Знам,че през тези 15 сек.алармата прави тест на бутоните и др.,но защо сваля стъклата, това бъг ли е,еднакво при всички коли ли е и какъв му е смисъла
Аларма и ел.стъкла.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Аларма и ел.стъкла.
Защо алармата сваля стъклата на 1/3 когато натисна копчето за отключване преди да са изтекли 15 сек. от заключването.
Знам,че през тези 15 сек.алармата прави тест на бутоните и др.,но защо сваля стъклата, това бъг ли е,еднакво при всички коли ли е и какъв му е смисъла
?
Знам,че през тези 15 сек.алармата прави тест на бутоните и др.,но защо сваля стъклата, това бъг ли е,еднакво при всички коли ли е и какъв му е смисъла
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Комфорт системата на автомобила е настроена така, че ако имаш отворени прозорци и заключиш и отключиш колата в рамките на 1 мин. използвайки комфорт модула (задържайки ключа) отваря отново прозорците. Идеята е, че ако са ти били отворени прозорците значи температурата е била висока, не си карал на климатик и до минута положението ще е същото и пак ще трябва да си отваряш стъклата. Например слязал си да си вземеш цигари за малко и пак се качваш в колата.
За да използваш комфорт модула през алармата (да ти затваря стъклата при заключване) се подава "дълъг импулс" на централното, при активирането и - равносилно на задържане на ключа в положение заключено.
При изключване на алармата и дистанционно отключване импулса също може да се коригира (къс или дълъг) - при теб е оставен къс импулс на отключване и затова при прещракване на алармата времето през което се подава импулс е достатъчно да се свалят прозорците само до определено положение.
Това е цялата хава. Няма бъг в системата, няма нищо притеснително.
Наливай гориво и безпроблемно шофиране Drive
За да използваш комфорт модула през алармата (да ти затваря стъклата при заключване) се подава "дълъг импулс" на централното, при активирането и - равносилно на задържане на ключа в положение заключено.
При изключване на алармата и дистанционно отключване импулса също може да се коригира (къс или дълъг) - при теб е оставен къс импулс на отключване и затова при прещракване на алармата времето през което се подава импулс е достатъчно да се свалят прозорците само до определено положение.
Това е цялата хава. Няма бъг в системата, няма нищо притеснително.
Наливай гориво и безпроблемно шофиране Drive
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта

