инжекцион помпа ПОЛО 1,0 куб

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
stef78
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

инжекцион помпа ПОЛО 1,0 куб

Мнениеот stef78 » Пон 19 ное 2007 14:43


здравейте колеги, нов притежател съм на поло 92год 1,0 куб колицата я бива но имам проблем и той е във това че инжекцион помпата ми уж не давала необходимото налягане и колата не върви на бензин а за зимата със сигурност ще ми е необходимо поне да паля на бензин
във магазина ме "зарадваха" със цена от 200лв но точно в този момент нямам възможност да ги дам тези пари та въпроса ми е някой намерил ли е евтина алтернатива на тази помпа /може и от друга кола/ или да не се надявам че има евтин вариант за решение на проблема благодаря на всички които ще ми помогнат :D

ПС помпата е външна оригиналния и номер е 867 906 091 B




Потребителски аватар
stef78
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stef78 » Сря 21 ное 2007 12:22


опа :D


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Сря 21 ное 2007 16:48


Карам същата кола, но за такива грижи за севте чувам...
Все пак винаги можеш да се разтърсиш из авто моргите.
Все пак до колкото разбирам караш на газ. Няма как да не запитам защо има газова този малък и икономичен мотор?

Последна промяна от groznika на Чет 22 ное 2007 22:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stef78
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stef78 » Сря 21 ное 2007 21:45


groznika написа:Карама същата кола, но за такива грижи за севте чувам...
Все пак винаги можеш да се разтърсиш из авто моргите.
Все пак до колкото разбирам караш на газ. Няма как да не запитам защо има газова този малък и икономичен мотор?


из автоморгите разтърсих искат и 150 лв :shock а газова има защото така я купих колата, последното развитие по въпроса иначе е че помпата си е в норма, замерена е днес на нещо като стенд за такива работи и майстора каза че е ок ,значи от тук следват няколко въпроса, каква може да е причината бензин хвърля след филтъра като извадя мъркуча, след закачането му колата работи 1-2 мин и загасва , като помпата смучи от шише пълно с бензин колата си работи идеално да изгарянето на 0,5 л бензин, горе долу това са опитите които правих но до решение на въпроса не стигнах, ако някой може да помогне ще съм много благодарен


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 21 ное 2007 23:48


Не зная до каква степен ще ти е полезно това ,но все пак е някаква насока! :wink:
Аз като имах като твоето поло ,му направих нещо като промивка на системата от самият резервоар до моноинжекцията и резултата беше поразителен. Не искаше да пали сутрин,давеше се ,а понякога си палеше от раз. На един колега му писъх на Л.С. как да си смени бензиновият филтър и там му обясних и за "промивката"

Anbuch написа:Сред българските майстори е разпространено твърдението ,че издържа 50 000 км , но е добре да се сменя на 20 000 км. То в книжката на полото пише и ,че маслото ( минерално ) се сменя на 15 000 км.
Та-а... по същество : в системата има налягане, но не е голямо. Горивният филтър е хванат с една голяма скоба с болт. Разбира се този болт едва ли ще можеш да го развиеш. Аз одрязах скобата и новият филтър го хванах с по дебела тел ( и с въженче да го вържиш няма да подне :lol: ). На него е обозначена посоката на движение на бензина ( трябва да го сложиш така както и старият). Първо развиваш от страната на помпата и запушваш с нещо отвора към нея.От филтара няма да изтече повече от 200-300 грама ( добре е да го събереш в съд ,та да се види какво още има в резервоара + бензина :lol: ). Сваляш старият и по обратен ред слагаш новия и готово. Връжваш го с телта и това е. Не си играй да сваляш цялата стойка дето е там на едни тампончета!!!

Така направих аз първият път като го сменях.


При втората смяна ( след 12 000 км на бензин) вече направих и нещо като промивка на горивната система защото подозирах ,че имам нещо в бензина и колата не можеше да запали на бензин дори. Ако искаш виж през какви мъки минах тук : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=26258

Оставих малко бензин в резервоара. Паркирах колата под наклон (дори ползвах крик) за да отиде бензина по близо до помпата и гърловината на резервоара. С помпочка източих колкото се може повече бензин.Да ти кажа бензина дето го източих хич не приличаше на бензин.Имаше доста механични честички в него (разни ръждички) След това легнах под колата и демонтирах горивният филтър. Сложих един леген под отвора към бензиновата помпа и го насочих на долу. Баща ми дава контакт - помпата изхвирля 100-200 грама ( аз придържах маркъча на долу) ,поле връща ключа и повторихме това 20-на пъти до като от помпата не започна да излиза почти само въздух ( събра се около 1-литър течност дето не може да се нарече бензин). После махнах кутията на въздушният филър и развих болта ( в края на маркуча) чрез който влиза бензина в моноинжекзията ( беше стегнат здраво но все пак от човек де :D ). Като го развиваш по полека ,че има две шайби които ще паднат накрая и после трудно се вадят от тоя наблъскан с части двигателен отсек. Маркуча завършва с куха метална съчма с два долеми отвора за болта ( не е много издържано обяснението ,ама ...)Запушихме с пръст единият отвор а през другият ,който намалихме с дебела навита хартия ,за да се оплътни накрайника на помпата ( де да имахме компресор), одарихме няколко помпи и също изтекоха боклуци.

Според мен ако не ти харесва това което намериш в горивният си филтър при възможност пристапи към вторият начин.

А после от първият път няма да запали защото има въздух в системата , но вторият път вече е "чакмак". От време на време проверявай да не би да има теч. Като таи не се вижда защото бензина се изпарява ,но следи от теч по маркучите има.


След около година по-късно забелязах ,че имам една малка дупка по тръбата за сипване на бензина. Тя беше високо горе и от нея не забелязвах да изллиза бензин ,но пък когато си миех колата с мъркуч яко под калниците и започваше да ми прави проблеми. За съжаление доста късно свързах двете неща. Там много често има кал която трудно се маха и задържа влагата.Затова и ръждясва толкова тръбата. Отидох на бензиностанцията, напълних резервоара до дупка ,заедно със трабата и чак тогава видях откъде тече. Отстраних проблема с ПОКСИПОЛ!

Като реших да купувам по-новият модел на полото, задължително се заинтересувах дали резервоара му е метален както на сторото ,но слава богу ,че беше пластмасов ,иначе най-вероятно щях да се ориентирам към друга кола


Потребителски аватар
stef78
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stef78 » Чет 22 ное 2007 10:32


мерси колега май и аз по твоя път вървя, ще следвам инструкциите със почистването на резервоара да видим какво ще стане :?


Потребителски аватар
sony_87
Мнения: 97
Регистриран на: Чет 16 мар 2006 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sony_87 » Чет 22 ное 2007 10:35


groznika написа:Карама същата кола, но за такива грижи за севте чувам...
Все пак винаги можеш да се разтърсиш из авто моргите.
Все пак до колкото разбирам караш на газ. Няма как да не запитам защо има газова този малък и икономичен мотор?


Тука бих изкал да попита - защо си мислиш че е икономична.Не знам проблема в мойта ли е но аз съм 1.1 и градско си отпаря 8!,извънградското е ясно..не качва над 5.5.Аз също мисля да сложа газова защото се движа 90% от времето в града а 8 е доста.(Да не би нещо карбуратора ми да е за диагностика ? )


Потребителски аватар
stef78
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stef78 » Чет 22 ное 2007 11:50


sony_87 написа:
groznika написа:Карама същата кола, но за такива грижи за севте чувам...
Все пак винаги можеш да се разтърсиш из авто моргите.
Все пак до колкото разбирам караш на газ. Няма как да не запитам защо има газова този малък и икономичен мотор?


Тука бих изкал да попита - защо си мислиш че е икономична.Не знам проблема в мойта ли е но аз съм 1.1 и градско си отпаря 8!,извънградското е ясно..не качва над 5.5.Аз също мисля да сложа газова защото се движа 90% от времето в града а 8 е доста.(Да не би нещо карбуратора ми да е за диагностика ? )


и моята не е икономична 9-11л газ градско ми дава, сравнено със уното ми което също е 1,0 куб гори 7-7,5 зимата газ но засега гледам да я оправя на бензин газта ще я нищя след това :D


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 22 ное 2007 12:27


К'ви са тия разходи бре:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F0%F7%E8
На газ ми рачеше с около литър повече! - като го сметнеш в парички никак не е зле :wink:


Потребителски аватар
stef78
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stef78 » Съб 24 ное 2007 19:49


проблема е решен май /не смея да повярвам още / оказа се че имам подкачваща горивна помпа потопяема във резервоара беше изгоряла смених я със нова 75 лв и вс е перфектно засега :D 8)


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 24 ное 2007 22:07


groznika написа: Няма как да не запитам защо има газова този малък и икономичен мотор?
Много просто,алтернативно гориво на изключително алтернативна цена.Моето докато работеше добре ми даваше 7,5/100 на газ Софийско градско,като всеки ден преминавах през центъра поне веднъж.Сега с 28 литра минавам 260км :banghead: вчера бях на диагностика и се оказа че ламда сондата не реагира,отделно някакви нечовешки грешки в компа.Оказа се че газаджиите са си оставили рацете при монтажа,машали кабели,резали,връзвали...тия дни очаквам развръзката и да имам пак икономично бу-бу.
П.П.докато се въртях покрай майстора дойде един човек с джета автомат,с умряла сонда и се оплака от разход 22/100...боже колко хубава кола съм си взел :D



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта