Нагревател задно стъкло Г2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Нагревател задно стъкло Г2

Мнениеот ShoGo_GTI » Вто 20 ное 2007 16:47


Порових се в търсачката но моя проблем го нямаше в резултатите.
Та нагревателя на задното стъкло не ми работи, когато му пусна директно напрежение си нагрява. Напрежение до самия нагревател не идва. Гледах маншона с кабелите на капака и всичко си е наред. Прави ми впечатление, че когато светна фаровете и всичко по таблото си светва( осветлението на километража и копчетата) с изключение на копчето за нагревателя, бушона си е здрав и до самото копче идва напрежение. Свалях го да почистя клемите ако са се окислили, отварях и самия ключ, но уви същото.
Вече взех да си мисля че едно от релетата е за нагревателя но незнам кое точно :(
Някой може ли да помогне.Колата е тази от гаража - Голф 2 1.6D 86г.(ако има значение километража е с двете букси)

Извинявам се за начина на изразяване, много е баламски, но днес несъм в особено добра форма :(




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 20 ное 2007 21:13


Погледни тук има досста инфо за VW
http://volkswagen.msk.ru

До колкото си спомням мисля че няма реле.


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Сря 21 ное 2007 8:37


Няма реле, и аз така мисля. Къде подаваш директно напрежението? На буксата, която влиза в ключа или на нагревателя. Ключа може да не ти свети поради изгоряла крушка - щом си го отварял, трябва да си я мерил. Моят съвет е, направи мостче (с по-дебела жица!) на буксата, която е на ключа. Ако работи нагревателя - ключа, ако не - мери жиците до нагревателя, някъде там е....


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Сря 21 ное 2007 9:57


Подадох директно напрежение на нагревателя, а за ключа дали е изгоряла крушката ми е минавало през ума но не сетих да я замеря дали е изгоряла. После ще си принтирам 1 2 схеми от сайта които колегата Glove дал и ще се помръзна малко да видя какво още мога да направя :)


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 21 ное 2007 18:27


Направи си един пробник със светодиоди:

Схема:
Изображение

Реален вид:
Изображение

Продават се светодиоди с два цвята в един корпус, зелен и червен със два крака не със три крака, най удобен е. С него можеш да проверяваш дали идва ток, дали има "+" или "–" като сменяш мястото на крокодила дали е на "+" или на "-".


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Сря 21 ное 2007 20:32


ето какво свърших днес:
- отворих ключа и замерих и двете крушки, даже и ги тествах с токоизправител - и двете не работят! но за това пък самия ключ си работи.
- принтирах си схемата която свалих от сайта но цветовете на кабелите не съвпадат :( и ме загложди да проверя кой кабел на нагревателя е масата и там където самите кабелчета влизат в капака има по една като елипсовидна тапичка, махнах ги и двете и проследих кабелите до двата маншона с кабели на капака и какво открих когато изкарах краищата на левия маншон - два от кабелите бяха прекъснати сякаш бяха отрязани с резци за кабели :shock и по-интересното беше че единия беше за мотора на чистачката а другия за едната крушка на номера. Още по-учуден останах защото до преди това и всичко по капака си работеше:shock с изключение на нагревателя.
- запоих двата кабела като им сложих малко по дълги и дебели кабели :)

и за днес останах само с това, понеже ми излезе работа. Glove благодаря ти за помощта. утре в първата свободна минутка ще реализирам пробника и ще тествам дали има ток до самата букса на ключа, а след това евентуално до нагревателите и ако пак не стигна до положителен резултат ще падне зимно разглобяване в търсене на прекъснатото и евентуално прекарване на нови кабели :)
за сега лека вечер на всички :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта