проблем с алтернатора Б3
- bluefen
- Мнения: 886
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
проблем с алтернатора Б3
Зна4и има следния проблем трябва да се вкара колата в много високи обороти за да почне да зарежда като хората . ина4е колата по4ва да работи на акумолатор и стрелките на бензина и температурата стигат до някжо ниво такова никакво като се вклучат мигаи или фарове гасне радиот явно недостига ток и разрейда акумалатора и псоел няма палене. алтернатора като почне да зарежда дава ток 14.3 което е нормален. има едно реле на самия алтернатор само че незнам каква роля играе то може би проблема е в него?
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
vaskoto1 написа:диодна плочка
И някой познат който има осцилограф /по руски/ да ти погледне какви са пулсациите .
А пък и една профилактика на алтернатора не е излишна , ако не си правил досега/ лагери, четки, проверка на диодите /разпояват се за да се измерят/,почистване на пръстените на възбудителната намотка /оглед да няма лоша връзка между тях и проводника на намотката./
Задължителен оглед на местата за закпрепване на маса към купе и маса купе двигател /може и да окислена връзка между клемата и ширмовката/ .Най -лесно мериш спада върху връзката при стартиране.
Понякога започва да пуши мястото на лоша връзка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта