



Проблем с вакуума Г2
- i. ivanov_golftdi
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Попово
Проблем с вакуума Г2
Здравейте колеги имам проблем с вакуума на спирачките и лампата за маслото. искам да попитам първо имат ли нешто общо? имам голф2 1.6Д проблема е следния-сутрин като запаля и лампата на маслото мига 15 мин и през това време няма вакуум в серото. Понякога лампата изгасва но пак няма вакуум,а понякога изгасва ми лампата и като натисна спирачките и пак светва. Това също го прави и като постои 2 часа но тогава само 3-4 минути е този проблем и незнам какво да правя вече смених маслото,един ми каза че на вакуум помпата се давало аванс някакъв си като се въртяла като делко дугия казва датчик. Но ако е датчик зашто няма вакуум? И една вечер си карам аз и изведнъж лампата на маслото премигна ,а колата си беше загряла и си вървеше без проблеми какво и става незнам и тези проблеми започнаха като се застуди времето. Преди две вечери забелязах че когато лампата мига и няма вакуум,като почна да натискам педала когато колата не се движи и лампата почва да мига по-бъзо и по-бавно. Моля даите ми някакъв съвет какво да правя. Благодаря предварително. 

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
няма нищо общо едното с другото и със спирачната течност.ако колата върви нормално и светодиода мига е от датчика върху масления филтър,обаче ако не вдига масло трябва да се уточни повредата(лагери,м.помпа...),а вакума.вадиш мъркуча от сервото с здраво издърпване ипри запален двг ще видиш дали има вакум,ако няма е вакум помпата ако има е сервото.успех
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
ifidik написа:няма нищо общо едното с другото ....
Нека аз да опонирам колегата:
Тук нещата са навързани като свински черва.
Ако вакуумната помпа ти загуби въртеливото движение от паразитния вал,то няма как да го предаде на маслената помпа,затото няма да се върти.Или с други думи казано може да са изронени зъбите на вакуумната помпа.Или тя да не си е на мястото.Или всичко опира до нея.
Трябва да се свали и огледа.
Махаш маркуча от нея и има един болт на фиксиращата и планка и дърпаш на горе докато я освободиш.НЯМА центровки по нея,само трябва да я зацепиш с маслената помпа под нея.Има 2 положения,които са верни и двете.
Може след като я свалиш да се опиташ да я отвориш ако има възможност за да смениш мехчетата по нея.
Успех.
- i. ivanov_golftdi
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Попово
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с вакуума Г2
i. ivanov_golftdi написа:.... имам голф2 1.6Д ....
....-сутрин като запаля и лампата на маслото мига 15 мин и през това време няма вакуум в серото. Понякога лампата изгасва но пак няма вакуум,а понякога изгасва ми лампата и като натисна спирачките и пак светва. ....
Колега ifidik това е дизел и там дето бензиновите имат делко се намира вакуум помпата.И сега като чета май целия проблем идва от вакуум помпата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта