проблем с алтернатора Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

проблем с алтернатора Б3

Мнениеот bluefen » Пон 05 сеп 2005 18:03


Зна4и има следния проблем трябва да се вкара колата в много високи обороти за да почне да зарежда като хората . ина4е колата по4ва да работи на акумолатор и стрелките на бензина и температурата стигат до някжо ниво такова никакво като се вклучат мигаи или фарове гасне радиот явно недостига ток и разрейда акумалатора и псоел няма палене. алтернатора като почне да зарежда дава ток 14.3 което е нормален. има едно реле на самия алтернатор само че незнам каква роля играе то може би проблема е в него?




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 05 сеп 2005 18:07


може четките да са заминали...на свали плочката от алтернатора
и ги прегледай...


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Пон 05 сеп 2005 18:11


читави се не е от тях свалях ги


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 05 сеп 2005 22:38


диодна плочка


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Вто 06 сеп 2005 16:52


тази диодна плочка върви заедно с четките нали ?


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Вто 06 сеп 2005 17:19


Не релето, а Диодната плочка! Четките са на релето, не на плочката.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 06 сеп 2005 17:52


Да си прегледа и масите по мотора и алтернатора


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 08 сеп 2005 11:35


vaskoto1 написа:диодна плочка

И някой познат който има осцилограф /по руски/ да ти погледне какви са пулсациите .
А пък и една профилактика на алтернатора не е излишна , ако не си правил досега/ лагери, четки, проверка на диодите /разпояват се за да се измерят/,почистване на пръстените на възбудителната намотка /оглед да няма лоша връзка между тях и проводника на намотката./
Задължителен оглед на местата за закпрепване на маса към купе и маса купе двигател /може и да окислена връзка между клемата и ширмовката/ .Най -лесно мериш спада върху връзката при стартиране.
Понякога започва да пуши мястото на лоша връзка.


Потребителски аватар
vlad1.8mi
Мнения: 201
Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
Автомобил: VW Passat Variant
Двигател: 1.8T+ AEB 1999
Местоположение: ,Плевен,София

Мнениеот vlad1.8mi » Чет 08 сеп 2005 16:14


колега ,не каза колата бензинова или е дизел,защото ако е дизел май,че има центробежно реле,което комутира към алтернатор при определени обороти.Ако то не работи караш само на акумулатор.


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Чет 08 сеп 2005 16:48


Благодаря на всички проблема е оправен незнам какво му е правено но просто аз не се справих и отиде в сервиза
може оперите да заклучват.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта