
KR16V - Проблем при студен двигател
- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
KR16V - Проблем при студен двигател
От известно време имам следният проблем - след първоначално палене,когато е студен двигателят (KR-16V 136 к.с.) не иска да се форсира - при подаване на газ прави няколко неравномерни такта и чак след около 0,5 - 1 сек. вдига обороти. 3-4 мин. след запалването започва да се форсира нормално. Някакви идеи? Съмнява ме някой от датчиците за температура, но не знам кой от всичките е. 

- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
Благодаря много за отговорите.Датчиците днес ги мерих,имам три датчика от които излиза по един кабел.И трите са с еднакво съпротивление и би трябвало да са наред,понеже единият от тях е за стрелката на таблото,а тя си показва вярно.При загрят двигател съпротивленията се менят еднакво и на трите датчика.При студен двигател са около 950-1000 Ома,при загрят - около 100 Ома.Вече си мисля че не е в тях проблема.Колкото до свещите - смених ги преди 3 дена с чисто нови BOSCH.
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Какво съвпадение!!!Мойта кола (КР) ми прави същите мизерии и то от много отдавна.Смених свещите с БОШ и пак същия проблем.Значи при всяко стартиране на мотора независимо дали е студен или топъл първите 10 секунди колатя сякаш работи на 3 цилиндъра и приклецва много жестоко.Имам чувството че се дави и не може да се отпуши.Оборотите падат много под 1000 и ако не подам малко газ направо си загасва.Минават 10 сек. и всичко се нормализира.Много съм размишлявал и не мога да се сетя от какво идва проблема!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
МК2 проверил ли си вакуумите по системата.Аз имах подобен,но рядко появяващ се проблем.Понякога при запалване,без значение топъл или студен матор първоначално държи 600 и след малко се оправя(900).Скоро сменях радиаторчето на парното на Пассата(1,8РП).Когато реших да запаля мотора започна да работи все едно на 3 цилиндъра.Гледах свещи,кабели....Оказа се ,че при работата без да съм забелязал съм дооткъснал един вакуум дебел 20мм.Той е с форма Г и прави връзката м/ч една пластмасова тръба и щутцер от дясно на блока.Точно на Г-то отдолу се е прокъсал над 80%,а от горе не се вижда.Възстанових връзката и работата "заспа"
.Преди това също имаше и едно "леко притрисане" на мотора при празен ход,което мислех,че е от свещите.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта