Дали се прецаках? Става дума за спирачни дискове...

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Дали се прецаках? Става дума за спирачни дискове...

Мнениеот Uneek » Чет 22 ное 2007 14:08


Та вчера смених спирачните дискове и накладки на полото... Обаче понеже не знаех какви са ми :roll: съм си взел невентилирани... А оригинално са били вентилирани. Както и да е сложихме ги всичко си пасна... Обаче се чудя понеже нали невентилираните са по-тънки от вентилираните дали след време като почнат да се изнасят накладките няма да почне да пропада много педала :roll: Или няма такова нещо ?




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Чет 22 ное 2007 14:19


няма проблем вентилираните се слагат с презумцията за по-бързо охлаждане на спирачните дискове и накладки при тях дори накладките за по-тънки като феродо


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Чет 22 ное 2007 14:24


Ахам, а дали ще тръгне да спада педала с течение на износването на накладките? Защото аз си мислех че сега ще се качи педала по-горе като смених накладките и дисковете, а пък то няма никаква промяна :roll:


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Чет 22 ное 2007 14:31


а обезвъдуши ли с-мата ако не си направи го нищо че никои почити не го прави - при върщане на цилиндъра се съдава обратно налягане и после въздух в с-мата тогава провери педала да а ръчната на кои зъб лови трябва да е 3-5 и най-накрая тогава търси вентилирани

Последна промяна от anonimko на Чет 22 ное 2007 14:37, променено общо 1 път.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Чет 22 ное 2007 14:33


Тя ръчната каква връзка има... Аз за предни дискове говоря. Иначе лови на втория зъб и то доста качествено :)


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Чет 22 ное 2007 14:40


а обезвъздуши ли с-мата ако да търси си вент дискове а тези продай на някои с голф 2 а 2зъб много ниско не греят ли задните колела или задържа по инерция


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 22 ное 2007 14:44


А феродото намоите накладки е по-дебело защото съм с вентилирани дискове. Дисковете ми са 18мм ,а накладките 12мм. За не вентелирани дискове 10мм дават 10 мм накладки.
Направо изтрещях един ден като сменях моите дискове с накладки. Оказа се че са толкова много видове и модификации ,че нее истина. А като оставим на страна милиметрите ,има значение и на коя фирма ти е спирачната система . Има такава с означение VW I ,VW II , Lukas , Bendix :shock


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Чет 22 ное 2007 15:05


Ох не знам кво да правя... Как пък не се сетих да погледна преди да сменям... Мислех си че тупаните в магазина знаят. Знаят дедовия...
Та се чудя дали с течение на времето ще почне да спада педала и точката на "ловене" на спирачките ??? А и на всичкото отгоре сега докато улегнат дисковете и накладките колата спира ужасно :evil:


Потребителски аватар
stef78
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stef78 » Чет 22 ное 2007 16:52


Uneek написа:Ох не знам кво да правя... Как пък не се сетих да погледна преди да сменям... Мислех си че тупаните в магазина знаят. Знаят дедовия...
Та се чудя дали с течение на времето ще почне да спада педала и точката на "ловене" на спирачките ??? А и на всичкото отгоре сега докато улегнат дисковете и накладките колата спира ужасно :evil:


ами колега като видя че не са като твоите за що не ги върна във магазина и да ти дадат вентилирани, според мен ще имаш проблеми след износване на накладките след половината


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Чет 22 ное 2007 18:22


Ами щото първо тия в магазина ми ги набутаха... после майстора каза че няма проблем и тн... То накрая май ще прежаля още 60 70 лв за нови дискове и тва е...


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 22 ное 2007 19:35


Не бързай да ги сменяш още-така или иначе вече си дал пари,покарай малко така...ама с едно наум.Така или иначе си се навил да сменяш пак,може обаче да няма никакъв проблем и така да си ги караш още дълго време :D


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 22 ное 2007 23:30


Uneek написа:Ох не знам кво да правя... Как пък не се сетих да погледна преди да сменям... Мислех си че тупаните в магазина знаят. Знаят дедовия...
Та се чудя дали с течение на времето ще почне да спада педала и точката на "ловене" на спирачките ??? А и на всичкото отгоре сега докато улегнат дисковете и накладките колата спира ужасно :evil:

Сложи си по-дебели накладки, за да компенсираш по-тънкия диск :wink: Ма то къде нови накладки, там и нови дискове


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 22 ное 2007 23:39


lrlmodo те така или иначе са му чисто нови-и дисковете и накладките.Uneek си е написал че засега няма забележима промяна нито в педала на спирачката,нито в течноста...Още повече че не съм убеден че на неговата кола заводско предписаните дискови са САМО вентилирани-визирам случай с мои колеги с абсолютно еднакви Пасат3-ABS мАтор,комби,еднакъв салон,еднакви екстри и цвят,еднакви години...-единия е с вентилирани,другия е с плътни!


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 23 ное 2007 0:22


Така е.
Но имам едни опасения за хода на буталото, да не дойде къс :roll:


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Пет 23 ное 2007 19:28


Колеги купих си вентилирани :lol: Скоро ще има тема в продава за 2 броя невентилирани дискове, като ги сменя... на ... 10 километра са :lol: Цената ще е промоционална :lol: Та такива ми ти работи с мойте дискове :twisted:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта