Значи, не съм много сигурен, но проблема може да се окаже, в някой електролитен кондензатор покрай часовника.
От студовете, капацитете им намалява и този дето си е тръгнал, почти няма ефект от него.
Консумацията на часовника е много малка и смятам, че един кондензатор с не голяма стойност би предотвратил това нулиране.
Като идея:
Някой приятел с такова табло. Махате + от акумулатора и след 4-5 сек. отново включвате, и сравнявате с твоя за времето,при което ще се нулира.
Помня, че на моя свалях клемата за малко и часовника не се нулира...



Часовник Б3
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Точно това имах в предвид когато питах:
но отговор не получих.
Иначе има голяма вероятност да е клемореда, дори залагам на него...
Един нов без да вади стария, само буксата в новия, ключа на волана за да е отключен.... и то ще си покаже.
По- интересното е дали сутрин преди да запали, часовника му показва точно време и след като завърти на стартер се нулира, или сутрин си показва някакво не реално време и пак се нулира
но отговор не получих.
Иначе има голяма вероятност да е клемореда, дори залагам на него...
Един нов без да вади стария, само буксата в новия, ключа на волана за да е отключен.... и то ще си покаже.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта