Части Голф 3

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 23 авг 2005 13:24


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:01, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 23 авг 2005 15:21


golfer написа:
zaio_baio написа:на А6 например за да му смениш агренажния ремък

а при Clio-то какво приключение е.....

За него знам.Успях да го продам преди да сменя съединителя и жена ми се сърди 1 година


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 23 авг 2005 15:23


веселин написа:Имам един приятел с турбодизел-SB мотор-кара като бензинов-ръчка до дупка-смазва го с Приста ойл-разход-0,5 л на 1000 км :lol: като знам аз как си къткам 1V то си вадя изводи,че старите ФВ дизели са олигофреноустойчиви и че Приста ойл е световна марка bowdown :lol: :wink: Двойките са и №1 по здравина на окачване! :dance:

На двойката тавана съм го изпитал и наистина е здрав, а и като гледам е много по- удачен за ремонт.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта