








Премиерата ще бъде на изложението във Франкфурт.
Подробности тук - http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1496.shtml
vw16v написа:Малко офф-топик мнение/каквато е и темата според мен/.Този мотор ако изобщо го пуснат серийно би бил по-подходящ за Поло,на което в момента му липсва истинска ГТИ версия/за момента имат TDI - PD 130 к.с.,но това не е никакво ГТИ/.В горния край на гамата на бензиновите мотори са напълно достатъчни 2.0 FSI и 2.0TFSI,като първия от тях спокойно може да бъде напомпен до 170 к.с. само със смяна на чипа.По -добре според мен е VW да помислят за още един мотор между 1.6FSI и 2.0FSI с мощност около 130 к.с. с кубатура 1.8,защото в момента правят "японски" изпълнения с този недохранен 1.6 с измислени 115 к.с.и технически данни дето съществуват само на книжка.В тестовете,които съм чел на този мотор се показват типичните за изцедените мотори слабости-спънат на ниски и средни обороти и нуждаещ се от много ръчкане на високи обороти за да върви добре.Въпреки,че го дават 115 к.с.според мен на практика Голф 5 с този мотор не може да се опре никъде /освен по икономия на гориво/на един Г3 или Г4 с 2.0 мотор със 115 к.с. Поставянето пък на 1.6 мотор в Пасат 6 си е направо престъпление.
ACCELERATOR написа:Мисля, че в Аутобилд бяха споменали точно за 2.0Т двигателя, че се очаква да му вдигнат мощността на близо 250к.с.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта