интеркулер?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

интеркулер?

Мнениеот niks76 » Съб 24 ное 2007 23:09


мисля да си сложа втори интеркулер както е на пасат 2.5тди и да сваля дат4ика за мерене на налягането на входа на втория интеркулер и въпроса ми е следния:за да не стане голяма турбодупката ще натегна турбината механи4но ,но после съм сигурен 4е ще набива грешка за свръхналягане
по какъв на4ин мога да направя N75 да работи доста по бързо от нормалното :roll:




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 25 ное 2007 0:04


Ники а мислил ли си за един "голям" монтиран отпред централно интеркулер?И без да пипаш турбото мисля ще има голям ефект.От Голф 4 тди 150кс. е подходящ за мощности до към 190кс.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 25 ное 2007 1:13


miслил съм го и тоя вариант,само4е на пасата фабри4но ги има стоиките за втория кулер(а и него го имам :lol: )просто ,съм забелязал при разли4ни експерименти ,4е като си натегна турбинката(тя си стои и сега леко натегната) още малко нямам турбо дупка и не пуши нищо
искам автоматика и на втора да върти гуми само от газ, а не както сега само в движение на първа :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 25 ное 2007 8:20


niks76 написа:искам автоматика и на втора да върти гуми само от газ, а не както сега само в движение на първа :lol:



всичко дето се прави с цел интегриране на гума в атмосферата заслужава моите адмирации :twisted:


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 25 ное 2007 10:37


Tyan написа:
niks76 написа:искам автоматика и на втора да върти гуми само от газ, а не както сега само в движение на първа :lol:



всичко дето се прави с цел интегриране на гума в атмосферата заслужава моите адмирации :twisted:

Е как може да го родиш този бисер :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 25 ное 2007 10:45


Tyan написа:
niks76 написа:искам автоматика и на втора да върти гуми само от газ, а не както сега само в движение на първа :lol:



всичко дето се прави с цел интегриране на гума в атмосферата заслужава моите адмирации :twisted:

не това ми е краината цел;просто искам да видя способностите на едно тежи4ко тди ............:wink:
а също така има някои конструктивни недъзи,които ме дразнят-следователно трябва да се модифицират


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 25 ное 2007 10:48


ми виж в льоман какво стаа и мирясай... :twisted: :twisted: :twisted:
кекекеке
за Н75-аз си мисля че той си бачка доволно добре-няма как да го забързаш освен софтуерно...
тука не е пиниза на бързо и бавно. а на кога да отвориме и кога да затвориме... :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 25 ное 2007 10:56


Васе , за Н75 не е то4но така-като е натегната механи4но турбината ,клапана не може толкова бързо да разтовари турбината-на практика е така за съжаление


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 25 ное 2007 12:36


не ве никс-електрически един магнетвентил не можеш да го забързаш или забавиш. даже мисля че няма и разновидности по скорост...
тука трябва да се играе или с дебита на маркучетата или с времето на отваряне (да е малко по рано за да има време да разтовари).
май при тебе смяната на вентила с такъв с по голям дебит ще свърши работата... :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 25 ное 2007 23:04


дойде ми пресна идейка-защо не сложиш 2 Н75 в паралел?
мисля че ще ти реши проблема...
трябва само да се види да не се претовари елемента в компира който ги командва и дали диагностиката няма да засече нередности заради съпротивлението на котвите и да се излъже.
но си мисля че ще работи... :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 25 ное 2007 23:18


пробвал съм ве4е с два -нищо не става(набива грешка и влиза в авариен режим)освен с марку4етата да си поиграя ;клапана също да е близо до турбината или нещо от роя род :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 25 ное 2007 23:21


измери съпротивлението на котвичката на вентила и опитай да намериш реле със сходно съпротивление. после пусни 2та вентила през релето. :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 25 ное 2007 23:22


просто ,като се натегне турбината механи4но ,на практика тя ве4е работи от по ниски обороти и след като се развърти -реакцията и е по бърза отколкото Н75 за да я разтовари
хубавото е 4е турбо дупка няма и не пуши нищо;а директно се изстрелва,като при мен тоя ефект е още по добър заради типтроника


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: интеркулер?

Мнениеот Brezel » Пон 26 ное 2007 1:38


niks76 написа:...но после съм сигурен 4е ще набива грешка за свръхналягане
по какъв на4ин мога да направя N75 да работи доста по бързо от нормалното :roll:


Както каза васето нема как да го забързаш ел.клапана.

Защо обаче мислиш че ше набива грешка за свръх налягане :wink: Може па да го излъжеме и да не го насеща. Проблема според мене че ако не усеща свръхналягането може да има ЧУПИ КУПИ

То па кат се замисла ти нали си сега с турбина от 130 коня а тя си е здравичка. Тука имаше един колега с голф 131 коня (Стоил се казваше ама уви му збраих НИКА) та той кара (по негови сведения) на 1,6 бууст постоянно налягане. Ако моментни отклонения (разни пикове при натоварване) над 1,6 бара не са опасни за турбината ,което е въпросително, може да си решиш проблема с едно моднато файлче.


Er läuft und läuft und läuft...


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 26 ное 2007 1:47


vaskoto1 написа:...тука не е пиниза на бързо и бавно. а на кога да отвориме и кога да затвориме... :wink:


мда и аз това викам. Така де примерно правим стойностите за свръхналягането други за да не набива веднага грешка, а кога ше отваря и затваря НИКСа може (или ще може) с малко тестове сам да си нагласи софтуерно.

Според мен най големият проблем на ники не е КАК а КОГА

:lol:

Живи и здрави



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта