



Кондензатор за музика цена . добър и не много скъп .
- lamer4e
- Мнения: 431
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
passat123 написа:RaZU написа:колега, защо не пробваш да сложиш релета на фаровете(по-ефтин и по-ефикасен вариянт). ако искаш аз мога да ти покажа какво ми правят фаровете, а имам кондензатор.
ЛЕЛЕ МАЛЕ това какво означава че като си вкарам кондензатор пак ще ми примигват фаровете
! Лелелел мале засхто така .......


- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
lamer4e написа:passat123 написа:RaZU написа:колега, защо не пробваш да сложиш релета на фаровете(по-ефтин и по-ефикасен вариянт). ако искаш аз мога да ти покажа какво ми правят фаровете, а имам кондензатор.
ЛЕЛЕ МАЛЕ това какво означава че като си вкарам кондензатор пак ще ми примигват фаровете
! Лелелел мале засхто така .......
Пак ше ти мигат но малко помалко
Астига бе колеги помогнете ми да не мигат какво да направя !

- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Човек не знам много е готен този кондензатор които предлагаш ! но 150 лева ми е доста в този етап !
за напрде ако не си го продал ще вкарам 2 и за тогава ! Но сега тарся нещо за около 90-100 лева ! В Русе на автопазара един от продавачите на теника продава един за 60 лева 1 фарат с дисплеяр , но не дава гаранция , че ще работи !
в смисъл такав дали ще държи тока ! 



Последна промяна от passat123 на Нед 18 ное 2007 23:42, променено общо 1 път.
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
passat123 написа:Човек не знам много е готен този кондензатор които предлагаш ! но 150 лева ми е доста в този етап !за напрде ако не си го продал ще вкарам 2 и за тогава ! Но сега тарся нещо за около 90-100 лева ! В Русе на ватопазара един от продавачите на теника продава един за 60 лева 1 фарат с дисплеяр , но не дава гаранция , че ще работи !
Колега кондензатора си ми стои на рафта така че когато и да се обадиш смятам че ще има положителен резултат относно зделка

-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Ей това не мога да разбера!??!?
Що слагате кондери, там където най-малко има нужда??
Земете си 2х33000m@63V и си ги сложете направо на захранването на усилвателя ВЪТРЕ, успоредно на кондерите от около 4700m. Хем е по-евтино (в пъти) хем има истинска файда.
Тоя номер с големите капацитети на ПРАВОТО 12V е бошлаф работа. Всеки, ходил на часовете по физика в 8-и клас би трявабло да го знае.
Електролитния кондензатор се явява товар на акумулатора!
Прая усливатели (или поне правих, щото вече ми писна) и знам, за какво става въпрос.
Повечето автоконсуматори, за да им падне цената им се спестява много или от елементната база или от стойностите на кондензаторите,поради което пиковете не се покриват добре (в най-добрия случай) и се стига и до горене на предпазители, че и инсталации.
Ако пък стъпалото/стъпалата са ви толкова мощни, че и след добавянето на капацитети във вече изправеното, високо напрежение,колегати ви каза варианта - по-сериозен алтернатор и втори акумулатор, свързан с поне 16 квадрата кабел, успоредно на основния.
Що слагате кондери, там където най-малко има нужда??
Земете си 2х33000m@63V и си ги сложете направо на захранването на усилвателя ВЪТРЕ, успоредно на кондерите от около 4700m. Хем е по-евтино (в пъти) хем има истинска файда.
Тоя номер с големите капацитети на ПРАВОТО 12V е бошлаф работа. Всеки, ходил на часовете по физика в 8-и клас би трявабло да го знае.
Електролитния кондензатор се явява товар на акумулатора!
Прая усливатели (или поне правих, щото вече ми писна) и знам, за какво става въпрос.
Повечето автоконсуматори, за да им падне цената им се спестява много или от елементната база или от стойностите на кондензаторите,поради което пиковете не се покриват добре (в най-добрия случай) и се стига и до горене на предпазители, че и инсталации.
Ако пък стъпалото/стъпалата са ви толкова мощни, че и след добавянето на капацитети във вече изправеното, високо напрежение,колегати ви каза варианта - по-сериозен алтернатор и втори акумулатор, свързан с поне 16 квадрата кабел, успоредно на основния.
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта