Карбуратор от серията PIERBURG 2e

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Карбуратор от серията PIERBURG 2e

Мнениеот sexov » Пон 12 ное 2007 11:49


Здравейте колеги
Питането и е във връзка с тези прословути pierburg
някой може ли да ми каже на моята кола кой от моделите е сложен
дали е 2е2 или пък е 2ее
Разгледах доста теми и схеми на тея карбуратори и не мога да го разбера
колата е голф 2 1.6, 1988 год на талона пише че номера на двигателя е корозирал и как да го позная този карб има една метална пластинка отстрани му и има следния номер 050129015 D ако се справя със снимките ще кача :wink:




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 12 ное 2007 11:55


Лесно 2ее е електронен и има един компютър като на моноинжекция при мотора на чистачките, а 2е2 няма. :wink:


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Пон 12 ное 2007 11:59


ако е така имам такова нещо и дето се вика честит сбор май сам уцелил по лошия вариант от двата :lol:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 12 ное 2007 12:06


Е винаги има и по-лош варянт.

Какво е станало колега? :wink:


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Пон 12 ное 2007 12:28


ами какво магариите на тези карбуратори
гаснене, тръпнене на мотора по светофарите
и при смяна на по ниска предавка падат ми оборотите до 200-300 по показания на оборотомера
и при студена и при топла кола това е положението няма промяна
все са му ниски оборотите
а да кажеш че гори малко не е така
гори кам 11/100 градско :lol:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 12 ное 2007 12:35


Много колеги с такива карбуратори 2ЕЕ ги смениха с Keihin II, с голямото гурло от Audi 1,8 RU мотор, при тебе пасва точно и колата направо пощурява после, и е с ръчен смукач. Аз съм с такъв това е снимката от гаража на форума http://forum.vwclub.bg/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_mod&image_id=8004


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Пон 12 ное 2007 13:16


Изображение


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Пон 12 ное 2007 13:20


Изображение

а сигурно ли е че е 2ее казваш че щтом е с комп при чистачките е задължително а вариант нещо да е сменяно


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Пон 12 ное 2007 13:25


той карба е май доста зацапан след като сменях комутатора и рових в делкото след това не беше много добре направена центровката и известно време карах така докато намеря кой да го нагласи ие вазможно от тогава да е станал в тоя вид
но магариите си ги прави отдаван :)


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 12 ное 2007 13:55


От снимката се познава че е 2ЕЕ и компа е там имаче не пали. Пробвай да го почистиш със спреи за карбуратори на запален мотор и на обороти. А иначе незнам как да ти помогна повече ако беше в София или Варна да, ама си ми далече. Напражете центрожката както трябва и го почисти но пак не се зане, това е един пич който ги познава тези като петте си пръста на дшсната ръка http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623 питай него, дали може да помогне.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Dimitrov14, Google [Bot] и 109 госта