при Audi TT / Golf IV / Audi A3 / Audi S3 / Seat Ibiza и т.н.
1. Обобщение:
Напътствия по сигурността:
Не поемаме отговорност за следните данни.
Необходими познания:
Необходимо е притежаването на малко сръчност при работа с инструменти.
Необходими части:
Blow Off клапан, продукт 40428 (за надув до 1,00 бар, в противен случай попитайте за други пружинки за до 1,5 бара!)
Необходими инструменти:
Отверки (права и крилчата) и резач..
2. Монтаж


Тук се виждат оригиналния клапан и Blow off клапана в моторния кош, при свалена обвивка(кора)! "1" е вакумния маркуч на оригиналния клапан, който се изважда от "2" и се пуха в едно и се стяга със скобичка (продукт 41487)! Алуминиевата пробка (продукт 41500) се намушва във всмукателния тракт и го запушва!


Тук се вижда входа за налягането "3", който се вкарва в25мм вход на Blow off клапана и расбира се трябва да се подсигури със скоба! Оригиналния вентил остава монтиран като “стопор”!


А така изглежда резултатът от монтажа(около 15 минути работа!).

Необходими части:
1 Blow Off клапан (продукт 40428, с до 1,5 bar налягане, според пружинката!)
2 Скобички за маркучи (продукт 41487)
1 Пробка (продукт 41500)
3. Алтернатива:
Ако нямате представа как трябва да изпълните това, има няколко майстора, с които blauerTacho.de работи съвместно. Може да си заслужава да попитате. Евентуално местният VW/Audi-Club ще помогне с монтажа. При това положение бъдете напълно изчерпателни когато давате данните, че не само blauerTacho.de но и WilTec Wildanger Technik GmbH да могат да проведът съответстващия монтаж или да изпратят необходимите части. Моля обърнете внимания, че при тези превозни средства трябва да имате необходимото налягане (и най-вече за моторите със 150 к.с.), за да съответства клапана, в противен случай трябва да изберете друг клапан като например Monzä-Super Blaster-Competition BO-200 (продукт 40460), който реагира по-рано и работи на рециркулация!