Здравейте, колеги.
От скоро съм с поло 1.9D AEF. 1999г.
Имам следния проблем: когато включа форовете километража и др. лампи светват (с интензитет, зависещ от това, колко съм завъртял потенциометърчето), но ми направи впчечатление, че светлините около врътките за парно, посока на струята и т.н. не светват.
100-ина килиметра по-късно (в същото пътуване) обаче светнаха (определено стана много по-приятно), но след около 10 мин отново умряха.
На следващия ден отново светнаха след бая път, и изгаснаха набързо. И от тогава ни светлина, ни дявол.
Проверих всички предпазители - ОК.
От какво може да е? И ако е изгоряла ламба, лесно ли се стига и как до нея?
Polo 6n2 - Осветление на врътките - Решено!
-
John3V
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Polo 6n2 - Осветление на врътките - Решено!
Последна промяна от Bobi_S13 на Пон 13 фев 2012 20:51, променено общо 2 пъти.
Причина: редактирано заглавие
Причина: редактирано заглавие
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Аз не утре ,а други ден ще си правя това осветление да светьо в чвервено и ще снимам какво е дереджето да видиш. По принцип там има една лампа която явно не дава добър контакт.
С отверка отдолу се сваля капачето , после всички врътки се завъртат в една посока (крайно положение) и има 4 болта които се развиват. Така целият блок излиза навън и лампата се вижда
С отверка отдолу се сваля капачето , после всички врътки се завъртат в една посока (крайно положение) и има 4 болта които се развиват. Така целият блок излиза навън и лампата се вижда
-
John3V
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Те хубаво врътките се завъртат в крайно положение, но вадят ли се?
Пък и на картинките е за Венто, дали и нашите кошници са така?
Иначе за светенето - хубаво е да е със светодиоди (т.е. вечна работа), но регулирането на светосилата май няма да важи, щото е по ток (съдейки по потенциометъра до волана), а не по напрежение.
П.С. Като се загледах в начина на поставяне на едно-друго, виждам, че е малко безмислено да се премахват световодите. Просто 4 или 6 светодиода (от най-малките) се изпилват отпред, за да не правят точка и се налепят един за друг във вид на звезда и се слагат на мястото на крушката.
Пък и на картинките е за Венто, дали и нашите кошници са така?
Иначе за светенето - хубаво е да е със светодиоди (т.е. вечна работа), но регулирането на светосилата май няма да важи, щото е по ток (съдейки по потенциометъра до волана), а не по напрежение.
П.С. Като се загледах в начина на поставяне на едно-друго, виждам, че е малко безмислено да се премахват световодите. Просто 4 или 6 светодиода (от най-малките) се изпилват отпред, за да не правят точка и се налепят един за друг във вид на звезда и се слагат на мястото на крушката.
и моите не светиат вадих там не6тата но и аз стигнах до жилата и сприах неможах да ги излужа да бачкат теиа врутки -- маи пове4ето полота не светиат там. 6те поровиа пак кат имам време за губене ----аз обаче имах друг проблем на мен ми примига6е таблото --светвам фаровите и кат усуча малко копчето светва6е и таблото с една дума премига6е оказа се от клуча клеимореда за фаровете отидох до магазина и питах за такув клуч цената му бе6е 240 лв грубо.-- казах си о не 6е го отвориа тоиа клуч пук кото стане. И отворих го ---гледам гледам ни6то не виждам сичко си е здраво --и таман го затвариам и гледам едното кра4е се разпоило то4но дулгите пластинки дет са като мужко и женско едното лопа запоих го и таблото светна --че викам си данеби и врутките да са там на ниакои краче имаите го в предвид ако не успеите да опраите не6тата от покраи парното
- suggar
- Мнения: 875
- Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: ASV
- Местоположение: Габрово
Anbuch написа:а , ейкъде
http://babelfish.altavista.com/babelfis ... chtung.htm
хехе това е много яко колега ама изглежда голяма играчка...се пак ако го направиш на твоито покажи снимки и кажи някои тънкост
-
John3V
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Готово!!!
Ама не бих го направил пак ... или поне не и тая седмица.
Намерих по-приличен начин, т.е. без да се вадят жилата, щото после има опасност да стане "изписала си веждите, а извадила очите".
Oбяснение:
Всички светодиоди се накачат на местата, на които и световода е осигурявал светлина, като тия в централната част се слагат тип "точка->" а в двата края тип "->точка" (т.е. концентрирано лъчение).
За да се осигури нормален за диодите ток се слага на всеки по едно съпротивление 1к. Свързват се в общ + всички съпротивления, а в общ минус всички свободни (отрицателни) изводи на диодите.
На мястото, където се пъха крушката се прави пластмасов заместител, на който се впояват и захранващите кабелчета.
Веднага, когато мога ще го заснема и поставено, че не си носих фотото, но определено стана мн. по-приятно.
Единственото, което трябва да се направи е след монтажа да се насочат точно диодите, за да няма излишна концентрация на светлина, там където не е нужно.
Всички операции съм извършил през отвора за cd-то и няма нужда от никакво разглобяване.
Ама не бих го направил пак ... или поне не и тая седмица.
Намерих по-приличен начин, т.е. без да се вадят жилата, щото после има опасност да стане "изписала си веждите, а извадила очите".
Oбяснение:
Всички светодиоди се накачат на местата, на които и световода е осигурявал светлина, като тия в централната част се слагат тип "точка->" а в двата края тип "->точка" (т.е. концентрирано лъчение).
За да се осигури нормален за диодите ток се слага на всеки по едно съпротивление 1к. Свързват се в общ + всички съпротивления, а в общ минус всички свободни (отрицателни) изводи на диодите.
На мястото, където се пъха крушката се прави пластмасов заместител, на който се впояват и захранващите кабелчета.
Веднага, когато мога ще го заснема и поставено, че не си носих фотото, но определено стана мн. по-приятно.
Единственото, което трябва да се направи е след монтажа да се насочат точно диодите, за да няма излишна концентрация на светлина, там където не е нужно.
Всички операции съм извършил през отвора за cd-то и няма нужда от никакво разглобяване.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ей тука помествам крайните резултати:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... &start=120
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... &start=120
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта
