ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА ГОЛФ 3, АБФ,150 к.с. -- ДА ИЛИ НЕ
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА ГОЛФ 3, АБФ,150 к.с. -- ДА ИЛИ НЕ
мен също ме вълнува темата, защото и аз съм на този етап. става въпрос за GOLF3 GTI 2000 kubika 150 ks. нека хората които имат същият модел, и са със газов инжекцион ,ми кажат как се държи автомобила, и на какви марки са заложили. напоследък чувам за италянсо оборудване в комбинация със българска компютърна система "ФОБУС" . какво мислите по този въпрос и и някой от вас заложил ли е на въпросната комбинация.насочете ме към газаджия който си разбира от работата в пловдив. благодаря ви предварително
Хм,колега виждам че никой не ти е отговорил.
Вярно че точно за ABF не мога да ти отговоря,но
Мога да ти дам инфо за другия двулитров двигател 115к.с.
Карал съм такъв и доста пъти съм се возил в него /не беше мой/ с поставен газов инжекцион.
Само положителни отзиви.Разхода си остава абсолютно същия като на бензин,което при сегашните цени означава почти двойно по-малко в пари.Динамиката и ускорението е същото,като на газ даже ми се стори мааааааалко по-пъргав.Интересното е че при газовия инжекцион автомобила /или по-скоро ЕКУ-то на инжекциона/ се нагажда според стила на каране.Ако си карал последните няколко паления и гаснения на колата в града спокойно,извънграда в началото е малко по-нединамична,и обратно--ако си я ръчкал е по-чувствителна към натискането на педала на газта и някакси по-добре реагира.
Колата е на колегата martinGTI първата джитиайка,тя беше 115кс после си взе ABF-а,но той си беше на бенц.
Сори за спама,но все пак да ти дам някаква информация,макар и не точно за този двигател,който търсиш.
Вярно че точно за ABF не мога да ти отговоря,но
Мога да ти дам инфо за другия двулитров двигател 115к.с.
Карал съм такъв и доста пъти съм се возил в него /не беше мой/ с поставен газов инжекцион.
Само положителни отзиви.Разхода си остава абсолютно същия като на бензин,което при сегашните цени означава почти двойно по-малко в пари.Динамиката и ускорението е същото,като на газ даже ми се стори мааааааалко по-пъргав.Интересното е че при газовия инжекцион автомобила /или по-скоро ЕКУ-то на инжекциона/ се нагажда според стила на каране.Ако си карал последните няколко паления и гаснения на колата в града спокойно,извънграда в началото е малко по-нединамична,и обратно--ако си я ръчкал е по-чувствителна към натискането на педала на газта и някакси по-добре реагира.
Колата е на колегата martinGTI първата джитиайка,тя беше 115кс после си взе ABF-а,но той си беше на бенц.
Сори за спама,но все пак да ти дам някаква информация,макар и не точно за този двигател,който търсиш.
За Фобус НЕЕЕЕ не и BSM (Bardolini) za 150 те коня на VW не ти трябват тези боклуци на BSM са смотани но стават но няма да си доволен нито разход нито стабилни ниски обороти.
Веднаж се дават пари така че аз ти препорачвам Bigas или Stefaneli второто е знацхително по ефтино ще го намериш за около 1300лв например www.metan-bg.com Само с тези марки ще си доволен най вероятно двигателя е фулгруб и българските инжекциони не се настройват лесно при тези мотори а понякога вобще не стават.
Веднаж се дават пари така че аз ти препорачвам Bigas или Stefaneli второто е знацхително по ефтино ще го намериш за около 1300лв например www.metan-bg.com Само с тези марки ще си доволен най вероятно двигателя е фулгруб и българските инжекциони не се настройват лесно при тези мотори а понякога вобще не стават.
- zdrash
- Мнения: 681
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CVWA
- Местоположение: RED village
аз съм с гиг4 и съм доволен
това е единствената газова без изпарител която намерих., а изпарителите както знаем смърдят доста
също така искам да кажа че няма такъв филм на газ да върви като на бензин - дори теоретично не е възможно. тези който твърдят че на газ вървят повече имат някъкъв проблем с колата.
успех
това е единствената газова без изпарител която намерих., а изпарителите както знаем смърдят доста
също така искам да кажа че няма такъв филм на газ да върви като на бензин - дори теоретично не е възможно. тези който твърдят че на газ вървят повече имат някъкъв проблем с колата.
успех
Аз съм с ФАБОС на АБФ вече 7000 км. Вървенето е същото като а бензин ама до към 5500-5700 оборота след това разликата се осеща. За разход - немога да го сравня газ/бензин защото сложих инжекциона доста скоро след като взех колата. Но на газ ми гори: около 8.5 при скорос 120 - 130 км/ч при 150 - 160 около 9.5 градско лятото 12-13, зимата 14-15.
- CARAVELLE_VR6
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
- Автомобил: VW T4
- Двигател: AAC 1995
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 11 госта