


Эдравейте колеги! И пак эа парното...Протече ми радиатора и
Эдравейте колеги! И пак эа парното...Протече ми радиатора и
Эдравейте колеги!И пак эа парното с иэвинение.... Протече ми радиатора и след като го эалепих и напълних системата,парното чувствително намаля! С гаэова уредба съм и иэпарителя и радиаторчето бяха върэани паралелно и при опитите эа обеэвъэдушаване на иэход едва църцореше при праэен ход на двигателя.При по-високи обороти эапочва да върви сериоэна струя и мисля че радиаторчето не е эапушено!Ако някой може да ми даде съвет как да го обеэвъэдуша-ше ЧЕРПИМЕ !!!!! Эабравих да пиша че става въпрос эа В-3
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
ами аз мисля , че едва ли ти е там проблема ( в обезвъздушаването де ) .... просто логиката казва, че хидравличното съпротивление на контура на изпарителя е по ниско от това на радиатора и от там има вероятността антифриза да си казва : а бе за какъв К** ще ходя да обикалям през парното , като мога да мина напряко ...
а до колкото знам на пасатите ако им е отпушена малката тръбичка , която ходи до казанчето се обезвъздушават сами .... 


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Щом все пак имаш някакво парно не е въздух - ако е въздух той прави възглавница и не минава нищо през радиаторчето.
Самото радиаторче вътре има едни спираловидни ламаринки чиято идея е да забавят потока на водата за по-добро топлоотдаване пък въздуха,който обтича радиаторчето.Поради тази причина е възможно да минава по-голяма част от водата през изпарителя (макар че и той има забавящи отвори за топлоотдаване ама са по-малко).
Аз лично бих направил така - възстанови си инсталацията на парното както си е била преди да сложиш изпарителя.А него го вържи на тънкото маркуче за отопление на входния колектор (не си писал какъв е двигателя ама АБС и РП имат такъв (предполагам и другите ама не съм запознат).Купуваш си маркуч Ф10 и два преходника от Ф10 към ф16 и си готов.Ефект има понеже изпарителя не ти се бърка в системата на парното по никакъв начин.А и там се появява гореща вода след 2-3-5 минути работа на двигателя (изхода е направо от главата)
Самото радиаторче вътре има едни спираловидни ламаринки чиято идея е да забавят потока на водата за по-добро топлоотдаване пък въздуха,който обтича радиаторчето.Поради тази причина е възможно да минава по-голяма част от водата през изпарителя (макар че и той има забавящи отвори за топлоотдаване ама са по-малко).
Аз лично бих направил така - възстанови си инсталацията на парното както си е била преди да сложиш изпарителя.А него го вържи на тънкото маркуче за отопление на входния колектор (не си писал какъв е двигателя ама АБС и РП имат такъв (предполагам и другите ама не съм запознат).Купуваш си маркуч Ф10 и два преходника от Ф10 към ф16 и си готов.Ефект има понеже изпарителя не ти се бърка в системата на парното по никакъв начин.А и там се появява гореща вода след 2-3-5 минути работа на двигателя (изхода е направо от главата)
Абе и аэ си милех
Абе и аэ така мислех эащото от "93г. карам само "PASSAT"-и и не е имало такъв проблем! Какво ще кажеш ако ги свържа последователно по вода? А преэ малката тръбичка тече в каэанчето!juve написа:ами аз мисля , че едва ли ти е там проблема ( в обезвъздушаването де ) .... просто логиката казва, че хидравличното съпротивление на контура на изпарителя е по ниско от това на радиатора и от там има вероятността антифриза да си казва : а бе за какъв К** ще ходя да обикалям през парното , като мога да мина напряко ...а до колкото знам на пасатите ако им е отпушена малката тръбичка , която ходи до казанчето се обезвъздушават сами ....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта