Проблем с оборотите, след р-т на компа-Г31.8ABS90kc-решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 16 ное 2007 16:22


joker написа:И аз си мислех ,че става и също бях много доволен..на ръка го бях докарал на 12 градус
    Понеже съм отпуска и си нямам работа отидох вчера при един приятел дето има сервиз и крикове да си сменя пак тампоните на макферсона че Феби изкараха точно 3мес. и пак се разтропаха и между другото го накарах да ми погледне центровката със стробоскопа че от миналото лято както си играх да я правя на ухо и оборотомер за да изчезне замислянето при рязко подаване на газ не беше гледана и какво се оказва предварение 15гр а колата си държеше 850-900об. и си вървеше идеално и разхода беше добър. Върна я той по книга на 7гр. и ужас при загрял двиг. държи 1000 и малко об. а на студен двиг. сутринта 1300-1500об а преди си бяха 1100. Та взех ключето 13 и хайде пак леко гъдел на делкото и отново всичко е нормално :wink: дано е задълго. Та така с центровките :twisted:




GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Пет 16 ное 2007 17:01


Аз си мисля, че компютърът може да поддържа оборотите, ако предварението е в определени граници. Ако то излезе извън тях, той се ошашавва. Така си обяснявам случая при мен с вдигането на оборотите. Предварението беше явно много голямо, защото авансът чукаше яко. Като намалих предварението, оборотите на празен ход се нормализираха, но пък колата стана много тромава. Така, че ще правим центровка по книга, а след това може малко да мръднем, ама малко.


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Пет 16 ное 2007 22:21


Възможно ли е, да е от някой датчик :(
Забелязах, че темепературния датчик(ако се нарича така) на смукателния колектор беше зацапан!!!
Защо при първия ресет, колата си запали нормално и нямаше такива интервенций?
Колоко време е необходимо, на компа да натрупа грешки?
Питам, защото карам колата вече около 50км на газ, но я пала на бензин, хубавото за сега е че върви едновременно добре на газ и бензин, но това мисля няма да е до безкрайност :(

Имам чуството, че нещо не сработва като хората :(


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Пет 16 ное 2007 22:22


колега сигурен ли си че се получава при рестарт на компа да не е проблема другаде!доколкото знам на всяко 10 палене компа се ресетва автоматично!


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Пет 16 ное 2007 22:24


titi28 написа:колега сигурен ли си че се получава при рестарт на компа да не е проблема другаде!доколкото знам на всяко 10 палене компа се ресетва автоматично!


Махам плюсовата клемата на акумолатора, после пак я слагам :(


Потребителски аватар
empaher
Мнения: 398
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот empaher » Пет 16 ное 2007 22:32


колеги ще ми кажете ли къде в софия мога да отида на такава компутерна диагностика да ми кажат как ми е колата... Става въпрос за 1, 4 голф 3.... Не че имам проблеми ама все пак да го погледна пък и ако ми падне разхода ще е доста по добре.... Сега в студеното дава 9-10... Без мноо задръствания..... Гледам да ги избягвам и за сега успявам но до кога ще е тека нз


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Пет 16 ное 2007 22:34


empaher написа:колеги ще ми кажете ли къде в софия мога да отида на такава компутерна диагностика да ми кажат как ми е колата... Става въпрос за 1, 4 голф 3.... Не че имам проблеми ама все пак да го погледна пък и ако ми падне разхода ще е доста по добре.... Сега в студеното дава 9-10... Без мноо задръствания..... Гледам да ги избягвам и за сега успявам но до кога ще е тека нз


Разхода ти е супер :wink: , за това задръстване в София :wink:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 16 ное 2007 22:44


petko5 написа:
empaher написа:колеги ще ми кажете ли къде в софия мога да отида на такава компутерна диагностика да ми кажат как ми е колата... Става въпрос за 1, 4 голф 3.... Не че имам проблеми ама все пак да го погледна пък и ако ми падне разхода ще е доста по добре.... Сега в студеното дава 9-10... Без мноо задръствания..... Гледам да ги избягвам и за сега успявам но до кога ще е тека нз


Разхода ти е супер :wink: , за това задръстване в София :wink:
    Наистина по добре не пипай нищо че не се знае какво ще стане след компетентната намеса на някой "майстор" :wink:


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Съб 17 ное 2007 0:03


petko5 написа:
titi28 написа:колега сигурен ли си че се получава при рестарт на компа да не е проблема другаде!доколкото знам на всяко 10 палене компа се ресетва автоматично!


Махам плюсовата клемата на акумолатора, после пак я слагам :(
виж сега пиша го не случайно!на мойта кола климата е слагана допълнително и като го включа обороти няма и гаснеше!тук прочетох доста по проблема и се оказа че трябва да се пусне плюс към някой от пиновете на компа!майстора пусна плюс на този пин и после всичко заспа!цяло лято няма проблем един месец не бях пускал климата и реших да я пусна малко да повърти компресора нужно е и при пускането на климата оборотите заспаха на 1500 обор, и няма падане несъм ходил да търся проблема но напролет май ще се наложи!така че една диагностика ще ти е необходима и на теб при този проблем!успех и пиши ако оправиш проблема!


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Съб 17 ное 2007 0:17


titi28 написа:...


:да:


gibardukov
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Първомай

Мнениеот gibardukov » Съб 17 ное 2007 12:20


Здрасти Petko5 ,карам Пасат B3 1.8 АБС 92г. вече 4 години с обикновена АГУ без ланда контрол и емуллатор, сам си я поставих и центровах , след първите 200 - 300 изминати километри на газ и на мен започнаха да ми играят оборотите на празен ход на бензин .След първите няколоко ресетвания с откачане за 5 мин. на + на акум. всичко беше нормално, след което обаче бавно но сигурно оборотите на празен ход запачнаха да се вдигат след всеки ресет от 900 - 1100 - 1300 - и вече 2 г.на 1800 .Интересното е, че оборотите не играят и са еднакви за около 10 мин. както на бензин така и на газ ,което ме кара да си мисля ,че това е от стъпковото моторче за празен ход .Не е необходимо да рестартираш на всяко запалване.Когато забелезиш ,че при първо палене сутрин на бензин оборотите играят повече от +- 100 и при ускорение не подема веднага и да изтегля равномерно ,може да се рестартира.От друга страна в книгите пише ,че след като го растартираш на компютъра са му необходими няколоко минути работа на двигателя на бензин за да сравни заложените данни в него с постъпващите от датчиците и ако те са в предварителни норми той преминава към използването им.Но това може да става и в движение и затова е препоръчително да го извършваш ,когато си на извънградско пътуване за да не влизаш в преразход от задръствания. Успех.


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Съб 17 ное 2007 16:59


Утре ще си играя, да изведа копче за ресет на компа :)


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Сря 28 ное 2007 23:45


Изкарах копче за ръчен рессет на компа и за сега всичко е ок :wink:
Колата си пали на бензин много добре.
При първо запалване на бензин, за секунда вдига 2000 оборота и пада на 1100 и така си държи известно време, след това на 1000 и накрая на 950.

Едно питане към всички:
На колко оборота, трябва да бъде колата, когато работи на газ?
Трябва ли да се вдигнат оборотите, когато работи на газ, да бъдат около 1000 или да си ги оставя така?
На бензин моята кола държи оборотите около 950 а на газ - 900 и малко отгоре (можеби 920-нянмам идея) .
Питам ви , защото на дълго пътуване, колата не ми харесва, как набира и правя рискови изпреварвания, буквалния смисъл се мъчи, все едно че не и достига гориво, натискам педала на газта до ламарина, но няма никой, просто умира :( ,след като обърна на бензин, колата е като вихрушка.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 28 ное 2007 23:58


повече непипай,перфектни са :wink:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Чет 29 ное 2007 0:07


Аз нищо не съм пипал, газаджийте я регулират.
Газовата е чисто нова, минал съм около 400км на газ.
Газаджийте ми казаха, да отида след 2000км. пробег за допълнителен реглаж.
Притеснява ме, когато карам на дълго :(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], tdi fen и 63 госта