СПОРТЕН ФИЛТЪР НА ПОЛО

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 02 окт 2007 13:19


.::Volkov::. написа:Мерси chy, значи с една дума нема никъв ефект освен да ти бучи двигателя??? :roll:


Аха....и по нарядко сменяване на въздушен филтър :да:




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4306
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 02 окт 2007 13:44


Изображение
Ами до колкото видях на твоите снимки твоя мотор е моно,или се лъжа? :oops: Значи моя е 1.3 "пълна инжекция" и както се вижда на снимката има едно дебитомер които е лепнат за кутията на филтъра :wink: Моя е грешката че не погледнах в гаража ти да видя и през цялото време съм мислел че с същия мотор като моя. В смисъл че си с пълна инжекция. :oops: :oops:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 02 окт 2007 17:19


Явно аз нямам дебитомер....Още едно нещо което нямам :D
А ти не можеш ли да пробваш как се държи колата,като сложиш такъв филтър преди пусти дебитомер?Ако си работи мотора без проблем-ок...Ама ако се бъгва-отиваш на панелен.....


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4306
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 02 окт 2007 21:34


ами за жалост аз няма да мога да го пробвам удоволствието от спортния филтър, в момента продавам полото :cry: . Насочил съм се към по нова дизелова версия на поло модела след 6н :wink: . И в момента наще не ми дават да си правя експерименти с колата :roll:


Потребителски аватар
orelko
Мнения: 177
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот orelko » Пет 16 ное 2007 19:28


След като махнах катализатора и се поотпуши колата, докато съм още на вълна "тунинг" :lol: ...та днеска друг форсираше полото, а аз гледах под капака и ми направи впечатление, че при форсиране не му стига въздух и пласмасовата тръба от дебитомера към кутията на филтъра се сбръчкваше...тя явно затова е направена като акордеон.. замислих се и аз за спортен филтър...
Та обмислям плюсове и минуси и се чудя..
chy написа:А и друго-маркуча за карт.газове е доста след конуса-няма вече мазен филтър

Така всичката тая мазнотия, която няма да мине през филтър няма ли да я вкараш в дросела ?


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 16 ное 2007 20:58


Е,и?
А като мазньоча влиза в "тенджерата",реално след филтъра,досега пречеше ли на дросела? :wink:
Кутията,която приспособих за целта,е за Венто....Има си щуцер за карт.газове,далеч след възд.филтър...На Венто не пречи,значи и за моето половерче няма да има беля :D
П.с.-то вярно,че приликата м/у мойто и твойто е името...та незнам как би се отразило това на твоето поло


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Съб 17 ное 2007 10:54


само едно се чудя: що не си купите по един панелен(спортен :lol: ) филтър и да си спестите главоболията :roll:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4306
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 17 ное 2007 18:05


ами търсеното е звука най вече :lol:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта