
проблем с двигателя на ПОЛО 97г 1.0
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
решено
колеги,засега проблемът ми е решен,ще видим докога! причината се оказа комбинация от неправилно работещ температурен датчик и замърсена дроселова клапа(въпреки че е сменена преди 10к с чисто нова). та след смяна на въпросния датчик и почистване и адаптиране на дросела в Юнитрейд,нещата се оправиха,поне засега! оборотите на празен ход не играят,но си останаха ниски-650-700,но момчетата там ми казаха че за този двигател трябва да са 650
също така ми казаха че въпреки че дроселът е чисто нов,не е оригинален,а менте и затова е по-муден,ама кво да се прави,ако съм знаел че има и ментета,щях да си взема от тях,нищо че е с 200-300лв по-скъп! това е засега,ако някой се интересува от други подробности-да пита!

-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за играенето на оборотите
и аз имам такув проблем кат загрее колата оборотите играиат пада на 700 и се дигат на 850 сумнивам се за клапан 6тото на слојебната ми кола има6е проблем сус клапана и след ремонта стана му6и4ка молиа даите савет
- chillout
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сходен проблем
Здравей adrenalin4o
аз имам същия проблем. При мен оборотите падат като натискам спирачките (предполагам, че от допълнителната ел. консумация на стоповете) ако са ми пуснати фаровете, парното и малко музика. От това което прочетох си вадя някакъв извод, че проблема при моето Polo е същия. Можеш ли да споделиш колко ти взеха в Unitrade за цялата операция?

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 09 окт 2007 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Здарвеи аз сан механик вчера правих поло със същия проблем даже се опитах да черпя информация от тук но нищо не помогна. В краина сметка се оказа че е компенсиращия клапан за парите на резорвара опитаи да го почистиш на ултразвук но сащевременно го включете към комотатор за дюзи. Надявамсе да помогна с това на много колеги защото на мен ми се строшиха нервите. Намира се до десният калик ни внимаваите да не го завартите защото въпреки че е с ток пропуска само в една посока.
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: Сходен проблем
chillout написа:При мен оборотите падат като натискам спирачките (предполагам, че от допълнителната ел. консумация на стоповете)





не е от това колега , от сервото на спирачките ти идва спада в оборотите и при мен е така но спада с около 30-50 оборота не повече чат пат спадне с 100
It"s not a truck , it"s a Polo
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сходен проблем
chillout написа:Здравей adrenalin4oаз имам същия проблем. При мен оборотите падат като натискам спирачките (предполагам, че от допълнителната ел. консумация на стоповете) ако са ми пуснати фаровете, парното и малко музика. От това което прочетох си вадя някакъв извод, че проблема при моето Polo е същия. Можеш ли да споделиш колко ти взеха в Unitrade за цялата операция?
80лв,но без датчика-него си го смених сам-17лв,иначе ми искаха 50

но при теб не се знае какъв е проблема,ходи първо да направят диагностиките,и те си казват кое колко струва!не взимат чак толкова скъпо в крайна сметка. има майстори които работят далеч по-некачествено,пък взимат същите,ако не и повече пари!
- chillout
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сходен проблем
G3 написа:chillout написа:При мен оборотите падат като натискам спирачките (предполагам, че от допълнителната ел. консумация на стоповете)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
не е от това колега , от сервото на спирачките ти идва спада в оборотите и при мен е така но спада с около 30-50 оборота не повече чат пат спадне с 100
It"s not a truck , it"s a Polo
Бащата си е направил експеримент и е изгасил всички консуматори ... музика, фарове и т.н. и оборотите не са падали като се натиснат спирачките но пуснеш ли консуматорите и се започва

- chillout
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сходен проблем
adrenalin4o написа:chillout написа:Здравей adrenalin4oаз имам същия проблем. При мен оборотите падат като натискам спирачките (предполагам, че от допълнителната ел. консумация на стоповете) ако са ми пуснати фаровете, парното и малко музика. От това което прочетох си вадя някакъв извод, че проблема при моето Polo е същия. Можеш ли да споделиш колко ти взеха в Unitrade за цялата операция?
80лв,но без датчика-него си го смених сам-17лв,иначе ми искаха 50![]()
но при теб не се знае какъв е проблема,ходи първо да направят диагностиките,и те си казват кое колко струва!не взимат чак толкова скъпо в крайна сметка. има майстори които работят далеч по-некачествено,пък взимат същите,ако не и повече пари!
Сигурен съм, че има и такива 'майстори'.



- btkmobail
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 07 дек 2007 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Преди време имах една Ибиза 1,0 и имах съшият проблем!Като натисна спирачките и намалям оборотите играят и после се стабилизират!!!!
Момчето на което продадох колата каза са му сменили една свещ и някаква пластинка (по която се получавал нагар до колкото разбрах) и сега колата е ток и жица!!!!Майстора му е казал,че това е много чест осрещан проблем при малолитражките (Ibiza Polo)
Но при мен проблем беше само като спирам на светофарите
Момчето на което продадох колата каза са му сменили една свещ и някаква пластинка (по която се получавал нагар до колкото разбрах) и сега колата е ток и жица!!!!Майстора му е казал,че това е много чест осрещан проблем при малолитражките (Ibiza Polo)
Но при мен проблем беше само като спирам на светофарите

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта