Polo 6n2 - Осветление на врътките - Решено!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Polo 6n2 - Осветление на врътките - Решено!

Мнениеот John3V » Чет 22 ное 2007 16:31


Здравейте, колеги.
От скоро съм с поло 1.9D AEF. 1999г.
Имам следния проблем: когато включа форовете километража и др. лампи светват (с интензитет, зависещ от това, колко съм завъртял потенциометърчето), но ми направи впчечатление, че светлините около врътките за парно, посока на струята и т.н. не светват.
100-ина килиметра по-късно (в същото пътуване) обаче светнаха (определено стана много по-приятно), но след около 10 мин отново умряха.
На следващия ден отново светнаха след бая път, и изгаснаха набързо. И от тогава ни светлина, ни дявол.
Проверих всички предпазители - ОК.
От какво може да е? И ако е изгоряла ламба, лесно ли се стига и как до нея?

Последна промяна от Bobi_S13 на Пон 13 фев 2012 20:51, променено общо 2 пъти.
Причина: редактирано заглавие




Потребителски аватар
hooligans
Модератор
Модератор
Мнения: 18739
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Мнениеот hooligans » Чет 22 ное 2007 17:15


и моите не светят ;(


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 22 ное 2007 18:07


Аз не утре ,а други ден ще си правя това осветление да светьо в чвервено и ще снимам какво е дереджето да видиш. По принцип там има една лампа която явно не дава добър контакт.
С отверка отдолу се сваля капачето , после всички врътки се завъртат в една посока (крайно положение) и има 4 болта които се развиват. Така целият блок излиза навън и лампата се вижда


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 22 ное 2007 18:12




John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Пет 23 ное 2007 9:06


Те хубаво врътките се завъртат в крайно положение, но вадят ли се?
Пък и на картинките е за Венто, дали и нашите кошници са така?

Иначе за светенето - хубаво е да е със светодиоди (т.е. вечна работа), но регулирането на светосилата май няма да важи, щото е по ток (съдейки по потенциометъра до волана), а не по напрежение.

П.С. Като се загледах в начина на поставяне на едно-друго, виждам, че е малко безмислено да се премахват световодите. Просто 4 или 6 светодиода (от най-малките) се изпилват отпред, за да не правят точка и се налепят един за друг във вид на звезда и се слагат на мястото на крушката.


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Мнениеот N1P0 » Пет 23 ное 2007 12:16


врътките се вадат, само ги дърпаш без нищо друго да вадиш само в средната е крушката :\


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Пет 23 ное 2007 20:49


Оказа се, че е направено, както си требе - регулатор на напрежение управлява тоя потенциометър. Начи трябва да стане номера и със светодиоди.

И така, захванах да го свалям туй нещо, НО жилата как се махат и дали после ще могат да се напаснат?


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 24 ное 2007 1:43


и моите не светиат вадих там не6тата но и аз стигнах до жилата и сприах неможах да ги излужа да бачкат теиа врутки -- маи пове4ето полота не светиат там. 6те поровиа пак кат имам време за губене ----аз обаче имах друг проблем на мен ми примига6е таблото --светвам фаровите и кат усуча малко копчето светва6е и таблото с една дума премига6е оказа се от клуча клеимореда за фаровете отидох до магазина и питах за такув клуч цената му бе6е 240 лв грубо.-- казах си о не 6е го отвориа тоиа клуч пук кото стане. И отворих го ---гледам гледам ни6то не виждам сичко си е здраво --и таман го затвариам и гледам едното кра4е се разпоило то4но дулгите пластинки дет са като мужко и женско едното лопа запоих го и таблото светна --че викам си данеби и врутките да са там на ниакои краче имаите го в предвид ако не успеите да опраите не6тата от покраи парното


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Мнениеот suggar » Съб 24 ное 2007 17:02


Anbuch написа:а , ейкъде
http://babelfish.altavista.com/babelfis ... chtung.htm



хехе това е много яко колега ама изглежда голяма играчка...се пак ако го направиш на твоито покажи снимки и кажи някои тънкост :))


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Съб 24 ное 2007 17:21


Готово!!!
Ама не бих го направил пак ... или поне не и тая седмица.
Намерих по-приличен начин, т.е. без да се вадят жилата, щото после има опасност да стане "изписала си веждите, а извадила очите".
Изображение

Oбяснение:
Всички светодиоди се накачат на местата, на които и световода е осигурявал светлина, като тия в централната част се слагат тип "точка->" а в двата края тип "->точка" (т.е. концентрирано лъчение).
За да се осигури нормален за диодите ток се слага на всеки по едно съпротивление 1к. Свързват се в общ + всички съпротивления, а в общ минус всички свободни (отрицателни) изводи на диодите.
На мястото, където се пъха крушката се прави пластмасов заместител, на който се впояват и захранващите кабелчета.
Веднага, когато мога ще го заснема и поставено, че не си носих фотото, но определено стана мн. по-приятно.
Единственото, което трябва да се направи е след монтажа да се насочат точно диодите, за да няма излишна концентрация на светлина, там където не е нужно.
Всички операции съм извършил през отвора за cd-то и няма нужда от никакво разглобяване.


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Съб 24 ное 2007 17:56


Изображение
Изображение


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Съб 24 ное 2007 18:10


Страхотно е станало!И аз ще си го направя така :D


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 24 ное 2007 18:13


Ей тука помествам крайните резултати:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... &start=120


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Съб 24 ное 2007 18:17


Като гледам си сложил бели диоди а цвета си остава зелен.

От къде идва това зелоно след като светло водите са прозрачни.


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Съб 24 ное 2007 18:23


Lizard написа:Като гледам си сложил бели диоди а цвета си остава зелен.

От къде идва това зелоно след като светло водите са прозрачни.

Бкендата, на която е нанесена маркировката, цифрите и т.н. е зелена. Няма как да я сменя.
Пък и си ме кефи зеленкото - успокоява. :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта