ангренажен ремък на AHF мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

ангренажен ремък на AHF мотор

Мнениеот jetta75 » Чет 01 ное 2007 23:42


Тези дни трябваше да намеря ремък ангренажен за GOLF 4 TDI 110PS с AHF двигател и се оказа че е 141SHX250HT и струва около 130 лв на Gates и 50лв на DAYCO но дайко няма никъде а Гейтс само на 2 места.Толкова ли е скъпо и трудно да поддържаш такъв мотор?А освен това има и 4 ролки а КТБ-то е 280 лв.Не споменах че съм от Бургас.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ангренажен ремък на AHF мотор

Мнениеот andro_ » Пет 02 ное 2007 0:12


jetta75 написа:Тези дни трябваше да намеря ремък ангренажен за GOLF 4 TDI 110PS с AHF двигател и се оказа че е 141SHX250HT и струва около 130 лв на Gates и 50лв на DAYCO но дайко няма никъде а Гейтс само на 2 места.Толкова ли е скъпо и трудно да поддържаш такъв мотор?А освен това има и 4 ролки а КТБ-то е 280 лв.Не споменах че съм от Бургас.

КТБ с тефлонов ремък на Дайко,който го дават да кара 90 хил.км ти е около 350 лева,с 4-те ролки.Сменяй всичко,после само ще караш.Ролките са скъпото в комплекта.На AFN на тройката 1.9 (110к.с.) е към 160-170 КТБ-то,ама е само с 2 ролки.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 02 ное 2007 0:26


Аз за моя Голф платих всичко към 1000лв.(масло,филтри,ремъци,ролки,обтегач,водна помпа+труд)Но сега следващите 90000км само масло и филтри през 10000 и тва е.


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пет 02 ное 2007 9:21


Долу горе :) толкова аз се отървах с 880 лв.Масло, филри, ремъци и ролки.Но както казва колегата сега само масло и филтри.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 02 ное 2007 9:34


Абе аз ли нещо съм зле с математиката.Според andro_/а той съм забелязал е в час с цените/ комплект ремък+ролки за 90к километри е 350.Маслото е към 100 лв. 5 литра хубаво масло.Въздушен Бош,МАН и други подобни хубави е 20,маслен и той 20 нафтов 30ина.Всичко на всичко 550.Още 100-150 за труд да ги кажем което си е доста и излиза 700 за смяна на всичко тип-топ :?


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 02 ное 2007 10:39


Пропускаш другите ролки,големия обтегач,пистовия ремък,водната помпа,поленовия филтър -и когато човек си държи на колата купува истински и цената е висока дори и с отстъпки :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 02 ное 2007 11:50


Верно забравих помпата и пистовия.Поленовия смяната с нищо не е вързана за ангренажа ,а и той дори с активен въглен е 20 лв.От къде дойдоха още ролки и големия обтегач/сори за глупавия въпрос ама не ги знам :cry: /.Иначе и аз като взех колата/преди 2-3 години/сложех най-добрите ремък и ролки,но този път свмятам да поспестя в разумни граници.Щото скоро разбрах че колата ми работи нестабилно от изтъркано колело на коляновия вал дето майстора сложи сичко марково ,ама най-важното нещо не е погледнал :cry: - от тук нататък си дадох сметка че смисъл от престараване няма.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 180 госта