В3 "грухти" като го запаля на студено

Техническа и сервизна информация за Passat
ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 14 ное 2007 22:21


TURL написа:натрупани грешки в компа, бях така докато не сложих реле за ресет на компютъра

рестартирам компа и пак така.




Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Чет 15 ное 2007 19:29


ivo123 написа:
TURL написа:натрупани грешки в компа, бях така докато не сложих реле за ресет на компютъра

рестартирам компа и пак така.
моита имаше абсолютно същия проблем, но с релето се оправи :roll:


VANKATA
Мнения: 71
Регистриран на: Съб 11 дек 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец,София

Мнениеот VANKATA » Чет 15 ное 2007 20:20


TURL написа:натрупани грешки в компа, бях така докато не сложих реле за ресет на компютъра


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пет 16 ное 2007 7:26


И при мен е абсолютно същото - всичко прегледах и се съмнявам в проводниците от темп. датчик до компа ама не ми се занимава сега - имам чувството че инфото от датчика не стига до него....


cman
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 28 юни 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cman » Пет 16 ное 2007 10:44


вчера рестартнах компа сутринта преди да запаля за да видя ефекта - оборотите на празен
ход леко се повишиха и работеше по-равномерно но "грухтенето" си остана както и вонята
на бензин отзад. само дето беше с по-голяма честота и по-малка амплитуда тва вериятно
заради повишените обороти
паленето вечерта беше все едно че нищо не съм ресетвал ...


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 16 ное 2007 13:24


cman написа:вчера рестартнах компа сутринта преди да запаля за да видя ефекта - оборотите на празен
ход леко се повишиха и работеше по-равномерно но "грухтенето" си остана както и вонята
на бензин отзад. само дето беше с по-голяма честота и по-малка амплитуда тва вериятно
заради повишените обороти
паленето вечерта беше все едно че нищо не съм ресетвал ...

колега май-морския въздух зле им действа на нашите машини.
И аз нямам обяснение на проблема но при мене е същото.
само установих засега че стойностите, които меря на куплунга на датчика на засмуквания въздух са по-високи отколкото на самия датчик /меря и на датчика/ с около 2 килоома.
Предполагам че има значение това, защото показва на мотора че е доста по-студено отколкото в действителност...
в руските сайтове има даже снимки как са запоили на самия датчик кабелчета и са ги вързали към куплунга поради прекъсване на проводник на датчика - мисля и аз така да пробвам.


cman
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 28 юни 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cman » Пет 16 ное 2007 15:28


ivo123 написа:само установих засега че стойностите, които меря на куплунга на датчика на засмуквания въздух са по-високи отколкото на самия датчик /меря и на датчика/ с около 2 килоома.

странно е че мериш по-високо съпротивление на куплунга отколкото на самия датчик
да не би като мериш на самия датчик да го загряваш с ръцете си ...
при мен куплунга е целия омаслен само там съм мерил - и го сравнявам с показанието на
датчика за водата /синия/ на студено има 200-300 ома разлика между двата което е нищо
не е лошо да се дублират връзките защото до колкото знам щатната връзка е с нещо като точкова заварка и от вибрациите може да се е
откъртила ...
ivo123 написа:в руските сайтове има даже снимки как са запоили на самия датчик кабелчета и са ги вързали към куплунга поради прекъсване на проводник на датчика - мисля и аз така да пробвам.

въпросните снимки и аз съм ги гледал - изглежда и братушките го имат този проблем по-интересното
е че след като толкова много хора го имат не са открили решение за него. надявам се да има
време /и метеорологично/ да се позанимая през почивните дни.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 16 ное 2007 16:09


сподели резултати ако обичаш.
и аз ще попрегледам малко...
интересното е че аз купих цяло моно и сложих и неговия датчик и той така се държи и колата се дави...
мисля в почивните дни да резна кабелите и да сложа един резистор 300-400 ома да видя сутрин как ще се държи автомобила.


cman
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 28 юни 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cman » Пет 16 ное 2007 22:34


това с резистора и аз си мислех да го пробвам само че 300-400 ома ми се вижда малко - според номограмата това е 75-85 градуса за въздуха не е ли множко едва ли реално се достига толкова по-добре пробвай с 1 - 1,5 килоома което ще даде 35-45 градуса


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 16 ное 2007 22:57


еми пишеше някъде че този датчик влияе до +20 градуса, та затова мисля да подам 70-80 да го елиминирам напълно за да вида как ще се държи сутринта.


cman
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 28 юни 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cman » Пет 16 ное 2007 23:36


тук http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=41955 намерих нещо по въпроса за управлението на продължителността на импулса към дюзата за моно мотроник 1.2.1 - доста полезна информация


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 19 ное 2007 16:09


презапоихме датчика /пуснахме дублирани проводници/, ресетнах запалих и ... пак същата картинка за съжаление - нямам повече идеи.
Така ще е - ще си я карам на газ и толкова.


Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Ivandp » Сря 21 ное 2007 15:19


ivo123 написа:презапоихме датчика /пуснахме дублирани проводници/, ресетнах запалих и ... пак същата картинка за съжаление - нямам повече идеи.
Така ще е - ще си я карам на газ и толкова.


Е недей така де, оправи си я колицата.
Обърни внимание ако имаш как, че пулсирането е в такт със сигнала на сондата, а и тя горе долу по това време се събужда.
Според мен са лениви вече и заради бавната им реакция компа увеличава или намаля бензина повече от необходимото преди ламбдата да се е сетила да каже каква е.
Другите варианти са дюзата или попрестоелия бензин в резервоара.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 21 ное 2007 15:31


ами ламбдата я изключих от буксата - ресет и работа известно време на топъл мотор на бензин;
дюзата /съмнявах се в нея/ и я смених..
а бенза - почти ми беше на мин /1-2 литра да има/ и сложих 10-на литра...


Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Ivandp » Сря 21 ное 2007 16:50


При изключена от буксата ламбда на студен мотор пак така ли пулсира?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта