Има ли смисъл от...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Има ли смисъл от...

Мнениеот pinci » Съб 09 апр 2005 17:04






Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Съб 09 апр 2005 17:52


Sly


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 09 апр 2005 20:14


Това от ония електрическите вентилаторчета ли е, дето качвали незнам си кво :wink: Това са пълни глупости, ако нещата бяха толкова лесни отре утре щях да си направя голфа битурбо :wink:


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Съб 09 апр 2005 23:06


тва е друго
и пак ме кара да гледам така :shock:


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пон 11 апр 2005 16:38


не е друго, същото е :)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 11 апр 2005 18:02


Това кара въздуха преди двигателя да се завърта и да ускорява движението си... С други думи симилира ефекта на турбо и нагнетява въздуха повечко от където двигателя си подава малко повечко гориво и върви малко повечко...

Същия ефект може да бъде постигнат от въздушен филтър с правилната форма и пропускливост на въздух, където при гърлото на филтъра се получава стесняване и струята увеличава скоростта си... мен ако питаш няма смисъл от това нещо... ти пишат че ползват неподвижен Vortex генератор, тази фирма прави страхотни суперчаргъри, но не съм чувал за подобно нещо, то по този начин, както каза колегата, вземи перка от вентилаторче и я сложи така че да завърта въздуха като влиза в тръбата....

Добра идея, но това което ще постигнеш няма да е това което очакваш, 35 коня са прекалено много за подобно нещо, на 6 литорв двигател може би но и там се съмнявам.....


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 11 апр 2005 18:16


Toва нещо само ще спъва 6 литровия двигател, все пак той гълта страшно много въздух, тройно повече от двулитров, тая джаджа е пълна простотия и надали може да насмогне да вкарва въздуха толкова бързо колкото трябва, камоли да го нагнети дори и на мотор 1000 кубика на Поло :D


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пон 11 апр 2005 23:40


Благодаря на всички, моля модераторите да заключи темата :)


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 18 ное 2007 21:07


няма да я заключват аз си порьчах и вече са на самолета ето и как изглежда тая тьпотия. реших че мога да пожертвам 60-80лв та да изпробвам тва чудо на техникатакьм новагодина сте има и отзвук за работата му
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 18 ное 2007 22:01


Леле тая ламаринка много пара бре :shock
Ами сподели как се държи колата след монтажа му че ми е интересно.


Потребителски аватар
gogata66
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogata66 » Нед 18 ное 2007 22:33


от къде може да се взема тая глезотийка


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Нед 18 ное 2007 22:46


и в крайна сметка някой ще каже ли кво точно прави тая ламаринка,освен че разстоварва джоба


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Нед 18 ное 2007 23:41


Като гледам засуква въздуха и го изтрелва все едно е турбо :lol:
То ако беше толкова лесно ония от ФК, Спарко и тем подобни тунингари досега да са насекли 1000000 ламарини и всеки с 30коня отгоре :idea:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Нед 18 ное 2007 23:47


pacohaker написа:и в крайна сметка някой ще каже ли кво точно прави тая ламаринка,освен че разстоварва джоба

Това е врабчоуловител,последно поколение mhihi
Пич,по-нагоре в темата пише какво "прави" :wink:


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 19 ное 2007 0:07


на теория е ясно кво прави,имах предвид който го има монтирано да каже каква е разликата,аз много се съмнявам да бъде постигнат гореспоменатия надув :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта