Незнам какво става с това поло
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Чет 29 ное 2007 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Незнам какво става с това поло
Колеги от около седмица колата ми взе да пррекъсва и се получава едно придърпване когато я карам.Ходих на няколко места,но никои не мойа да открие проблема.Казаха ми че мойе да е от свещите ама те са нови и проблема не е от там.Ако някой може да помогне, че незнам какво да я правя тази кола

Здравей колега!За да не почне мятане на боб или леща,напиши поне годината на колата,номера на двигателя и работния обем го запази като бонус,ако искаш


Аз току що хвърлих боб и той каза че кабелите нещо не са в ред...може и бобина да е....ама може да е пробила свещ......
Мисля че ме разбра

Отделно от това има един бутон -пише търсене

Със здраве

моята е доста по скромна
...Предното го написах за да ти напомня че като търсиш помощ,трябва да се постараеш повече с информацията за колата,двигател...Ние тук и да искаме да помогнем,няма как да стане без това инфо!За да не става така че това инфо да идва постепенно,с течение на времето(да го дърпаме с ченгел...)-давай всичко накуп!Номера на двигателя се намира само в големия талон-първите 3 букви от номера на двг.!Имаш ли АГУ,ако да!газен инжекцион ли е или обикновена...
Сменял ли си бензинов филтър и кога,сменял ли си кабели на свещи...ей такива работи-това ще помогне на всеки,който е имал някакви проблеми по колата си за да ги съпостави с това което си написал...
По мое мнение най вероятно проблема се дължи на пробил кабел(кабели)
...това плюс влагата прави големи мизерии...Изпитал съм го,знам за какво иде реч!Най -лесно се проверява на тъмно-палиш колата отваряш капака и гледаш за "дискотека" около кабелите 

Сменял ли си бензинов филтър и кога,сменял ли си кабели на свещи...ей такива работи-това ще помогне на всеки,който е имал някакви проблеми по колата си за да ги съпостави с това което си написал...
По мое мнение най вероятно проблема се дължи на пробил кабел(кабели)



- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Нека и аз хвърля малко боб и леща
Случайно да си зареждал с гориво точно преди да почне да го прави тоя номер? Като отвориш дросела да се виждат миниатюрни капчици вода?
Ако бобът не ме е подвел ще ти кажа и на теб както казах и на други:
Спиртът освен за пиене става и за в резервоара
В случай, че се установи вода в танка, спокойно можеш да налееш спиртец за да я изгориш

Случайно да си зареждал с гориво точно преди да почне да го прави тоя номер? Като отвориш дросела да се виждат миниатюрни капчици вода?
Ако бобът не ме е подвел ще ти кажа и на теб както казах и на други:
Спиртът освен за пиене става и за в резервоара

В случай, че се установи вода в танка, спокойно можеш да налееш спиртец за да я изгориш

При мен проблема беше такъв-палене -ок,като я карам студена-ок,като позагрее става нетърпимо-като съм на скорост и подавам газ- прекъсва,сякаш гасне,малко по късно тръгва с трясък...после пак така...-а като натисна съединителя докато притрисаше- се форсираше
..на место като работеше и при форсиране-ок...само на скорост правеше белата
.
Като смених кабелите-всичко се успа
Но ти пишеш че тези неща си ги сменил...,пък аз не знам нищо за твоя двигател...така че няма да мога да ти помогна....
Само едно съветче-виж пак свещите-развий ги една по една...щото на мен ми се е случвало чисто нова свещ да ми се прецака...макар че това би оказало влияние и на запалването,пък ти не пишеш за такъв проблем....Също така сложи пак старите кабели(ако ги пазиш)-така поне ще анулираш съмнението за ментак кабели.
Сигурен съм че по-запознатите колеги ще се отзоват на проблема ти



Като смених кабелите-всичко се успа

Но ти пишеш че тези неща си ги сменил...,пък аз не знам нищо за твоя двигател...така че няма да мога да ти помогна....


Само едно съветче-виж пак свещите-развий ги една по една...щото на мен ми се е случвало чисто нова свещ да ми се прецака...макар че това би оказало влияние и на запалването,пък ти не пишеш за такъв проблем....Също така сложи пак старите кабели(ако ги пазиш)-така поне ще анулираш съмнението за ментак кабели.
Сигурен съм че по-запознатите колеги ще се отзоват на проблема ти


-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Чет 29 ное 2007 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
chy написа:При мен проблема беше такъв-палене -ок,като я карам студена-ок,като позагрее става нетърпимо-като съм на скорост и подавам газ- прекъсва,сякаш гасне,малко по късно тръгва с трясък...после пак така...-а като натисна съединителя докато притрисаше- се форсираше..на место като работеше и при форсиране-ок...само на скорост правеше белата
.
Като смених кабелите-всичко се успа![]()
Но ти пишеш че тези неща си ги сменил...,пък аз не знам нищо за твоя двигател...така че няма да мога да ти помогна....![]()
![]()
Само едно съветче-виж пак свещите-развий ги една по една...щото на мен ми се е случвало чисто нова свещ да ми се прецака...макар че това би оказало влияние и на запалването,пък ти не пишеш за такъв проблем....Също така сложи пак старите кабели(ако ги пазиш)-така поне ще анулираш съмнението за ментак кабели.
Сигурен съм че по-запознатите колеги ще се отзоват на проблема ти![]()
При мен проблема се проявава по същия начин,но днес обстойно проверих кабелите и свещите и проблема не е от тях,защото са наред.Иначе за колегата,който питаше за бензина това прекъсване се появи преди да заредя!!!
- ionov
- Мнения: 169
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин
значи:преди време и аз имах подобен проблем с една чужда кола:Поло 1.6 АЕЕ,след зареждане на OMV,а още по-лошото беше,че случката се разви в Пловдив.и така където видех сервиз спирах,навсякъде ми казваха,че наи-вероятно кабели или пък запушен филтър,и че трябва да оставя колата за ден-два,и така от сервиз на сервиз стигнах до пича,който изчисти дросела за 5лв и колата заспа на пътя 

Patriot,пак ще напиша че НЕ разбирам от твоя двг....но за мен проблема си е електрически
изхождам от примера който дадох и от отговора ти...За мен няма логика да е друго,след като на празен ход си е ок,пък и прави проблема в различен режим на работа
Това за мен си е чисто и просто каране на детонации-тоест има бенц,ама искрата липсва в дадения момент в някой цилиндър.Друго,освен свещи и кабели е бобина...ама тя би дала отклонения и при палене,и при работа на празен ход....Палец и дистрибуторна капачка също биха дали този дефект,но откровено-аз незнам дали ти имаш такива
А колкото да наличието на водица в горивото-да,има го този вариант,но освен това има и едно "пукане" при палене и празен ход...
Доколкото знам,ако дросела е кофти,трябва да има и играене на обороти и проблем при форсиране на място,а ако съм разбрал правилно,при теб има проблем,само когато си на скорост,а не ...по инерция
А като колата си работи и вадиш лула след лула от свещите-има ли разлика в работата на мотора?
изхождам от примера който дадох и от отговора ти...За мен няма логика да е друго,след като на празен ход си е ок,пък и прави проблема в различен режим на работа
Това за мен си е чисто и просто каране на детонации-тоест има бенц,ама искрата липсва в дадения момент в някой цилиндър.Друго,освен свещи и кабели е бобина...ама тя би дала отклонения и при палене,и при работа на празен ход....Палец и дистрибуторна капачка също биха дали този дефект,но откровено-аз незнам дали ти имаш такива


А колкото да наличието на водица в горивото-да,има го този вариант,но освен това има и едно "пукане" при палене и празен ход...
Доколкото знам,ако дросела е кофти,трябва да има и играене на обороти и проблем при форсиране на място,а ако съм разбрал правилно,при теб има проблем,само когато си на скорост,а не ...по инерция
А като колата си работи и вадиш лула след лула от свещите-има ли разлика в работата на мотора?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта