polyabs написа:Благодаря за тунинга

Със сигурност ще сложа вежди, една броня на задното стъкло, двоен аспух и ще потъмня задните стъкла. За лети джанти ще мисля по нататък. Един въпрос: Имам багажник на тавана (2 лайсни по дължина), много ми се иска да ги сваля, слагат се после едни капачки, но чух че може да протече от дъжда. Някой правил ли е това и имал ли е проблеми след това?
недей.. то в това му е чара...
кат закъса някъде.. меткаш го на гръб... и си педашиш..
по въпроса.. на комбито.. почти няма кво да се прави.. щото кат го свалиш надолу, изглежда като катафалка..
някои неща, които ще те карат да се чустваш по-добре..
Бели предни мигачи,
бели странични мигачи /тез малките/
Друг салон... от G40 или от корадо...
Друг волан.. от ГТ, или Г40
Табло с оборотомер.
Някакви джанти 14", с по-ниски гумета..
стъклата.. само леееекинко да се затъмнят...
Боядисани в цвета на купето огледала..
Друга решетка.. или с пръсната черна емблема отпред
Броните също си заслужават да бъдат боядисани в цвета на купето..
И недостатъци..
Много харчат, малко бягат.. но са учудващо пъргави като за 1043 кубика.
Сбъркана им е генерално охладителната система.. зимата не загряват..
Парното е сбъркано.. духалките на таблото маат само студено..
много са нестабилни.. особенно в неравни завои... ама това се оправя...
Рейките понякога тропат и са леко лабави
Късат стабилизиращи щанги от некадърни майстори, когато ги отвиват...
Но поне са евтини за поддръжка, и моторите са учудващо здрави..
Ха ся вземи турни снимки.. да ти кажем как да тунинговаш..
И твои и на полото

))))
ааа.
86C - 2F са конструктивно едни и същи..
2ф, се казва защото е фейслифт.. демек маааалинко по-загладено..
но като детайли рама, са идентични.. голяма част от чаркалаците са взаимозаменяеми..
ААУ двг мисля се слага само на 2ф...
а 86С е това с кръгличките фарове

по-старото