Часовник Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Пет 16 ное 2007 9:56


Значи, не съм много сигурен, но проблема може да се окаже, в някой електролитен кондензатор покрай часовника.
От студовете, капацитете им намалява и този дето си е тръгнал, почти няма ефект от него.
Консумацията на часовника е много малка и смятам, че един кондензатор с не голяма стойност би предотвратил това нулиране.
Като идея:
Някой приятел с такова табло. Махате + от акумулатора и след 4-5 сек. отново включвате, и сравнявате с твоя за времето,при което ще се нулира.
Помня, че на моя свалях клемата за малко и часовника не се нулира...




Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пет 16 ное 2007 10:04


Аз не разбирам от кондензатори и електроника, може и това да е причината, само ще споделя моя случай. При мене на Пасата В4 ми се нулираше почти на всяко палене часовника И дневния километраж, оказа се клемореда. Купих един за 15лв. и от смяната му не ми е давал рлоблем.


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Пет 16 ное 2007 10:28


Точно това имах в предвид когато питах:
По- интересното е дали сутрин преди да запали, часовника му показва точно време и след като завърти на стартер се нулира, или сутрин си показва някакво не реално време и пак се нулира

но отговор не получих.
Иначе има голяма вероятност да е клемореда, дори залагам на него...
Един нов без да вади стария, само буксата в новия, ключа на волана за да е отключен.... и то ще си покаже.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пет 16 ное 2007 10:35


ако не сам го сверявал показва,някво не реално,ако е сверен примерно вечерта и сутрин си показва нормален час.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пет 16 ное 2007 12:19


Пробвал сам със сваляне на клемата(+),за две секунди да я сваля и се нулира.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Пет 16 ное 2007 18:56


Ако имаш възможност да пробваш с друго табло, така можеш да разбереш дали е от таблото или инсталацията преди него. Много си ми далече иначе бихме могли да направим теста.


lubolupi
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан
Контакти:

Мнениеот lubolupi » Нед 18 ное 2007 17:42


proveri predpazitelia dali kontaktuva dobre , toi e i za zapalkata


lubolupi
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан
Контакти:

Мнениеот lubolupi » Нед 18 ное 2007 17:42


proveri predpazitelia dali kontaktuva dobre , toi e i za zapalkata


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пон 19 ное 2007 11:28


Благодаря ви,като го оправя ще кажа от каде идва проблема,но сега ми е по важно парното,че измразнах :cry: :x :cry:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта