Захващане на хидравлика

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Захващане на хидравлика

Мнениеот lozan67 » Чет 22 ное 2007 17:23


Не съм имал възможност да погледна под капака на двойка с хидравлика. Интересуваме алтернатора и хидравликата с един ремък ли са или шайбата на кояновия вал е двойна. А ако някой има снимки, ще е супер. Благодаря за отговорите ви предварително.




nikigada
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот nikigada » Чет 22 ное 2007 22:26


Има ги и двата варианта с общ ремок и с отделни!!!


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ремък

Мнениеот lozan67 » Пет 23 ное 2007 18:07


Некоя снимчица да се намира.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 23 ное 2007 18:36


Ако ще слагаш хидравлика,хубаво е да имаш кола донор или най малкото човек дето разбира да ти свали пълния комплект! :wink: Както ти е написал колегата преди мен в зависимост от двигателя(16 или 8 клапанов),и от това дали има климатик ,компресор или нещо др. ще има разлика по шайбите ,стойката за помпата и алтернатора!Аз например си намерих хидравлика от 16 вентилов мотор (без други от горе изброените екстри),и за да стане като хората трябваше да сменя шайбата на коляновия вал,на водната помпа ,да сложа стойка за помпата и заради нея смених и алтернатора! :wink: Доста труд и нерви хвърлих ,но си струваше! 8)


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

a

Мнениеот lozan67 » Пет 23 ное 2007 19:04


Аз искам да си слагам втори алтернатор, защото въпреки 90А не стига тока. А ще помпам музиката и все повече нема да стига.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: a

Мнениеот ivkata » Пет 23 ное 2007 19:28


lozan67 написа:Аз искам да си слагам втори алтернатор, защото въпреки 90А не стига тока. А ще помпам музиката и все повече нема да стига.
Ако правилно съм те разбрал,няма да монтираш хидравлика, а само заради алтернатора беше питането ти!? :roll: Ако е така можеш да взаимстваш идея от голф 2 лимитет едишън,при които алтернатора седи зад двигателя! :wink:
p.s. В голяма грешка съм :oops: ,не можеш да взаимстваш от едишъна ,защотo е 16 вентилов и всмукателния му колектор е отпред,а при теб всичко е отзад,и няма място за алтернатор!! :? Трябва да се търси друго място! :wink:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: a

Мнениеот emo-gar » Пет 23 ное 2007 22:01


lozan67 написа:Аз искам да си слагам втори алтернатор, защото въпреки 90А не стига тока. А ще помпам музиката и все повече нема да стига.
Гониш мощност над 1000W, кво ще правиш да не продаваш ток на Енергото :shock


nikigada
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот nikigada » Пет 23 ное 2007 22:45


Виж това решение на проблема ти мисля че е по добро за теб на стария голф бях с тези два генератора по 65А и мощност сумарно почти киловат!!! Но фаровете пак мигаха като мигачи но държеше прилично напрежение около 13 волта!

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=195135


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

alternator

Мнениеот lozan67 » Съб 24 ное 2007 6:10


Музиката е един моноблок на 350 W RMS, и сега се оглеждам за некоя четриканалка. Но хубав алтернатор от да кажем 200А под 400лв. нема пипане. А и там ще има стругарска работа за преправяне на шайбата. Затова си мислех да си сложа двойна шайба на коляновия вал и да сложа втори на мястото на хидравличната помпа. Решението на колегата nikigada е добро, в смисъл че втория алтернатор е по-високо. А по-мойто решение ще тръбва кора, защото алтернатора идва диста ниско. Благодаря на всички отзовли се!! Поздрави и успех!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта