по какъв на4ин мога да направя N75 да работи доста по бързо от нормалното
интеркулер?
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
интеркулер?
мисля да си сложа втори интеркулер както е на пасат 2.5тди и да сваля дат4ика за мерене на налягането на входа на втория интеркулер и въпроса ми е следния:за да не стане голяма турбодупката ще натегна турбината механи4но ,но после съм сигурен 4е ще набива грешка за свръхналягане
по какъв на4ин мога да направя N75 да работи доста по бързо от нормалното
по какъв на4ин мога да направя N75 да работи доста по бързо от нормалното
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
miслил съм го и тоя вариант,само4е на пасата фабри4но ги има стоиките за втория кулер(а и него го имам
)просто ,съм забелязал при разли4ни експерименти ,4е като си натегна турбинката(тя си стои и сега леко натегната) още малко нямам турбо дупка и не пуши нищо
искам автоматика и на втора да върти гуми само от газ, а не както сега само в движение на първа
искам автоматика и на втора да върти гуми само от газ, а не както сега само в движение на първа
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Tyan написа:niks76 написа:искам автоматика и на втора да върти гуми само от газ, а не както сега само в движение на първа
всичко дето се прави с цел интегриране на гума в атмосферата заслужава моите адмирации
не това ми е краината цел;просто искам да видя способностите на едно тежи4ко тди ............
а също така има някои конструктивни недъзи,които ме дразнят-следователно трябва да се модифицират
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
не ве никс-електрически един магнетвентил не можеш да го забързаш или забавиш. даже мисля че няма и разновидности по скорост...
тука трябва да се играе или с дебита на маркучетата или с времето на отваряне (да е малко по рано за да има време да разтовари).
май при тебе смяната на вентила с такъв с по голям дебит ще свърши работата...
тука трябва да се играе или с дебита на маркучетата или с времето на отваряне (да е малко по рано за да има време да разтовари).
май при тебе смяната на вентила с такъв с по голям дебит ще свърши работата...
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: интеркулер?
niks76 написа:...но после съм сигурен 4е ще набива грешка за свръхналягане
по какъв на4ин мога да направя N75 да работи доста по бързо от нормалното
Както каза васето нема как да го забързаш ел.клапана.
Защо обаче мислиш че ше набива грешка за свръх налягане
То па кат се замисла ти нали си сега с турбина от 130 коня а тя си е здравичка. Тука имаше един колега с голф 131 коня (Стоил се казваше ама уви му збраих НИКА) та той кара (по негови сведения) на 1,6 бууст постоянно налягане. Ако моментни отклонения (разни пикове при натоварване) над 1,6 бара не са опасни за турбината ,което е въпросително, може да си решиш проблема с едно моднато файлче.
Er läuft und läuft und läuft...
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
vaskoto1 написа:...тука не е пиниза на бързо и бавно. а на кога да отвориме и кога да затвориме...
мда и аз това викам. Така де примерно правим стойностите за свръхналягането други за да не набива веднага грешка, а кога ше отваря и затваря НИКСа може (или ще може) с малко тестове сам да си нагласи софтуерно.
Според мен най големият проблем на ники не е КАК а КОГА
Живи и здрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта
