Колеги, понеже и аз се чудих какво е това животно : съединителя на моя голф 4 ТДИ, та си го купих и преди да го смени майстора реших да ви го покажа ....... та това е комплект с маховика .... 790 лева.....аз го взех с отстъпка!!! Дано да съм бил полезен!!!!
[url=http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/73/18234_135.JPG] [img]
ТОВА Е !!!!!!!!!!!
Да помогна : Съединител с маховик VALEO за голф 4 TDI ......
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Еми добре е, ама паричките са му много, за по-малко пари щеше да вземеш съединител LUK или SACHS, което е същото, а не турско валео...както и да е със здраве да го пилиш дълги км За какво ти е маховика твоя е надран ли или кво? Щото за 350-400лв максимум се взима тоя съединител комплект без маховик люк с година гаранция...
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nasodotcom написа:Еми добре е, ама паричките са му много, за по-малко пари щеше да вземеш съединител LUK или SACHS, което е същото, а не турско валео...както и да е със здраве да го пилиш дълги км За какво ти е маховика твоя е надран ли или кво? Щото за 350-400лв максимум се взима тоя съединител комплект без маховик люк с година гаранция...
Не случайно е с маховик
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
iceto написа:интересно, човек с 275 мнения в технически форум, не знае какво представлява съединител
А за изкуствения ти интелект обяснявам...........маховика тук е в комплект с другите.......иначе само маховика е 1000 лв.........а съм сложил снимките за да покажа на някой който се интересува.....а не за да ми се правиш на интересен
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
gomez написа:iceto написа:интересно, човек с 275 мнения в технически форум, не знае какво представлява съединител
А за изкуствения ти интелект обяснявам...........маховика тук е в комплект с другите.......иначе само маховика е 1000 лв.........а съм сложил снимките за да покажа на някой който се интересува.....а не за да ми се правиш на интересен
Koлега не им се връзвай. Така се сменят части, а не мейд ин БГ. Всеки според джоба.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
leonardo_vd написа:Mного им се връзваш. На един колега за 3-ката му искаха в Италя/преди 2 седмици/ за съединителя без маховика 400 или 800, защото били 2 модела.
Прав си........ама не съм я написъл тази тема за да ми умуват.......като не им допада нещо да си мълчат и да си запазят мнението за себе си!!!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На който не му е ясно по-добре да си мълчи да не заблуждава останалите.
На по-новите мотори вместо феродовия диск демпферните пружини са на маховика.
Когато се износят трябва да се смени маховика който нов оригинален е 1280 лв.
Нов LUK e 990 лв.
Отделно се взима съединителя който е около 300-350 лв /Закс или LUK/.
Това Валео е една добра алтернатива да се спести някой лев + това за в бъдеще се сменя само комплект съединител без маховика.
На по-новите мотори вместо феродовия диск демпферните пружини са на маховика.
Когато се износят трябва да се смени маховика който нов оригинален е 1280 лв.
Нов LUK e 990 лв.
Отделно се взима съединителя който е около 300-350 лв /Закс или LUK/.
Това Валео е една добра алтернатива да се спести някой лев + това за в бъдеще се сменя само комплект съединител без маховика.
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
°niksi° написа:На който не му е ясно по-добре да си мълчи да не заблуждава останалите.
На по-новите мотори вместо феродовия диск демпферните пружини са на маховика.
Когато се износят трябва да се смени маховика който нов оригинален е 1280 лв.
Нов LUK e 990 лв.
Отделно се взима съединителя който е около 300-350 лв /Закс или LUK/.
Това Валео е една добра алтернатива да се спести някой лев + това за в бъдеще се сменя само комплект съединител без маховика.
Радвам се че има хора които разбират за какво съм си направил труда да пиша.......как да обясня на невежите.........мерси колега!!!!!
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
колега, само да питам, с риск да ми се наберете, но задължително ли е да сменяш и маховика, ти защо ще го сменяш, защото е износен или защото по принцип така се прави и имаш тая възможност, аз мисля на пролет да сменям, но само феродовия диск, аксиалния лагер и евентуално нещо дребно ако излезе докато е разглобена.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
tih написа:колега, само да питам, с риск да ми се наберете, но задължително ли е да сменяш и маховика
само 2 мнения преди да попиташ:
°niksi° написа:На който не му е ясно по-добре да си мълчи да не заблуждава останалите.
На по-новите мотори вместо феродовия диск демпферните пружини са на маховика.Когато се износят трябва да се смени маховика който нов оригинален е 1280 лв.
Нов LUK e 990 лв.
Отделно се взима съединителя който е около 300-350 лв /Закс или LUK/.
Това Валео е една добра алтернатива да се спести някой лев + това за в бъдеще се сменя само комплект съединител без маховика.
Четене му е майката
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта