mi, 91г) от 2години и от тогава имам следния проблем - след като заключа( колата е с централно) в продължение на 2-3 мин след това през няколко секунди колата продължава да се заключва- поне издава същия звук. Има и аларма, но е изключена, защото нещо и е прецакано - не винаги отключва или заключва. Та не знам на какво се дължи това самозаключване ( случва се от време на време аз да я отключвам с ключа а тя да се самозаключва).
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
много вероятна причина е "фалшив" сигнал от микроключетата в предните врати (поне при мен и двете предни ключалки са управляващи) . За да установиш коя от тях прави евентуално проблем изолирай първо едната после другата . Куплунзите се намират в маншоните такаче не е неоходимо дори да сваляш корите.
Същия проблем : свалих корите на двете предни врати и поредно свалих куплунга отиващ към ключалката.Оказа се скъсан кабел на ключалката на дясната врата .Не можах да го запоя,твърде близо до металната основа се е претъркал и оставих изваден куплунга.Та сега отварям и затварям само от шофьорската врата.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
GEORGI_VR написа:много вероятна причина е "фалшив" сигнал от микроключетата в предните врати (поне при мен и двете предни ключалки са управляващи) . За да установиш коя от тях прави евентуално проблем изолирай първо едната после другата . Куплунзите се намират в маншоните такаче не е неоходимо дори да сваляш корите.

И чуваш помпичката на вакуума, която бръмчи по няколко пъти щото въпросните ключети и казват - " Помпай мари, още не сме се заключили а ти спиш!!" При мен е граничен случай- заключи и след 5-10 яек. бръмне още веднъж да допридърпа ключалките.
Тия ключета са бял кахър, по- ще е неприятно ако има протрита вакуумна магистрала и не успява да дръпне/бутне достатъчно силно за да заключи добре и за това ключетата да са на границата на сработване и да пращата постоянно сигнали на помпата.
Както писаха колегите - изолирай проблема първо с ключетата и тогава троши!
Успех и пиши за резултатите!
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Universe
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Silver®Surfer™ написа:radotom написа:По какъв начин е изключена алармата?
.
Ако е изскубната-да. Но ако само не е под охрана-там е проблема.
На мен алармата ми правеше мизерии. Не отключваше, заключваше се сама...Дори пищеше когато не е включена...
И моята....преди да я изхвърля и да си сложа друга

По повод проблема другото съвсем грубо решение е да прежалиш централното (така процедират на служебните) и да изключиш помпата ама според мен е много по-удачно да си намериш проблема и да си го оправиш.Вероятно е ключе

Re: Колата ми се самозаключва
tedydora написа:Здравейте. Имам В3(1,8mi, 91г) от 2години и от тогава имам следния проблем - след като заключа( колата е с централно) в продължение на 2-3 мин след това през няколко секунди колата продължава да се заключва- поне издава същия звук. Има и аларма, но е изключена, защото нещо и е прецакано - не винаги отключва или заключва. Та не знам на какво се дължи това самозаключване ( случва се от време на време аз да я отключвам с ключа а тя да се самозаключва).
Имам го този проблем на едно толедо и на една ибиза, и двете са с удар отзад и благодарение на това покрай стопа пуска вода, която мокри електрониката на централното. Вадиш, сушиш, наместваш стопа и ... се спасяваш от проблемите

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 15 сеп 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Здрасти колега, същия проблем имаше един приятел само че колата му беше Ауди В4 авант. Проследих всички кабели и накрая се оказа следния проблем. Маншона в който са кабелите сврзващи петата врата (капака на багажника) се бяха накъсали, имаше и оголени и точно те задействаха централното. След като ги изолирах а някои подмених проблема изчезна. Съветвам те да си погледнеш първо тези кабели.
- tedydora
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Алармата е изолирана чрез бушона. А иначе когато купих колата смених дръжките на предните врати, защото бяха разбити - но не знам дали преди това е правил така , защото предния собственик е ползвал само алармата - поне така твърдеше. Утре ще потърся тези ключета или евентуално за протрити кабели. Като намеря проблема ще пиша.
- val-kat
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Колега почти 99% съм сигурен че ти е от микроключетата във самите дръжки на вратите въпроса е в коя от двете? Много разпространен проблем! Имал съм и случай в който някой беше сложил доста голям предпазител и не беше задействал когато имаше нужда,след което правихме нова инсталация! предпазителя мисля че беше заедно със музиката,часовника и компресора 10А МАХ 15А(ако нямаш 10А)
ШОФИРАЙ РАЗУМНО!
СПАСИ ЖИВОТ!
ШОФИРАЙ РАЗУМНО!
СПАСИ ЖИВОТ!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта