Странно прекъсване при високи обороти Golf 2 1.8 Syncro

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
milenski
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 9:39
Автомобил: Golf MK2 SYNCRO
Двигател: GX 1987
Местоположение: София
Контакти:

Странно прекъсване при високи обороти Golf 2 1.8 Syncro

Мнениеот milenski » Сря 24 авг 2005 23:34


Карам Голф 2 GX1,8 Syncro. На прибиране от морето взе да ми прекъсва на обороти над 3500. Отначало беше рядко после зачести. По едно време направо си угасна. След това естествено няма палене. Затърсих проблема и стигнах до извода че е от таблото с бушоните и релетата. Установих че при подаване на + към бушон номер 5 почти винаги пали. след това си работи без грижи. Е естествено прекъсването при около 3500 оборота се появяваше но не винаги а все по-рядко. Прибрах се до София и всичко си стана номрално. И палене сутрин и доколкото можех да тествам оборотите над 3500. Преди няколко дни взе да ми мирише на изгоряло и след разглабяне на таблото установих че бушон 30А който се намира над реле 78 (не го и знам за какво е точно) се беше стопил?!?!?!. Смених го но с 20А защото нямах 30А. Пак започна да прави номера с паленето когато е без подаден + към бушон 5. Но и това му "размина". Днес както си карам и угасна. Отново няма палене и пак системата с +. запали и угасна веднага. Установих че бушон 5 е изгорял. смених го и си запали и никакви проблеми. Въпроса е че ме е шубе да изляза извън софия за да не ме остави някъде. чудя се вече къде точно да диря проблема който ту го има ту го няма :( може би ако знам за какво служи реле 78 ще ми е по ясно.... Някой има ли идея и патил ли е нещо подобно?




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 25 авг 2005 9:19


къде е точното място на реле #78?
бушона от 30А кой поред е?не пише ли за какво е?
разглеждам инфо за модела и се натъквам на следното:
harness for lambda probe and transistorized ignition system-GX

Изображение

имаш ли круизконтрол?


Потребителски аватар
milenski
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 9:39
Автомобил: Golf MK2 SYNCRO
Двигател: GX 1987
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milenski » Чет 25 авг 2005 9:35


Ами намира се на такова място че неможе да се види при сваляне на вратичката с бушоните. По-нагоре се намира и се вижда като се свали цялата кора. Този 30А се намира точно над това реле. На капака на бушоните няма описание за тези бушони и релета :( Колата иначе продължава да върви и не мерише на изгоряло ама просто несъм спокоен. Има нещо гнило да му се невиди....... Нямам крузи контрол. Само MFA имам което е на чистачките бутона. Ламбда сонда как да разбера дали имам? Поне лампа на таблото за такава екстра нямам.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 94 госта