Въпрос за Климатронук Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Stambetu
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Въпрос за Климатронук Голф 4

Мнениеот Stambetu » Сря 21 ное 2007 11:07


Здравейте Колеги Минавам Директно Към въпроса си:
Искам да Попитам зимата на какво положение си държите Климатроника:
смисал на Econ или не?
или пък сте избрали автоматичен режим Auto или сте избрали посока на обдухване?
също така ползвате ли бутона за Вътрешна Циркулация?
Извинявам се за еЛЕМЕНТАРНИТЕ Въпроси просто ми е интерсно
:wink:




Потребителски аватар
Ицку®
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
Автомобил: 2xTouran TDI
Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
Местоположение: Поморие

Мнениеот Ицку® » Сря 21 ное 2007 14:03


Зависи от времето,ако е студено го нагласям на Auto и след като се стопли го пускам на вътрешна циркулация. Когато е по топло го оставям на Econ.


Потребителски аватар
Stambetu
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Мнениеот Stambetu » Сря 21 ное 2007 14:30


значи през повечето време ти работи компресора :wink:


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Сря 21 ное 2007 19:52


EKON


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Сря 21 ное 2007 20:26


Stambetu написа:значи през повечето време ти работи компресора :wink:
автоклиматиците нямат опция ТОПЛО!топлото ти идва от охладителната система на колата и панела на климатроника само го управлява!


Потребителски аватар
Stambetu
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Мнениеот Stambetu » Сря 21 ное 2007 21:02


titi28 написа:
Stambetu написа:значи през повечето време ти работи компресора :wink:
автоклиматиците нямат опция ТОПЛО!топлото ти идва от охладителната система на колата и панела на климатроника само го управлява!

какво искаш да кажеш, че при положение econ няма да топли ли?


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Сря 21 ное 2007 22:10


ще топли но по слабо и ще достига зададената температура по бавно!виж сега значи климатика на колата работи само в режим охлаждане!при обикновенния климатик на колата цъкаш едно копче и той започва да духа студено и ръчно от врътките регулираш вентилатора и посоката на обдухване на купето!при климатроника това управление на вентилатора и посока на обдухване се извършва от него всичко се управлява по електронен път вентилатора клапите!при климатроника му задаваш температура и при достигане той изключва компресора!по същия начин се отоплява зимата купето само че компресора не работи а се използа охладителната система на колата там вече климатроника управлява по електронен път притока на топъл антифриз към радиаторчето и съответно вентилатора и клапите!при достигане на зададена температура се намалява притока на антифриз към радиаторчето!с две думи при климатроника всичко се управлява по електронен път от панела!при климатика всичко се управлява ръчно от врътките!


Потребителски аватар
Stambetu
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Мнениеот Stambetu » Сря 21 ное 2007 22:23


titi28 написа:ще топли но по слабо и ще достига зададената температура по бавно!виж сега значи климатика на колата работи само в режим охлаждане!при обикновенния климатик на колата цъкаш едно копче и той започва да духа студено и ръчно от врътките регулираш вентилатора и посоката на обдухване на купето!при климатроника това управление на вентилатора и посока на обдухване се извършва от него всичко се управлява по електронен път вентилатора клапите!при климатроника му задаваш температура и при достигане той изключва компресора!по същия начин се отоплява зимата купето само че компресора не работи а се използа охладителната система на колата там вече климатроника управлява по електронен път притока на топъл антифриз към радиаторчето и съответно вентилатора и клапите!при достигане на зададена температура се намалява притока на антифриз към радиаторчето!с две думи при климатроника всичко се управлява по електронен път от панела!при климатика всичко се управлява ръчно от врътките!

м не съм много съгласен че не работи компресора когато НЕ Е НА ECON ,то се усеща как се включва дигат се обороти и.т.н
та затова ми е чудно има ли смисал компресора да работи зимата като той не върши работа за затопляне а само лятото за охлаждане!


croly
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за Климатронук Голф 4

Мнениеот croly » Сря 21 ное 2007 22:24


зна4и сутрин,когато колата е студена пускам ауто.компресора се вклу4ва и за отрицателно време колата се затопля,но ако го дадеш на econ трябва да по4акаш да да загрее двигателя-защото топло отделянето идва от охладителната система,както при по старите автомобили.загрее ли двигателя загрява охлаждащия флуид минава през топлообменника и има6 както му викахме навремето-парно в колата.загрее ли минаваи на еcon.


Потребителски аватар
Stambetu
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Мнениеот Stambetu » Сря 21 ное 2007 22:28


андарстенд :wink:


Потребителски аватар
VAAL
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Климатронук Голф 4

Мнениеот VAAL » Чет 22 ное 2007 21:46


:roll: зна4и сутрин,когато колата е студена пускам ауто.компресора се вклу4ва и за отрицателно време колата се затопля


Потребителски аватар
VAAL
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Климатронук Голф 4

Мнениеот VAAL » Чет 22 ное 2007 21:50


VAAL написа::roll: зна4и сутрин,когато колата е студена пускам ауто.компресора се вклу4ва и за отрицателно време колата се затопля
Дали от отрицателното време се затопля колата или от процесите протичащи в цилиндрите.Бешли му м....та. :roll: Нищо лично колега.


Потребителски аватар
VAAL
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Климатронук Голф 4

Мнениеот VAAL » Чет 22 ное 2007 21:55


Зимата ECON колега,но имаи впредвид,че когато зададеш да цирколира въздуха в купето ЕCON се изключва и се зацепва компресора.Още немога да си обесня защо така е направено.


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Чет 22 ное 2007 22:00


Нали има 3 подгревателни свещи на антифриза на малкия кръг за какво да се включва компресора. Това верно трябва някой много в час да го изясни!


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Чет 22 ное 2007 22:26


единствения смисъл да се включва компресора краткотрайно е да одухва за кратко време предния джам да не се изпотява докато загрее колата!колкото и тъпо да звучи но на един колега на джипа така се включва за кратко време казва че предния джам нигога не се изпотява :idea:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта