



амортисьори
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
амортисьори
Колеги кои амортисьори са по-добри газовите двоино действащи или хидравличните че трябва да ги сменям отпред.Предните са пуснали вече мазга
полото е 96г

==
Да се възползвам от темата та да попитам и аз.Един майстор ми каза да сменя тампон макферсон и щяло да се оправи положението.Да ама той се разболя.Отивам по друг повод при друт и той ми казва никаква файда няма да има ако смениш само тампон.
Кой е прав?Аз го видях,че като колата е вдигната на подемник и натиснеш гумата както си отдолу нагоре има един малък луфт по оста на амортисьора.
В крайта сметка какво да сменям само тампон или цял амортисьор.Това не мога да проумея като ми казаха двамата различно.
Кой е прав?Аз го видях,че като колата е вдигната на подемник и натиснеш гумата както си отдолу нагоре има един малък луфт по оста на амортисьора.
В крайта сметка какво да сменям само тампон или цял амортисьор.Това не мога да проумея като ми казаха двамата различно.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: амортисьори
вземи газови - по-добри са, а разликата в цената не е голямаanonimko написа:Колеги кои амортисьори са по-добри газовите двоино действащи или хидравличните че трябва да ги сменям отпред.Предните са пуснали вече мазгаполото е 96г


- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ==
ако амортисьора ти е здрав смени само тампонаmeri написа:Да се възползвам от темата та да попитам и аз.Един майстор ми каза да сменя тампон макферсон и щяло да се оправи положението.Да ама той се разболя.Отивам по друг повод при друт и той ми казва никаква файда няма да има ако смениш само тампон.
Кой е прав?Аз го видях,че като колата е вдигната на подемник и натиснеш гумата както си отдолу нагоре има един малък луфт по оста на амортисьора.
В крайта сметка какво да сменям само тампон или цял амортисьор.Това не мога да проумея като ми казаха двамата различно.

- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
ми на полото бях с газови и трябва да ти кажа че за 25 000 км нищо не пипнах и нямаше нищо разбитоanonimko написа:тампоните са здрави но амортисьорите опуснали а газовите не разбиват ли побързо тампоните и при нашите дупки да не излезе аморт на капака



Колеги, абе като натисна отпред предната лява гума нещо ми скърца, а също като слизам или се качвам на бордюр. Преди 4 месеца му правих преглед на предния мост и реглаж и всичко си беше О.К. , но майстори, майстори....Какво е вашето мнение , шарнир , накрайник тампон ....Трябва ли да ме притеснява или да не му обръщам много внимание. Щото ако отида пак да я гледат може и цялата предница да отнесат.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
аз знам ,че при газовите устойчивостта на пътя е по-добра но друса повече и от там идва разбиването на тампоните тъй като са по-твърди и обратното маслените дават по-голям комфорт но автомобила не е толкова стабилен на пътя.Аз бих взел маслени тъй като от този автомобил какъвто и аз карам не може да се изисква кой знае каква устойчивост с каквито и амортесьори да е.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
колеги, според мен няма такова нещо - аз ползвам САМО газови амортисьори и един тампон не съм сменил
виж ако е някое менте и със маслен сигурно ще се разбие
но аз до момента съм имал 3 автомобила(няма да споменавам на колко клиенти съм сложил газови
) и трите съм ги карал поне по 25 000 км. на година и на нита една след слагането на газови не съм сменял нищо
но който каквото иска да слага




но който каквото иска да слага

-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
teodo написа:Колеги, абе като натисна отпред предната лява гума нещо ми скърца, а също като слизам или се качвам на бордюр. Преди 4 месеца му правих преглед на предния мост и реглаж и всичко си беше О.К. , но майстори, майстори....Какво е вашето мнение , шарнир , накрайник тампон ....Трябва ли да ме притеснява или да не му обръщам много внимание. Щото ако отида пак да я гледат може и цялата предница да отнесат.
Благодаря предварително!
Ааа и аз на мойто поло го имам този адски звук.
Открихме че го прави някаква гумичка на кормилния накрайник... не му се притеснявай, не е болка за умиране....
Би трябвало да е свързано с кормилната уредба защото при въртене на волана също го има. Днес вали и скърцането изчезна. Дано да е за добро.
А по какво се разбира дали са ти в ред амортисьорите, друса ли, хлопа ли или какво? Чувам сменят амортисьори, но защо.
Ако някой не го мързи да чукне нещо , просто ей така...
А по какво се разбира дали са ти в ред амортисьорите, друса ли, хлопа ли или какво? Чувам сменят амортисьори, но защо.
Ако някой не го мързи да чукне нещо , просто ей така...
Последна промяна от teodo на Нед 18 ное 2007 15:33, променено общо 1 път.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта