за термостатите на поло и други марки

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Чет 22 ное 2007 22:13


Казвай да го мъдриме,на мен ми дойде силата и вдъхновението да се боря с гада термостат :twisted:




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 22 ное 2007 22:51


maznia написа:има два вида термостат за пове4ко загриаване и за по малко загриаване до 70 градуса и до 92 градуса и за коли които са в по топли страни се слага тоиа за 70 градуса дори ниакои мастори махат една далаверка вутре да стои една еденица отворен постоианно да отвариа о6те по бурзо и да не греии лиатото да праии бели а су6то така незнам дали си 4увал но има и два вида антифриз единиа дига по голиама температура и по бурзо а другиа по малка и по бавно зимен и всесезонен така да го нарека аз не си се замислиал за антифриза или вика6 си4киа един налива6 и газ за термостата питаи ниакои дет е по в 4ас сус 4астите които продава ама те не казват да ти земат кинтите или пук воб6те неса и заглејдали

Дай ми марка, която прави термостат за VW на 60-70 градуса :twisted:
И хвани си оправи правописа, пък после експертните мнения :!:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 22 ное 2007 23:15


wili98 написа:
maks написа:Искам снимкааа,иначе знам на марс ги правят,даже един мармот в станиол ги мота...ако го хвана него ще го омотам,купих си вече 3 за 70градуса.

бате пак ти казвам.. има нещо сбъркано при нашите коли...
налягането ли бута шибания термостат..
ма зимата пущиняците НЕ загряват...

Колеги и аз зъзнех от студ 3 зими,обаче след като ми се наложи да сваля радиатора поради други причини и след като изтече почти всичко сега вече резултатът е следния-сутрин паля колата,стържа леда (не съм засичал време...)по всички стъкла и като влезна в колата-О ЧУДО -има топло-Чувства се :D :D :D !А и докато стигна до работата(на 1,2 км от вкъщи) дори и стрелката за темп. леко мръдва..... :shock .Никога не съм сменял термостата,даже си мисля че е оригиналния-като повечето части на тая моята...
Е вярно че след подмяната на охладителната течност имам лееко сълзене от т.н. таралеж...ама така ще е тая година :oops:

А колкото до Maznia и неговото явно нежелание да спази правилата във форума-какво да пиша...то GTI 8v се опитва момчето да ги спазва,хем си каза човека че е чужденец...,ама този колега не иска и не иска-то не са главни букви,то не е "шльокавица" то не е този неразбираем език...
Anbuch написа:Само лека критика- да не земеш да се убидиш сега - не ми е това целта :wink:

Насе и да ми се убиди-дреме ми-виж му "всички мнения"-то бива неуважение,бива...ама на мен ми идва в повече.....

Милослав написа:А бе ти оспами целия форум бе мазен !
Айде спри се малко и пиши на разбираем език.

:smackbum :не: ban?
:?:


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Пет 23 ное 2007 0:14


wili98 написа:
maks написа:Искам снимкааа,иначе знам на марс ги правят,даже един мармот в станиол ги мота...ако го хвана него ще го омотам,купих си вече 3 за 70градуса.

бате пак ти казвам.. има нещо сбъркано при нашите коли...
налягането ли бута шибания термостат..
ма зимата пущиняците НЕ загряват...
имам сега една идея, ще я пробвам и ако стане, ще споделя.. ;)


Вижте отнякъде да не преминава по малко водичка...Аз имах същия проблем и се оказа че иглата на термостата идва малко дълга и в напълно затворено положение не уплътнява както трябва и си минава антифризче по малко и няма загряване.... Като пилнах иглата с 1 милиметър всичко заспа, колата не знае друга температура освен 90 градуса :)


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 23 ное 2007 2:29


варналиа булгарин на 27 години нејенен друго иска6 ли---хаиде да не се у4им ка се пи6е 4е ми е минало времето да се у4а пи6а както ми е удобно казвам в по горните редове 4е има разлики вув температурните стоиности на термостатите и термо дат4иците следва едното отвариа на една температура а другото казва на компа друга температура и кат ги размени6 става боза от там по температурата компа се бурка


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 23 ное 2007 2:43


исках само да каја 4е има термостати и термо дат4ици сус разли4но температурно 4исло да не мислиат хората 4е им е развален термостата затова пуснах темата то се обурна на ебати спора 6е си пи6а както ми е удобно ниамам ниакои симвли за букви а клавиатурната подредба ми е то4но македонски 6тото ниама друго за булгарски и ми липсват букви


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пет 23 ное 2007 22:51


lrlmodo написа:
maznia написа:има два вида термостат за пове4ко загриаване и за по малко загриаване до 70 градуса и до 92 градуса и за коли които са в по топли страни се слага тоиа за 70 градуса дори ниакои мастори махат една далаверка вутре да стои една еденица отворен постоианно да отвариа о6те по бурзо и да не греии лиатото да праии бели а су6то така незнам дали си 4увал но има и два вида антифриз единиа дига по голиама температура и по бурзо а другиа по малка и по бавно зимен и всесезонен така да го нарека аз не си се замислиал за антифриза или вика6 си4киа един налива6 и газ за термостата питаи ниакои дет е по в 4ас сус 4астите които продава ама те не казват да ти земат кинтите или пук воб6те неса и заглејдали

Дай ми марка, която прави термостат за VW на 60-70 градуса :twisted:
И хвани си оправи правописа, пък после експертните мнения :!:

Влез в този сайт /много е полезен между другото/ http://www.autoteile-shopping.de/default.asp?lang=ru избери си някой разбираем език от лентата долу, намери VW, избери /примерно моя голф/ - 1,8 66kw 90 к.с. ABS мотор, после охлаждаща система и от там термостат, ще излезнат 10-15 марки термостати, разгледай ги и ще видиш каква гама от температури на отваряне предлагат /макар че наистина най-срещаната е на 87 гр./ - например 71, 75, 80, 84, 87,102 и т.н. Можеш да избереш например марката TOPRAN и ще видиш тези на 71 и 75 е естествено и на 87 - то вярно че ние тук я имаме за скапана марка ама в Германия сигурно не е така. А кажете защо ще правят термостати с толкова различни температури ако двигателя трябва педантично точно да работи на 90 градуса както ние си мислим. Според мен нормалния диапазон на температурния режим явно е по-широк отколкото си мислим, или пък ние се опитваме да хванем перфектния. Аз като гледам примерно тия с фордовете изобщо не се тормозят толкова /е може би не всички но болшинството/ щото си имат НОРМАЛ и хич не им дреме в коя част на нормала ще са - нормал ли е нормал е и толкова. Моята е така седи извънградско на 70 и това е. Така си дойде и не съм я пипал /и нямам намерение/ вече 3 години. В града си прави 90 и около 95 включва първа степен но извънградско е това - 70. Обаче за сега разхода си е нормален, зимата парното си е екстра ..... е някои казват че нещо се износвал двигателя повече ама .... ..... аз вече брах ядове с една кола дето все загряваше лятото и все седях на тръни та сега с тая поне карам малко по-спокойно, пък като се има предвид че имам и климатик мисля че така е по-добре особено както беше това лято 42-43 градуса отиваше най-много навънка на 80. А иначе докато стане 70 долния маркуч си е студен което означава че термостата /поне до някъде/ си е в ред. И ето в тоя ред на мисли и от това което видях в тоя сайт, пък и което съм чул за "летни" и "зимни" термостати и аз питам защо ако не е полезно за мотора ще правят термостати и за по-ниски температури. Щото и в топлите страни да караш то ако ти отваря на 70 градуса извънградско ще седи най-много на 75-80.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 24 ное 2007 1:26


колега --слав ---благодариа за подкрепата то поне аз така го приемам от по горното написано от теб. И хора несе косете че колата не дига 70 напротив вдига си ги иа иа опанете на 20 километра пут да видим и парното веи и водата топла у радиатора за ко му е на полото 90 градуса да му пада тиагата ами то тогаз и разхода 6е се дигне и ниама да вурви мислиа 4е таиа тема се приклу4и ако ниакои има не6то да казва да казва да поспорим


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 24 ное 2007 3:03


даваи да поспорим тогаз-БГ в кои паралел и меридиан се намира?????
нито е арктика ,нито е сахара нали така?
относно дат4ика за вентилатора си прав ,ама относно термостата не си :!:
ако искаш аргументи ,4укни ми на 0033623398220 4е македонски трудно 4ета-аз ще те набера и да поспорим както трябва :wink:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 26 ное 2007 3:39


нема ко да спорим аз само казвам на хората 4е има дат4ици и термостати които отвариат на разли4ни температури не 4е са развалени и вув този саит видиах 4е работната температура за поло и маслото му е ---МАксимум --80 градуса ----http://www.volkswagen.msk.ru/index.php?p=page02 намери за поло и изтегли рар архива и 4ети---су6то така има снимки сус ремонт на двигателиа колко се натиагат болтовете и си4ко


marillion
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

здравейте

Мнениеот marillion » Пон 26 ное 2007 8:16


хората от VW СА ИНВЕСТИРАЛИ НЕЗНАМ СИ КОЛКО СИ ПАРИ,за да създадат даден двигател,при къква температура да работи ,респективно кога да отвори и затвори термостата.защо трябва да слагаме термостати с други характеристики?


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 26 ное 2007 10:07


Specifications
General
Expansion tank cap opening pressure . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2 to 1.5 bars
Thermostat
Opening temperatures:
Starts to open . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87°C
Fully open . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
102°C
Fully open stroke (minimum) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7.0 mm

Electric cooling fan thermoswitch
Operating temperatures:
Single-stage switch
switcheson........................................... 93” to 98°C
Switchesoff . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
88” to 93°C
Two-stage switch
Stage 1 speed:
Switches on . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92” to 97°C
84” to 91 °C
Switchesoff . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Stage 2 speed:
Switcheson ., . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
99° to 105°C
Switchesoff . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
91° to 98°C
Torque wrench settings Nm Ibf ft
Radiator mounting bolts ......... 7
..........................
10
Thermostat cover bolts
......... 7
...........................
10
15
Thermostat housing bolts ......... 20
.........................
Cooling fan retaining nuts 7
.................................. 10
Cooling fan cowling bolts ......... 10 7
.........................
.........
25 18
Cooling fan thermostatic switch ....................
......... 10 7
................................
Coolant pump..

Това го пише в книгата за поло,всичко останало са глупости.


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Persefona » Пон 26 ное 2007 14:03


Забелязала съм, че и мойто поло малко трудно загрява. Един приятел с пасат ми каза, че е възможно да ми е отворена веригата, защото няма момент на отвръщане или поне аз не виждам по-рязка температурна разлика. Трябва да измина поне 8 - 10 километра за да се вдигне въобще стрелката и до сега 2 пъти ми се е случвало да загрява до 90 в големи задръствания. Разгледах в страницата, която Слав е пост-нал и виждам,че за моето поло обикновено температурата на отвръщане трябва да е между 82 и 90 градуса. Възможно ли е наистина да ми е отворена веригата и ако е така, какви поражения може да има това върху колата??? :?: Мога ли да проверя и как?

:???


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 26 ное 2007 15:10


Persefona написа: :?: Мога ли да проверя и как?

:???
Щом отвори термостата започва да ти загрява долния маркуч на радиатора,ако отваря преди 87 градуса значи плаче за нов.Ако отваря на 70...незнам,аз си купих вече 4 такива,единия е от юнитрейд...
П.П.Хубав ник.


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Persefona » Пон 26 ное 2007 16:26


:?: А как разбирам, че въобще отваря? :?:

Нали принципно като отваря трябва да има лек спад в температурата между 80 и 85 градуса? При мен такова нещо не се е случвало.

Никога не ми е гаснала и не ми е правила проблем с паленето. Всичко си е нормално, само че загрява мооого бавно, особено сега, през зимата! :?
....... :stll think: ..............



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта