Голф 3 -Мотора е АЕЕ 1,6лMPI с прословутите пластмасови смукателни колектори. Моля колегите с двигател 1,6 -101 к.с ако имат възможност да качат снимки на техните метални смукателни колектори.
Или ,ако някой знае могат ли метални смукателни колектори от 101к.с да се поставят на MPI /75 k.s./ немско са ми намерили един Голф за изтърбушване на колектори, ама не могат да ми качат снимки за да ги огледам.
Заветната ми цел е газификация
Мился ,че има и други заинтересовани са такива "самото чудо на техниката колектори"
Благодаря предварително
Моля за малко помощ за смукателни колектори
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Re: Моля за малко помощ за смукателни колектори
kris11 написа:Голф 3 -[b]Мотора е АЕЕ 1,6лMPI с прословутите пластмасови смукателни колектори.......
Смятам,че без проблем може да се извади калъп от твоят пласмасов колектор и да се отлее(имам познат който работи в такъв завод - "Бронз ТМ"- Долна Оряховица) Даже можеш да поръчаш още няколко бройки ако има други колеги със същият модел Golf3 като твоя.
- Joro_Markov
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 28 юли 2004 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Трябва да си кажат думата колегите с 1,6л -101 коня. Или да качат снимки.
Огледал съм тук на място колекторите на 1,6 МИ но са съвсем други.
Не мога да преценя и колко точни ще са отливките .Дали няма да има шупли .Отвътре колекторите трябва да са идеално гладки -полирани.
А калъп и отливка - явно , че ще се отлива в пръст -а там от опит знам , че има много шупли и неравна повърхност. После трябва да се качва и на фреза за обработка на фланците .
Най си е лесно , ако става от 1,6 -101 коня само малко демонтажи и монтажи.
Затова колегите със 101 коня мотор да помагат.
Огледал съм тук на място колекторите на 1,6 МИ но са съвсем други.
Не мога да преценя и колко точни ще са отливките .Дали няма да има шупли .Отвътре колекторите трябва да са идеално гладки -полирани.
А калъп и отливка - явно , че ще се отлива в пръст -а там от опит знам , че има много шупли и неравна повърхност. После трябва да се качва и на фреза за обработка на фланците .
Най си е лесно , ако става от 1,6 -101 коня само малко демонтажи и монтажи.
Затова колегите със 101 коня мотор да помагат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 290 госта