Какво мислите за скобите по охладителната система на vw?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen

винаги се затруднявам с "въпрос на анкетата"

перфектни са
62
73%
отвратителни са
23
27%
 
Общо гласове: 85
Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Чет 01 ное 2007 9:41


Скобите са перфектни,а за тях гаргите са перфектни mhihi mhihi mhihi




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 01 ное 2007 12:20


Аз мисля,че тук се разпространяват два мита,които просто противоречат на законите на физиката:
1.При налягане скобите поддават и пазят гумените приводи от пръскане....как????? когато гумата е далеч по-разтеглива и неустойчива на налягане от стоманизираните скоби(особено остарялата гума!!-която дори не и разтеглива).....
2.Скобите остават стегнати дори и при 15 годишна експлоатация....ами нека техниците да кажат коя пружина(защото скобите са на този принцип) запазва непромена силата си на разтягане независимо от експлоатационния период?
Лично мнение:Скобите са много добри и удачни за първичната сглобка на автомобила(бързо,лесно и сигурно поставяне) и крайно неподходящи за автомобил втора ръка на който често се налага монтаж и демонтаж на съединенията......
М.....ка им и скоби!(да ме прощавате!)


Потребителски аватар
Birdie
Мнения: 798
Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
Контакти:

Мнениеот Birdie » Чет 01 ное 2007 12:55


joker написа:Лично мнение:Скобите са много добри и удачни за първичната сглобка на автомобила(бързо,лесно и сигурно поставяне) и крайно неподходящи за автомобил втора ръка на който често се налага монтаж и демонтаж на съединенията......
М.....ка им и скоби!(да ме прощавате!)


Абсолютно вярно и точно мнение! Повече няма какво да се каже!


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Чет 01 ное 2007 15:17


ANNIHILATOR написа:Това че ще отпуснат при по високо налягане според мене не е вярно.

Видях го лично когато на магистрала Хемус преди време пасатора спука главата.Всъщност аз не предполагах че това е повредата-колата просто загря повече и се включи лампата за прегряване.Слизам без да гася мотора и гледам фонтани от половината съединения.Така че колеги,изпитано е.Ако бяха други скобите щеше да гръмне някой маркуч :idea:

Вярно-каляските са ни старички и който не иска да носи инструменти със себе си да смени всичко де що е гумено(и не само) по колата,за да не го прави на пътя,но така къде ще му излезе края :?


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Чет 01 ное 2007 15:26


Скобите са си перфектни а това че някои не могат да се справят с тях си е съвсем друг въпрос :lol: Анкетата си казва думата.


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Чет 01 ное 2007 21:03


Колега когато бачках в сервиз веднъж в месеца ми идваше кола на която такава скоба е сложена там където няма бъркане. Повярвай ми скобите на винт са по-добри в такава ситуация не че са по-качествени просто са много по удобни за монтаж и демонтаж. Но за лесно достъпно място и аз съм за оригиналните скоби


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 01 ное 2007 21:05


svetlin написа:Колега когато бачках в сервиз веднъж в месеца ми идваше кола на която такава скоба е сложена там където няма бъркане. Повярвай ми скобите на винт са по-добри в такава ситуация не че са по-качествени просто са много по удобни за монтаж и демонтаж. Но за лесно достъпно място и аз съм за оригиналните скоби

има бъркане я виж оригиналния инструмент, че е с жило не случайно, друг е въпроса дали го има в сервиза :)
Изображение


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Чет 01 ное 2007 21:24


Имше го колега но и с него се мъчих половин час да я махна скобата а да не говорим на какво ми приличаха ръцете после


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 01 ное 2007 21:33


joker написа:2.Скобите остават стегнати дори и при 15 годишна експлоатация....ами нека техниците да кажат коя пружина(защото скобите са на този принцип) запазва непромена силата си на разтягане независимо от експлоатационния период?

Май не си разбрал какво искам да кажа.
Определено всички пружини със стареенето губят своите качества на такава.
Смисала на това което писах е че при олягане на маркуча при винтовата може да се наложи донатягане, докъто при оригиналните няма тази необходимост тъй като тя сама компенсира хлабините от олягането.

Що се отнася до ослабването на скобата като пружина съм сигурен, че е нищожно дори и след 20-30 г.

Имше го колега но и с него се мъчих половин час да я махна скобата а да не говорим на какво ми приличаха ръцете после

На VW ли си се измъчил да свалиш скобата или на някоя французойка


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Чет 01 ное 2007 21:42


Ми конкретния случай беше на един Range Rover



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта