значи оказа се че подгревните свещи нто 1 не работела и кат ми ги смениха майстора ми каза че релето не изключва и постоянно греят тва възможно ли е и ако е така докато купя такова реле може ли да ми кажете каде е това реле да го сваля или да махна бушона на свещите
знам ли дайте акъл
А и се едно ако тия свещи не спират да греят нема ли да издаде акомулатора а кат ги пипам верно са се яко напекли
Релето на подгревните свещи
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колега и аз имах същия проблем, само че моето реле беше изгоряло. В магазина ми казаха че струва 400 лв. незнам колко е вярно, но е вазможно защото това реле играело роля на мини- компютър. За сега сам с копче и си карам така без проблеми, подгрявам 20 сек и паля. Един съвет тарси по моргите, аз намерих едно такова от Пасат но незнам дали ще стане. А и релетата са 2, голямо и малко вий кое от двете е.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Така да повдигна темата за релетата:
Има два вида релета, в зависимост дали е PD след средата на 2003 или не:
357 911 253 - това е механично обикновенно реле.
038 907 281 А (С) - това е електронно реле.
разликите между двете се виждат от тези две схеми:
електронното реле не само комуникира с ЕЦУ-то на колата, ами и дава инфо за състоянието на свещите. В TDI форума четох, че PD оборудвани с вторият тип реле, са с керамични свещи които се подгряват импулсно!!!! Така, че колега , задържането от 10 секунди с копче може да доведе до изгарянето им.
При мен проблема е , че като сложихме чип тунинг, рефлашнахме ЕЦУ-то със софтуер за след 2003 , и сега ЕЦУ-то търси релето от вторият тип, а инсталацията , и свещите са ми за първият вид реле, + това не намерих точна информация за другите 2 клеми къде отиват
Моля ако някой може да помогне да каже от каде мога да намеря едно 2-ра употреба електронно реле за проба ! 400 кинта за проба не ми се дават.
за колегата с копчето: Свещите ти работят доста след като си запалил ! това че си подгрял и си запалил не значи че си ОК. Двигателят ти ще работи твърдо и ще пуши. Виж в TDI форума има доста инфо за това реле . http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=128147&highlight=038+907+281 или напиши номерът му в търсачката.
Има два вида релета, в зависимост дали е PD след средата на 2003 или не:
357 911 253 - това е механично обикновенно реле.
038 907 281 А (С) - това е електронно реле.
разликите между двете се виждат от тези две схеми:
електронното реле не само комуникира с ЕЦУ-то на колата, ами и дава инфо за състоянието на свещите. В TDI форума четох, че PD оборудвани с вторият тип реле, са с керамични свещи които се подгряват импулсно!!!! Така, че колега , задържането от 10 секунди с копче може да доведе до изгарянето им.
При мен проблема е , че като сложихме чип тунинг, рефлашнахме ЕЦУ-то със софтуер за след 2003 , и сега ЕЦУ-то търси релето от вторият тип, а инсталацията , и свещите са ми за първият вид реле, + това не намерих точна информация за другите 2 клеми къде отиват

Моля ако някой може да помогне да каже от каде мога да намеря едно 2-ра употреба електронно реле за проба ! 400 кинта за проба не ми се дават.
за колегата с копчето: Свещите ти работят доста след като си запалил ! това че си подгрял и си запалил не значи че си ОК. Двигателят ти ще работи твърдо и ще пуши. Виж в TDI форума има доста инфо за това реле . http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=128147&highlight=038+907+281 или напиши номерът му в търсачката.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта