венто тди малко шумно

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
lubo_bubaka
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

венто тди малко шумно

Мнениеот lubo_bubaka » Съб 03 ное 2007 19:22


здравейте колеги нов съм във форума капам венто тди и имам следния вапрос карам колата от 6 месеца но от около 20 дни когато стигне 1700-1800 оборота е по шумна от преди някои имал ли е подобен проблем
благодаря предварително




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 03 ное 2007 19:35


добре дошъл :) ами вземи сложи някоя точка или знак в това твоето писание бе човек , освен това тук доста хора мятат боб и гледат на кафе , ама и това си иска входни данни - кажи двигател , година , шума какъв е : може да е някакво тракане , може да е рев тропане , може да чука нещо .... иначе колега какъвто въпрос зададеш ,такъв и отговор ще получиш :D


lubo_bubaka
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_bubaka » Съб 03 ное 2007 20:16


ми колата е с двигател 1z 95 година.шума се чува от към главата при клапаните или отзаде при турбото не съм сигурен не мога да определя се нещо като рев


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 03 ное 2007 22:50


:офф Като видях "Венто" и "шум", се сетих за случката, която ми разказаха преди време (и я бях преразказал тук). Един ром с дизелово Венто имал в резервоара към 5-6 литра нафта, и заредил (или му заредили - няма значение) бензин - ама поне 20-тина литра. Започва да трака - не си е работа. Отива на майстор, който не иска да му обърне много внимание, и без да погледне или чуе колата, му казва - "нормално - дизел". Репликата на собственика - "Ама майсторе, много дизел бе !" mhihi mhihi mhihi
По темата - шумовете по Интернет малко трудно ще ги предадеш. Най-добре прежали някой лев за нафта и отиди до този или този. Може причината за шума да е някакъв резонанс; мека връзка, тампони - и на генерацията.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 03 ное 2007 23:16


аз пък ще кажа 4е наи вероятно е от шаибата на коляновия вал и оттам и центровката е друга :!:


lubo_bubaka
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_bubaka » Нед 04 ное 2007 16:25


освен че колата е станала по шумна и е качила расхода и понякога на празен ход и на 5 предавка при 1700 оборота има някакво прекасване дали двата проблема са сварзани някои може ли да каже


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 04 ное 2007 22:36


да -свързани са


lubo_bubaka
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_bubaka » Пон 05 ное 2007 10:14


а какво по точно за ролката на коляновия вал става въпрос че да знам за какво да гледам има ли вероятност да е прескочил някои зъб на ангренажа


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 ное 2007 10:53


niks76 написа:аз пък ще кажа 4е наи вероятно е от шаибата на коляновия вал и оттам и центровката е друга :!:

Димпферната шайба ,или зъбчатката на коляновия вал?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 05 ное 2007 23:24


визирах зъб4атката ,а не демпфера


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 ное 2007 10:57


Тва май си е характерно за дъртите ни кошници.Мойта и подозирам сащото нещо.Казах ми че зъбчатката е 40 лева за разлика от демпфера който е над 200-300 /аз за тва питах кое от двете :lol: /.Има ли някъв проблем да се кара така ,щото имам 10-12 к километри до ремака и смятам направо всичко да сменям?


Потребителски аватар
n3bu1a
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот n3bu1a » Вто 06 ное 2007 21:43


Колега, ако зъбчатката изпусне може да стане много голяма беля - прецени дали ще ти изкара тия километри.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 ное 2007 21:46


Ми вече изкарва поне 40к при мене.Отделно не съм сигурен че е тя.Някой ако сподели как може да я проверя сам- отварям капака на ремъка и.........Щото грам нямам време да ходя при майстори ,пък и те напоследък с тоя "нов внос" хич не им е до разглеждане на някви ремъци дето ТДИ-то било малко по шумно :cry:


lubo_bubaka
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_bubaka » Сря 07 ное 2007 22:20


колеги разбрах какво е утре влиза в бокса за смяна на водна помпа дано няма и др проблеми
а вазможно ли е според вас от там да ми е отишла центровката


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 07 ное 2007 22:51


в никакъв случай



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 130 госта