1.9 TDI прекъсва :(

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 14 сеп 2007 4:00


Оказа се, че компресорното колело на топлия охлюв е много здраво ударено от нещо и самото турбо за нищо не става. Сложих друго и свиренето изчезна. Днес съм я карал доста извънградско, демек дълго време на 5-та на високи обороти и прекъсването колкото и странно да е изчезна. Колата си вървеше до край без да прекъсне и като я пробвах успя да вдигне за много кратко време 210, а по леко надолнище 215 за което съм изумен. :shock Аз си мислех, че повече от 190-200 не може. :lol:




Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Пет 14 сеп 2007 8:48


Все пак това е по километраж ;-)


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 14 сеп 2007 11:07


Все пак преди ми вдигаше 190 по километраж. :D


Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Denko_be_maina » Пет 14 сеп 2007 13:52


момци не ги шпорете така тия дизели бе


Потребителски аватар
RS-Racing
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла (Русенска област)

мм

Мнениеот RS-Racing » Съб 15 сеп 2007 8:34


Denko_be_maina написа:момци не ги шпорете така тия дизели бе

Да няма да се пенсионирам с нея бе колега??


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: мм

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 15 сеп 2007 10:35


RS-Racing написа:
Denko_be_maina написа:момци не ги шпорете така тия дизели бе

Да няма да се пенсионирам с нея бе колега??

То по малко разтривки отвреме навреме даже им се отразяват добре :wink:


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: мм

Мнениеот H2O » Съб 15 сеп 2007 11:14


RS-Racing написа:
Denko_be_maina написа:момци не ги шпорете така тия дизели бе

Да няма да се пенсионирам с нея бе колега??
Не го слушай,газ колкото можеш :013: ,дори можеш да задържиш тези 4000 об.на място 4 мин и ще заслужиш пенсия :idea:


Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Denko_be_maina » Съб 15 сеп 2007 13:14


Казвам го от гледна точка на това че дизела и по точно по старите дизели дори и с турбо и интеркулер не са за такива напъни
иначе и аз карам с 200
самоче с бензиновата


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Съб 15 сеп 2007 15:30


Denko_be_maina написа: ....
иначе и аз карам с 200
....


:shock :shock


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 15 сеп 2007 18:39


Passat_bs написа: като я пробвах успя да вдигне за много кратко време 210, а по леко надолнище 215 за което съм изумен. :shock Аз си мислех, че повече от 190-200 не може. :lol:


215 !!! :shock :shock :shock без коментар :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 15 сеп 2007 19:06


Stivi написа:
Passat_bs написа: като я пробвах успя да вдигне за много кратко време 210, а по леко надолнище 215 за което съм изумен. :shock Аз си мислех, че повече от 190-200 не може. :lol:


215 !!! :shock :shock :shock без коментар :lol:

Колегата е с бая ъпдейти върху 1З-та :wink:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 15 сеп 2007 22:00


Rabbit_TDI написа:215 !!! :shock :shock :shock без коментар :lol:
Колегата е с бая ъпдейти върху 1З-та :wink:


И с доста оплаквания доколкото съм чел..... :wink:


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 19 сеп 2007 2:06


Stivi написа:
Rabbit_TDI написа:215 !!! :shock :shock :shock без коментар :lol:
Колегата е с бая ъпдейти върху 1З-та :wink:


И с доста оплаквания доколкото съм чел..... :wink:
Чак пък много. Къде ги видя тия много оплаквания? Колата си върви много добре, колегата Вентоман я кара и каза, че с тоя сетъп на мотора е около 135-140 коня.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пон 19 ное 2007 23:48


а я и аз да вметна едно въпросче към разбирателите.и аз съм с афн мотор с чип колата също ми забива на 4000 об. и то не винаги а когато си поиска има и друго когато е загряла пали много трудно,а като е студена пали подобре и от бензинов двигател.някои можели да ми обясни защо е така?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 ное 2007 0:16


Тва със трудното паленето е друго нещо-има досат ипсано-потърси.Иначе сигурен ли си ,че на 4000 забива ,а не просто да и свършва мощноста :?:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта