
Дебатиране на изписани грешки - РЕМОНТИРАХ СИ САМ КОЛАТА
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
за ифидик
Здравей майсторе Ифидик,
не се прави на скромен в този форум.
Ти си талантлив майстор, и то млад за гр. Варна.
Тука е мястото да те похваля, че ти ми помогна да откриеме проблема на колата. После аз намерих /поне така се надавям/ начина да го поправя по най-лесния начин и вече имам работещ нормално двигател. Дано на всички колеги, с подобен проблев да им е ясно един от елементарните начини за ремонт /диагностика/ поне на проблеми. Защото, при мен от дебитомер, Н75, спукан вакумен маркуч, повреден датчик за налягане в ЕБУ /електронен блок за управление/, издухана турбина, и т.н. и т.н. се стигна до там, че всеки с подобен проблем може за извади маркучето от клапана над турбото и да го надуе за да види дали има спукване, а след това да бръкне под този клапан над турбото, където има една рейка за да види, че тя трябва да се движи около 10-12 линейни милиметра. Ако не колеги, вземете отверката, бръкнете внимателно и раздвижете механизъма, при което спеставяте пари за диагностика и наистина разбирате, че турбината ви е замърсена. Това е накратко, бъдете живи и здрави и дебатирайте проблемите си.
не се прави на скромен в този форум.
Ти си талантлив майстор, и то млад за гр. Варна.
Тука е мястото да те похваля, че ти ми помогна да откриеме проблема на колата. После аз намерих /поне така се надавям/ начина да го поправя по най-лесния начин и вече имам работещ нормално двигател. Дано на всички колеги, с подобен проблев да им е ясно един от елементарните начини за ремонт /диагностика/ поне на проблеми. Защото, при мен от дебитомер, Н75, спукан вакумен маркуч, повреден датчик за налягане в ЕБУ /електронен блок за управление/, издухана турбина, и т.н. и т.н. се стигна до там, че всеки с подобен проблем може за извади маркучето от клапана над турбото и да го надуе за да види дали има спукване, а след това да бръкне под този клапан над турбото, където има една рейка за да види, че тя трябва да се движи около 10-12 линейни милиметра. Ако не колеги, вземете отверката, бръкнете внимателно и раздвижете механизъма, при което спеставяте пари за диагностика и наистина разбирате, че турбината ви е замърсена. Това е накратко, бъдете живи и здрави и дебатирайте проблемите си.
- Morskia
- Мнения: 87
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
sstancheff - Аз съм доволен от работата им - колата се оправи и сега си върви нормално! Нищо немога да направя сам защото не разбирам и не искам да си утежнявам положението - При мен свалиха я изчистиха я,залепиха ми интеркулера - имаше малка дупка - и сега всичко е наред! А това за ценоразписа им май е така - според човека
На мен ми взеха 300 лв. за всичко! Прецакан или не аз бях бос в тръните - така че сигурно добре са ме .........

- Morskia
- Мнения: 87
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Аз не разбирам нищо от тези неща така че за съжаление каквото направят това! Нито знам колко мм. е хода нито къда да го видя
Колата забиваше на 3-4 хил. оборота и не вървеше сега е всичко ОК! Така че и да са ме излъгали с 100 лв. - ами това е положението
Не че не ме е яд но при положение че отивам и ми казват толква струва - ако ми отърва - ДА ако НЕ търся друго място!

Колата забиваше на 3-4 хил. оборота и не вървеше сега е всичко ОК! Така че и да са ме излъгали с 100 лв. - ами това е положението

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kalin09 и 45 госта