mod edit: vaskoto1
проблемче-не загрява...
-
opasen_89
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
проблемче-не загрява...
Когато запаля polo 96г. 1.4i парното ми започне да дъха топло чак след 5 мин. като трябва да съм карал преди това градско тези 5 мин. с около 20км/h ,а когато изляза изжан градско неможе да ми вдигне повече от 70 градуса. Защо е така и какъв е проблема?
mod edit: vaskoto1
mod edit: vaskoto1
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: проблемче
opasen_89 написа:Когато запаля polo 96г. 1.4i парното ми започне да дъха топло чак след 5 мин. като трябва да съм карал преди това градско тези 5 мин. с около 20км/h ,а когато изляза изжан градско неможе да ми вдигне повече от 70 градуса. Защо е така и какъв е проблема?
Ако съм разбрал правилно проблем няма и всичко е в реда на нещата
При мен парното също започва да затопля след няколко минутки. В градски условия на ниска предавка колата загрява по-бързо. Извън града при постоянна по-висока скорост радиаторът се обдухва по-добре от въздушната струя и работната температура става значително по-ниска
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: проблемче
opasen_89 написа:Когато запаля polo 96г. 1.4i парното ми започне да дъха топло чак след 5 мин. като трябва да съм карал преди това градско тези 5 мин. с около 20км/h ,а когато изляза изжан градско неможе да ми вдигне повече от 70 градуса. Защо е така и какъв е проблема?
Използвай търсачката с думата : термостат за полоподфорума
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Uneek написа:Термостат разбира се... На мен за максимум 4-5 минути независимо дали градско или извънградско стрелката ми заковава на 90 градуса и не мърда оттам. groznika, също си смени термостата...
А бе аз в града си карам постоянно на 90 градуса и тръгне ли да надвишава се пуска перката. Като се кача на магистралата повече от 80-85 градуса не ми вдига...
Мисля, че не съм за термостат
- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Привет и от мен.
Абе на мен пък ми държи 90 градуса градско, но на магистраля пада на 70 градуса!!! Даже онзи ден ходих до Монтана и по едно време нямаше грам топлинка от парното (спускане по Витиня със скорост 120-130км. без антифриз а само с водичка, и температурата на вън беше 3 градуса)
. Та незнам вече дали е нормално?
Имам чувството, че понякога на магистрала стрелката пада до минимума почти.
ПС. А сега отивам да си сложа антифриз, че го чаках да ми донесът някакъв супер специален (нямам представа защо) но гаранционните автомобили VW и всички италиански били обслужвани с такъв!!!
Абе на мен пък ми държи 90 градуса градско, но на магистраля пада на 70 градуса!!! Даже онзи ден ходих до Монтана и по едно време нямаше грам топлинка от парното (спускане по Витиня със скорост 120-130км. без антифриз а само с водичка, и температурата на вън беше 3 градуса)
Имам чувството, че понякога на магистрала стрелката пада до минимума почти.
ПС. А сега отивам да си сложа антифриз, че го чаках да ми донесът някакъв супер специален (нямам представа защо) но гаранционните автомобили VW и всички италиански били обслужвани с такъв!!!
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
g.n.g написа:Привет и от мен.
Абе на мен пък ми държи 90 градуса градско, но на магистраля пада на 70 градуса!!! Даже онзи ден ходих до Монтана и по едно време нямаше грам топлинка от парното (спускане по Витиня със скорост 120-130км. без антифриз а само с водичка, и температурата на вън беше 3 градуса). Та незнам вече дали е нормално?
Имам чувството, че понякога на магистрала стрелката пада до минимума почти.
ПС. А сега отивам да си сложа антифриз, че го чаках да ми донесът някакъв супер специален (нямам представа защо) но гаранционните автомобили VW и всички италиански били обслужвани с такъв!!!
Сложи си и нов термостат

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
тия термостати са луда работа.....
Аз пък имах такъв филм с моят на времето ,че не е истина (тава въпрос за поло 91г)
Аз пък имах такъв филм с моят на времето ,че не е истина (тава въпрос за поло 91г)
Anbuch написа:wili98 написа:С кво се "мери" тва добиче
С пипане колеги...
Хващате, и при различни температури пипате двата маркуча отиващи към охл. радиатор...
при кола която не е достигнала работна температура, единият трябва да е студен..
Ако и двата са еднакви, значи термостата е заседнал отворен..
При моят това не важеше!!! "Мръсната гадина" си отваряше на 85 градуса (като го свалих на него пишеше 84 градуса) , но затваряше на 30-на градуса. Чак на втората зима му усетих номера.Оставих колата да загрява на празен ход, вдигна си 85-те градуса и след малко --- хоп на малко под 70-сете падна.А аз си виках :"ХЕМ МИ БАЧКА ТЕРМОСТАТА - ХЕМ ПАРНОТО ЕДВА-ЕДВА". Това го усетих защото температурата на околната среда беше отрицателна.Ако беше топло едва ли щеше да падне температурата.Сега съм с нов 89-градуса пише на него.Взех го за 14 лв ,но марка не помня. Стрелката забива на 90 градуса и не помръдва,освен лятото като я карам по-дълго градско и включва перката.Минал съм с него 19 000 км без проблеми.
А сега информацията която мога да дам и аз:
След нагряване до температура от 102 градуса ,термостатът трябва да се удължава с не по-малко от 7.0 мм(Това се прави с канче,бързоварче,термометър и шублер)
- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе аз парно си имам и то много добро: за 2 до 5 минути е сауна, но само в града.
А това дето стана студено беше на дълъг път.
Даже сега след като смених антифриза преди 3 часа изчаках да включи два пъти перката. Всичко си беше наред : Парно - 6; Перката си включи на около 85-90 градуса.
Та се чудя дали това не беше в следствие на ниската температура и високата скорост по инерция на колата?
А това дето стана студено беше на дълъг път.
Даже сега след като смених антифриза преди 3 часа изчаках да включи два пъти перката. Всичко си беше наред : Парно - 6; Перката си включи на около 85-90 градуса.
Та се чудя дали това не беше в следствие на ниската температура и високата скорост по инерция на колата?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
И при мен го има тоя проблем, но съм решил да изчакам още малко -
І-во ще сложа кора на радиатора на долната му половина и ще видя ефекта при отрицателни температури. ІІ-о ако се наложи съм решил да сменям не само термостат, но и водна помпа, антифриз и датчик. В книжката ми пише, че показания на таблото от 68 до 102 гр. са нормални. / моята също е италианка, а никъде не пише кое й е по - особеното / Ако някой знае по- евтини, но качествени марки от горните изброени части, моля да пише.
І-во ще сложа кора на радиатора на долната му половина и ще видя ефекта при отрицателни температури. ІІ-о ако се наложи съм решил да сменям не само термостат, но и водна помпа, антифриз и датчик. В книжката ми пише, че показания на таблото от 68 до 102 гр. са нормални. / моята също е италианка, а никъде не пише кое й е по - особеното / Ако някой знае по- евтини, но качествени марки от горните изброени части, моля да пише.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта