Има ли разлика в разхода
- OCTAVIA_TDI
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Има ли разлика в разхода
Има ли разлика в разхода при двигателите 1,9 TDI 90 к.с. , с червеното I 110 к.с. и с червените DI ?? Има ли с 3-те букви червени, с каква мощност са и какъв е средният разход при тях?
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
За 90 и 110 к.с. разликата не е фрапираща. Търсачката ще ти изкара 1 камара теми, в които се обяснява, че червеното DI означава двигател помпа-дюза, и има поне 3 възможности за мощността - 101, 115, 131 к.с. Също пише и за TDI.
Все пак, за каква кола става въпрос ?
Най-важната тема може би във връзка с питането ти. Най-важното е на първата и най-вече втората страница - дългия пост на yossarian.
Все пак, за каква кола става въпрос ?

Най-важната тема може би във връзка с питането ти. Най-важното е на първата и най-вече втората страница - дългия пост на yossarian.
- OCTAVIA_TDI
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Ами помисли малко - близо два пъти увеличение на мощността - трябва от някъде да дойде. Ако е електродвигател, ще е от АЕЦ (или друго там ЕЦ). Ама става въпрос за ДВГ (двигател с вътрешно горене) - значи от горивото ще дойде. А има и друг момент - че двигателя като е по-мощен, започва "сам да си го иска (натискането на педала)".
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Не е вярно това нещо. Нормалните ТДИ-та и Помпа-дюзите харчат горе-долу еднакво с разлика около литър. Ако извън града 90 коня Голф ТДИ харчи 5, то и Голф 131 коня Помпа дюза ще харчи приблизително толкова.gr_kanev написа:Ами помисли малко - близо два пъти увеличение на мощността - трябва от някъде да дойде. Ако е електродвигател, ще е от АЕЦ (или друго там ЕЦ). Ама става въпрос за ДВГ (двигател с вътрешно горене) - значи от горивото ще дойде. А има и друг момент - че двигателя като е по-мощен, започва "сам да си го иска (натискането на педала)".
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
При еднаква скорост по-мощната ще гори по-малко щото ще бачка на по ниски оборти.Като ти е тежак крака по-мощната ще гори повече щото просто може да изгори повече
Като влезнеш в градско и двете ще горят повече от градско.Бля-бля-бля-бля.С две думи разликата в разхода между сичките 1.9 ТДИ на практика е несъществена.Същественото е теглото на купето/Поло,Голф,Пасат/ и как мотора пасва към него и към твоя собствен крак.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта