Разлика във въртенето на воланите - защо?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
stefo007
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Разлика във въртенето на воланите - защо?

Мнениеот stefo007 » Сря 21 ное 2007 21:10


Въпросът ми е защо на 2 полотоа 96 и 98 има разлика при въртене на волана. И двете имат хидравлика, но при едното просто е осезаемо по-лек?




Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Сря 21 ное 2007 21:22


Евентуално разлика в размера(ширината) на предните гуми.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 21 ное 2007 22:56


Щом и двете са с хидравлика ,може и да е от нея нещо. Иначе затруднено въртене са получава ако са се блокирали лагерите на макферсоните (ония дето са в тампона на амортисьора отгоре му).


Потребителски аватар
stefo007
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stefo007 » Чет 22 ное 2007 4:22


Не, то не е трудно, а просто е по-леко някак си. Тампоните сега ще се сменят и ще видим дали ще има резултат, защото ми казаха, че са за смяна. Тия лагери може ли да се разбере дали са блокирали без да се сменят?


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Чет 22 ное 2007 4:45


голф и джета имам, за поло не знам, но по труден волан за въртене от тоя на vw-те не съм срещал. А ако съдя по волана на Мерцедес колко леко трябва да се върти, не е на добре...


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Чет 22 ное 2007 11:01


Моя е 6Н1-98г и не се врътка кат' на БМВ,та явно са си такива.


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Чет 22 ное 2007 11:09


polo_6NSC_AEF_1999 написа:Евентуално разлика в размера(ширината) на предните гуми.


И аз мисля, че в това е разликата.
Лятото ми се върти по-трудно волана с 185/55/14,
а сега е направо все едно е във въздуха с 155/70/13.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 22 ное 2007 12:23


stefo007 написа: Тия лагери може ли да се разбере дали са блокирали без да се сменят?


Не , тампоните са като чашки обърнати надолу ,а лагерчетата са вътре в тях. В повечето случеи тампоните се продават с лагерчетата в комплект.Ако ти бутнат само тампони без лагерчета си ги поискай. Нормалната цена е 15 лв за 1 бр тампон с 1 бр лагерче - немски на febe (аз такива си взех)


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Чет 22 ное 2007 13:06


разликата е че едната е ползвана 2 години повече като хидравлика.


meri
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

==

Мнениеот meri » Чет 22 ное 2007 13:44


Колеги,тея тампони и лагери макферсон не са ли без отношение към въртенето на волана,а само да имат значение за убиване на вибрациите по пътя.Нещо все си мисмя,че амортисьор и леко или трудно въртене на волатна не комуникират.Тука нещо като рейки ,такива неща няма ли?


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 22 ное 2007 14:27


Според мен гумите. Сега като сложих новите зимни не може да си представите колко олекна волана.Що така и аз не знам ама са ми е много гот :wink:


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Мнениеот N1P0 » Чет 22 ное 2007 15:20


на поло са едни от най леките волани, в аутобилд имаше статия. Като сложих спортния волан стана малко по тежак и добре че стана, иначе нищо не се усещаше, бива бива ама чак пък толкова, Трябва малко да се усеща предницата на колата...


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Чет 22 ное 2007 20:38


От личен опит ви казвам има и значение с какво хидравлично масло си и дали си го сменял скоро


Потребителски аватар
stefo007
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stefo007 » Нед 25 ное 2007 8:33


Казвате да пробвам първо с маслото? Мисля не е сменяно скоро. Последно тези лагери имат ли отношение към въртене на волана?

Това, което забелязах ей сега като си играх е, че от време на време като въртя волана се чува едно съвсем леко като щракане. Не в крайна позиция а просто по някое време. Еднократно става дума.


Потребителски аватар
stefo007
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stefo007 » Нед 25 ное 2007 8:50


Да добавя, че не е от предните гуми мисля, защото ги смених със по-тънки зимни и разлика не е като да има.
Разлика в усилието при спряла и движеща се кола почти няма също така да допълня.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта