


таблото и датчиците по него
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
таблото и датчиците по него
направо по дилемата купих си табло за пасата с оборотомер и сега ми остана старото с часовника и не знам какво да го правя дали да го запазя за рез. части понеже прочетох за проблеми с датчика за температурата на таблото или да се опитам да го продам какво е вашето мнение съвместими ли са датчиците може ли да се използват елементи или нещо подобно.Благодаря предварително
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Доколкото съм разглеждал таблата на стария ми и на новия ми пасат имат доста разлики.
Старото доколкото разбирам е било без оборотомер и с голям кръгъл часовник вместо оборотомер.Новото щом е с оборотомер часовника му е цифров с LCD дисплей под стрелките за горивото и температурата.Ако правилно съм разбрал ето какви са разликите :
Новото табло вътре е една голяма платка с формата на таблото и има само изрязана част за скоростомера.На нея се набучват на едни метални щифтове всички модули - оборотомер,стрелки за гориво и температура.Часовника също е монтиран на тази платка.
При старото табло такава платка няма и всичко е опроводено с писти,които са направени върху найлонова основа (представи си найлон ама по-дебел макар че не е точно найлон де и отгоре направени медни пистички покрити с лак - това има вместо писти) и на тях се закачат всички датчици и светодиодите по таблото.
При новото заради часовника стрелките за гориво и температура са изместени по-нагоре за да може да се смести часовника под тях.При старото са по-надолу.
При новото табло отзад на скоростомера има някакви датчици (или поне така изглеждат де) ама незнам за какво са.При старото ги няма.
Общо взето това са основните разлики.
Приликите са само няколко :
самите стрелки са еднакви (ако ти трябват резервни макар че не виждам за какво са ти).Блока за скоростомера като изключим датчиците отзад (или каквото там е) е напълно еднакъв (цифреблата и механиката).Има един електронен елемент - стабилизатор на 10.5V който реално прави мизериите с температурата и горивото (когато не са спукани спойки той е виновен),който е еднакъв.
Отпред прозрачната пластмаса пред стрелките т.е. това което е най-отпред пред теб когато таблото си е на място също са еднакви така че ако ти е надрано може да си ги размениш.
Лично според мен заради едни стрелки и един стабилизатор няма смисъл да пазиш цялото табло.
Успех!
Старото доколкото разбирам е било без оборотомер и с голям кръгъл часовник вместо оборотомер.Новото щом е с оборотомер часовника му е цифров с LCD дисплей под стрелките за горивото и температурата.Ако правилно съм разбрал ето какви са разликите :
Новото табло вътре е една голяма платка с формата на таблото и има само изрязана част за скоростомера.На нея се набучват на едни метални щифтове всички модули - оборотомер,стрелки за гориво и температура.Часовника също е монтиран на тази платка.
При старото табло такава платка няма и всичко е опроводено с писти,които са направени върху найлонова основа (представи си найлон ама по-дебел макар че не е точно найлон де и отгоре направени медни пистички покрити с лак - това има вместо писти) и на тях се закачат всички датчици и светодиодите по таблото.
При новото заради часовника стрелките за гориво и температура са изместени по-нагоре за да може да се смести часовника под тях.При старото са по-надолу.
При новото табло отзад на скоростомера има някакви датчици (или поне така изглеждат де) ама незнам за какво са.При старото ги няма.
Общо взето това са основните разлики.
Приликите са само няколко :
самите стрелки са еднакви (ако ти трябват резервни макар че не виждам за какво са ти).Блока за скоростомера като изключим датчиците отзад (или каквото там е) е напълно еднакъв (цифреблата и механиката).Има един електронен елемент - стабилизатор на 10.5V който реално прави мизериите с температурата и горивото (когато не са спукани спойки той е виновен),който е еднакъв.
Отпред прозрачната пластмаса пред стрелките т.е. това което е най-отпред пред теб когато таблото си е на място също са еднакви така че ако ти е надрано може да си ги размениш.
Лично според мен заради едни стрелки и един стабилизатор няма смисъл да пазиш цялото табло.
Успех!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Стабилизатора на 10 волта имаш предвид, но той самия рядко се прецаква болката е лош контакт и се оправя. Може да ти се наложи да си вземеш километража примерно по някаква причина (например аз си счупих стрелката по невнимание
), а имайки предвид колко ще му вземеш аз лично не бих се занимавал, по-добре да стои...

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами може и на 10 да е....в една тема мернах че бил за 10.5 и затова така го написах ама практически това е без значение
Самия стабилизатор наистина много рядко се прецаква и в повечето пъти болката е лош контакт (затова моя си го запох здраво за платката а оригинално е на куплунг).
Километража да....има смисъл да си го пазиш ама и той едва ли ще се прецака близките 20 години ако не му помогнеш някак.
Ако има на кой да го продадеш може да си поизбиеш голяма част от парите за другото,което си си купил.За части според мен няма смисъл да седи.

Самия стабилизатор наистина много рядко се прецаква и в повечето пъти болката е лош контакт (затова моя си го запох здраво за платката а оригинално е на куплунг).
Километража да....има смисъл да си го пазиш ама и той едва ли ще се прецака близките 20 години ако не му помогнеш някак.
Ако има на кой да го продадеш може да си поизбиеш голяма част от парите за другото,което си си купил.За части според мен няма смисъл да седи.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравейте,
имам едно въпросче.
При мен се появява същия проблем: некоректно отчитане на гориво и температура, като го почукна от горе по стъклото започва да отчита.
Та, трудно ли се разглобява таблото за да се достигне до стабилизатора и трябва ли да се търси "майстор" за тази работа?
Благодаря за отговорите Ви!
имам едно въпросче.
При мен се появява същия проблем: некоректно отчитане на гориво и температура, като го почукна от горе по стъклото започва да отчита.
Та, трудно ли се разглобява таблото за да се достигне до стабилизатора и трябва ли да се търси "майстор" за тази работа?
Благодаря за отговорите Ви!
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Като за начало-
Почти всеки се е сблъсквал с този проблем...
Ето ти и един ЖОКЕР
... и още един, пиши в търсачката
табло стаб*
даваш му отметка да търси за всички въведени думи, избираш форум ПАСАТ.... и ще видиш дали няма да откриеш нищо
П.П.
За трудно, не е трудно!
Два болта (горе високо на маската на таблото)- сваляш, после два болта (вляво и дясно, които държат таблото)... и през волана ако можеш да го изкараш.
Сглобяването е малко по- трудно
Иначе, ако смяташ че не можеш да се справиш сам, търси си майстор, който що годе работи добре с поялник,.... ама майстора да си е майстор, а не както си го написал в кавички....
Хайде стига за сега, че оспамихме на колегата темата...

zara написа:Никой ли не се е сблъсквал с този проблем?
В търсачката не открих нищо по въпроса.
Почти всеки се е сблъсквал с този проблем...

Ето ти и един ЖОКЕР
... и още един, пиши в търсачката
табло стаб*
даваш му отметка да търси за всички въведени думи, избираш форум ПАСАТ.... и ще видиш дали няма да откриеш нищо

П.П.
zara написа:Та, трудно ли се разглобява таблото за да се достигне до стабилизатора и трябва ли да се търси "майстор" за тази работа?
За трудно, не е трудно!
Два болта (горе високо на маската на таблото)- сваляш, после два болта (вляво и дясно, които държат таблото)... и през волана ако можеш да го изкараш.
Сглобяването е малко по- трудно

Иначе, ако смяташ че не можеш да се справиш сам, търси си майстор, който що годе работи добре с поялник,.... ама майстора да си е майстор, а не както си го написал в кавички....

Хайде стига за сега, че оспамихме на колегата темата...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта