KR16V - Проблем при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

KR16V - Проблем при студен двигател

Мнениеот OzzY » Пет 26 авг 2005 12:14


От известно време имам следният проблем - след първоначално палене,когато е студен двигателят (KR-16V 136 к.с.) не иска да се форсира - при подаване на газ прави няколко неравномерни такта и чак след около 0,5 - 1 сек. вдига обороти. 3-4 мин. след запалването започва да се форсира нормално. Някакви идеи? Съмнява ме някой от датчиците за температура, но не знам кой от всичките е. :(




Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пет 26 авг 2005 18:47


Само на студено ли е?
Наистина потърси при датчиците.
Знай само, че не е само един!
Има отделни за уреда на таблото и за управлението на инжекциона.
За климатика (ако имаш такъв) също е отделен.

Ще питам двама мои приятели. Те имат Голф-ове с KR. После ще ти дам резултат от отговорите им.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 26 авг 2005 20:11


а свещите в какво състояние са


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Пет 26 авг 2005 20:32


Благодаря много за отговорите.Датчиците днес ги мерих,имам три датчика от които излиза по един кабел.И трите са с еднакво съпротивление и би трябвало да са наред,понеже единият от тях е за стрелката на таблото,а тя си показва вярно.При загрят двигател съпротивленията се менят еднакво и на трите датчика.При студен двигател са около 950-1000 Ома,при загрят - около 100 Ома.Вече си мисля че не е в тях проблема.Колкото до свещите - смених ги преди 3 дена с чисто нови BOSCH.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пет 26 авг 2005 21:47


Става все по-сложно и по-лошо... :(


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 26 авг 2005 22:08


OzzY написа:Колкото до свещите - смених ги преди 3 дена с чисто нови BOSCH.
точно в това е проблема


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 26 авг 2005 22:20


И аз така знам Bosh са най имитираната марка свещи. По-добре нещо по измислено като марка ама истинско. Имаше теми за свещи из форума.


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Съб 27 авг 2005 13:29


Преди да сменя свщите,проблема пак си го имаше.Старите бяха Champion но не знам на колко км. са,понеже с тях купих колата.Аз съм минал около 3000 с тях.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Съб 27 авг 2005 13:48


Нищо не са 3 хил.км за такива свещи. Аз купих Пасат-а с NGK и само аз им навъртях към 40хил.км . На колко са били преди това не мога да кажа...

Каталожния номер на тези, които си извадил трябва да е: C6BYC (на Шампион-а). По каталожни данни им се препоръчва пробег от 30хил.км.


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Съб 27 авг 2005 21:04


Какво съвпадение!!!Мойта кола (КР) ми прави същите мизерии и то от много отдавна.Смених свещите с БОШ и пак същия проблем.Значи при всяко стартиране на мотора независимо дали е студен или топъл първите 10 секунди колатя сякаш работи на 3 цилиндъра и приклецва много жестоко.Имам чувството че се дави и не може да се отпуши.Оборотите падат много под 1000 и ако не подам малко газ направо си загасва.Минават 10 сек. и всичко се нормализира.Много съм размишлявал и не мога да се сетя от какво идва проблема!


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 28 авг 2005 7:25


МК2 проверил ли си вакуумите по системата.Аз имах подобен,но рядко появяващ се проблем.Понякога при запалване,без значение топъл или студен матор първоначално държи 600 и след малко се оправя(900).Скоро сменях радиаторчето на парното на Пассата(1,8РП).Когато реших да запаля мотора започна да работи все едно на 3 цилиндъра.Гледах свещи,кабели....Оказа се ,че при работата без да съм забелязал съм дооткъснал един вакуум дебел 20мм.Той е с форма Г и прави връзката м/ч една пластмасова тръба и щутцер от дясно на блока.Точно на Г-то отдолу се е прокъсал над 80%,а от горе не се вижда.Възстанових връзката и работата "заспа" :lol: .Преди това също имаше и едно "леко притрисане" на мотора при празен ход,което мислех,че е от свещите.


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Нед 28 авг 2005 10:06


Знам го този вакум.При мен мисля че излиза от въздушния филтър.Веднага ще го проверя.Спомням си един път този вакумен маркуч беше излезнал и колата изобщо не палеше.Има логика да е от него.


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Нед 28 авг 2005 13:54


МК2,при теб освен от нарушен вакуум може да е и от моторчето за ниските обороти.При мен проблема явно е другаде,понеже при топъл двигател всичко е наред.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 06 сеп 2005 1:36


Момчета свиркайте ако изнамерите резултата, щот и при мен го има същият проблем,но не му обръщам внимание !!!


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 07 сеп 2005 17:11


И аз се интересувам от някакво решение :lol: От скоро го прави същия номер и се оправя чак като загрее добре. Преди да загрее неще да набира при рязко натискане на газта. Гледах маркучите - няма нищо откачено или пробито ...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта