
за термостатите на поло и други марки
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
maznia написа:има два вида термостат за пове4ко загриаване и за по малко загриаване до 70 градуса и до 92 градуса и за коли които са в по топли страни се слага тоиа за 70 градуса дори ниакои мастори махат една далаверка вутре да стои една еденица отворен постоианно да отвариа о6те по бурзо и да не греии лиатото да праии бели а су6то така незнам дали си 4увал но има и два вида антифриз единиа дига по голиама температура и по бурзо а другиа по малка и по бавно зимен и всесезонен така да го нарека аз не си се замислиал за антифриза или вика6 си4киа един налива6 и газ за термостата питаи ниакои дет е по в 4ас сус 4астите които продава ама те не казват да ти земат кинтите или пук воб6те неса и заглејдали
Дай ми марка, която прави термостат за VW на 60-70 градуса

И хвани си оправи правописа, пък после експертните мнения

wili98 написа:maks написа:Искам снимкааа,иначе знам на марс ги правят,даже един мармот в станиол ги мота...ако го хвана него ще го омотам,купих си вече 3 за 70градуса.
бате пак ти казвам.. има нещо сбъркано при нашите коли...
налягането ли бута шибания термостат..
ма зимата пущиняците НЕ загряват...
Колеги и аз зъзнех от студ 3 зими,обаче след като ми се наложи да сваля радиатора поради други причини и след като изтече почти всичко сега вече резултатът е следния-сутрин паля колата,стържа леда (не съм засичал време...)по всички стъкла и като влезна в колата-О ЧУДО -има топло-Чувства се




Е вярно че след подмяната на охладителната течност имам лееко сълзене от т.н. таралеж...ама така ще е тая година

А колкото до Maznia и неговото явно нежелание да спази правилата във форума-какво да пиша...то GTI 8v се опитва момчето да ги спазва,хем си каза човека че е чужденец...,ама този колега не иска и не иска-то не са главни букви,то не е "шльокавица" то не е този неразбираем език...
Anbuch написа:Само лека критика- да не земеш да се убидиш сега - не ми е това целта
Насе и да ми се убиди-дреме ми-виж му "всички мнения"-то бива неуважение,бива...ама на мен ми идва в повече.....
Милослав написа:А бе ти оспами целия форум бе мазен !
Айде спри се малко и пиши на разбираем език.




-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
wili98 написа:maks написа:Искам снимкааа,иначе знам на марс ги правят,даже един мармот в станиол ги мота...ако го хвана него ще го омотам,купих си вече 3 за 70градуса.
бате пак ти казвам.. има нещо сбъркано при нашите коли...
налягането ли бута шибания термостат..
ма зимата пущиняците НЕ загряват...
имам сега една идея, ще я пробвам и ако стане, ще споделя..
Вижте отнякъде да не преминава по малко водичка...Аз имах същия проблем и се оказа че иглата на термостата идва малко дълга и в напълно затворено положение не уплътнява както трябва и си минава антифризче по малко и няма загряване.... Като пилнах иглата с 1 милиметър всичко заспа, колата не знае друга температура освен 90 градуса

варналиа булгарин на 27 години нејенен друго иска6 ли---хаиде да не се у4им ка се пи6е 4е ми е минало времето да се у4а пи6а както ми е удобно казвам в по горните редове 4е има разлики вув температурните стоиности на термостатите и термо дат4иците следва едното отвариа на една температура а другото казва на компа друга температура и кат ги размени6 става боза от там по температурата компа се бурка
исках само да каја 4е има термостати и термо дат4ици сус разли4но температурно 4исло да не мислиат хората 4е им е развален термостата затова пуснах темата то се обурна на ебати спора 6е си пи6а както ми е удобно ниамам ниакои симвли за букви а клавиатурната подредба ми е то4но македонски 6тото ниама друго за булгарски и ми липсват букви
lrlmodo написа:maznia написа:има два вида термостат за пове4ко загриаване и за по малко загриаване до 70 градуса и до 92 градуса и за коли които са в по топли страни се слага тоиа за 70 градуса дори ниакои мастори махат една далаверка вутре да стои една еденица отворен постоианно да отвариа о6те по бурзо и да не греии лиатото да праии бели а су6то така незнам дали си 4увал но има и два вида антифриз единиа дига по голиама температура и по бурзо а другиа по малка и по бавно зимен и всесезонен така да го нарека аз не си се замислиал за антифриза или вика6 си4киа един налива6 и газ за термостата питаи ниакои дет е по в 4ас сус 4астите които продава ама те не казват да ти земат кинтите или пук воб6те неса и заглејдали
Дай ми марка, която прави термостат за VW на 60-70 градуса![]()
И хвани си оправи правописа, пък после експертните мнения
Влез в този сайт /много е полезен между другото/ http://www.autoteile-shopping.de/default.asp?lang=ru избери си някой разбираем език от лентата долу, намери VW, избери /примерно моя голф/ - 1,8 66kw 90 к.с. ABS мотор, после охлаждаща система и от там термостат, ще излезнат 10-15 марки термостати, разгледай ги и ще видиш каква гама от температури на отваряне предлагат /макар че наистина най-срещаната е на 87 гр./ - например 71, 75, 80, 84, 87,102 и т.н. Можеш да избереш например марката TOPRAN и ще видиш тези на 71 и 75 е естествено и на 87 - то вярно че ние тук я имаме за скапана марка ама в Германия сигурно не е така. А кажете защо ще правят термостати с толкова различни температури ако двигателя трябва педантично точно да работи на 90 градуса както ние си мислим. Според мен нормалния диапазон на температурния режим явно е по-широк отколкото си мислим, или пък ние се опитваме да хванем перфектния. Аз като гледам примерно тия с фордовете изобщо не се тормозят толкова /е може би не всички но болшинството/ щото си имат НОРМАЛ и хич не им дреме в коя част на нормала ще са - нормал ли е нормал е и толкова. Моята е така седи извънградско на 70 и това е. Така си дойде и не съм я пипал /и нямам намерение/ вече 3 години. В града си прави 90 и около 95 включва първа степен но извънградско е това - 70. Обаче за сега разхода си е нормален, зимата парното си е екстра ..... е някои казват че нещо се износвал двигателя повече ама .... ..... аз вече брах ядове с една кола дето все загряваше лятото и все седях на тръни та сега с тая поне карам малко по-спокойно, пък като се има предвид че имам и климатик мисля че така е по-добре особено както беше това лято 42-43 градуса отиваше най-много навънка на 80. А иначе докато стане 70 долния маркуч си е студен което означава че термостата /поне до някъде/ си е в ред. И ето в тоя ред на мисли и от това което видях в тоя сайт, пък и което съм чул за "летни" и "зимни" термостати и аз питам защо ако не е полезно за мотора ще правят термостати и за по-ниски температури. Щото и в топлите страни да караш то ако ти отваря на 70 градуса извънградско ще седи най-много на 75-80.
колега --слав ---благодариа за подкрепата то поне аз така го приемам от по горното написано от теб. И хора несе косете че колата не дига 70 напротив вдига си ги иа иа опанете на 20 километра пут да видим и парното веи и водата топла у радиатора за ко му е на полото 90 градуса да му пада тиагата ами то тогаз и разхода 6е се дигне и ниама да вурви мислиа 4е таиа тема се приклу4и ако ниакои има не6то да казва да казва да поспорим
нема ко да спорим аз само казвам на хората 4е има дат4ици и термостати които отвариат на разли4ни температури не 4е са развалени и вув този саит видиах 4е работната температура за поло и маслото му е ---МАксимум --80 градуса ----http://www.volkswagen.msk.ru/index.php?p=page02 намери за поло и изтегли рар архива и 4ети---су6то така има снимки сус ремонт на двигателиа колко се натиагат болтовете и си4ко
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
здравейте
хората от VW СА ИНВЕСТИРАЛИ НЕЗНАМ СИ КОЛКО СИ ПАРИ,за да създадат даден двигател,при къква температура да работи ,респективно кога да отвори и затвори термостата.защо трябва да слагаме термостати с други характеристики?
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Specifications
General
Expansion tank cap opening pressure . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2 to 1.5 bars
Thermostat
Opening temperatures:
Starts to open . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87°C
Fully open . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
102°C
Fully open stroke (minimum) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7.0 mm
Electric cooling fan thermoswitch
Operating temperatures:
Single-stage switch
switcheson........................................... 93” to 98°C
Switchesoff . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
88” to 93°C
Two-stage switch
Stage 1 speed:
Switches on . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92” to 97°C
84” to 91 °C
Switchesoff . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Stage 2 speed:
Switcheson ., . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
99° to 105°C
Switchesoff . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
91° to 98°C
Torque wrench settings Nm Ibf ft
Radiator mounting bolts ......... 7
..........................
10
Thermostat cover bolts
......... 7
...........................
10
15
Thermostat housing bolts ......... 20
.........................
Cooling fan retaining nuts 7
.................................. 10
Cooling fan cowling bolts ......... 10 7
.........................
.........
25 18
Cooling fan thermostatic switch ....................
......... 10 7
................................
Coolant pump..
Това го пише в книгата за поло,всичко останало са глупости.
- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Забелязала съм, че и мойто поло малко трудно загрява. Един приятел с пасат ми каза, че е възможно да ми е отворена веригата, защото няма момент на отвръщане или поне аз не виждам по-рязка температурна разлика. Трябва да измина поне 8 - 10 километра за да се вдигне въобще стрелката и до сега 2 пъти ми се е случвало да загрява до 90 в големи задръствания. Разгледах в страницата, която Слав е пост-нал и виждам,че за моето поло обикновено температурата на отвръщане трябва да е между 82 и 90 градуса. Възможно ли е наистина да ми е отворена веригата и ако е така, какви поражения може да има това върху колата???
Мога ли да проверя и как?



- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:


Нали принципно като отваря трябва да има лек спад в температурата между 80 и 85 градуса? При мен такова нещо не се е случвало.
Никога не ми е гаснала и не ми е правила проблем с паленето. Всичко си е нормално, само че загрява мооого бавно, особено сега, през зимата!

.......

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта