Колего искам да ви питам дали има ръководство за експлоатация и ремонт на VW Polo 1.0 (50к.с.) след 1998 (трябва ми за един приятел и неговото е 1998-2000, мисля че е Polo III). А според вас как е този двигател, слаб ли е за това купе и дали имате проблеми с него (здрав ли е, от към страна на поддръжка скъп ли е ?
Аз намерих едно на Руски, но няма за този двигател (Има за Бензинови: 1.4 и 1.6 л. - AEE, AKV, APQ, AEX, ANX, ALM; 1.4 16V - APE, AUA; 1.6 и 1.8 л. - 1F, AFT, ADZ. Дизелови: 1.7 SDI - AKW, AHB; 1.9 SDI - AEY; 1.9 D - 1Y; 1.9 D - AGP, AGR, ALH, AQM, AYO; 1.9 TDI - AFN, AHU, ALE.
), но няма никъде за 1.0 куб.
Polo 1.0 (50 k.c.)
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Погледна ли тук?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=51417
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=51417
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
groznika написа:Погледна ли тук?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=51417
Фаила който веи трябва е този : polo_1994_engine1_rus_ch.zip намира се в тази директория : http://store3.data.bg/anbuch/VW%20polo/ ... 1995-2003/
Там са всичките малки двигатели 999 куб 50 коня и 1043 куб 45 коня
-
- Мнения: 989
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
- Автомобил: corrado
- Двигател: pg
- Местоположение: Идем из Село
- Контакти:
ам да в моя талон пише 145 и си ги дига ама моторчето издва звуци се едно ражда инак ми дава 4.5 на 100 ако карам 100-110orelko написа:И извънградско си върви доволно... максимална скорост по талона е 151км и си ги вдига.. е вярно че на 5-та на 5000 оборота и отгоре, ама все пак ги вдига. Иначе да си караш извънграда със 100 е перфектна.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
AERVWPOLO написа:Двигателя на полото е АЕR
Много ефтин за подръжка бих казал че е по лесен за подръжка от голф 2ка и е здрав
За градско е супер !!За извън градско (все пак тя е направена изцяло за града)иначе се държи добре
Само викай пази боже да не те срещне мечка и се наложи основен ремонт на ДВГ-то - ремонтният комплект струва 2239 лв. , без труда /сменя се целият цилиндров блок, защото е алуминиев и се деформира при стандартен ремонт /
maslinkov написа:AERVWPOLO написа:Двигателя на полото е АЕR
Много ефтин за подръжка бих казал че е по лесен за подръжка от голф 2ка и е здрав
За градско е супер !!За извън градско (все пак тя е направена изцяло за града)иначе се държи добре
Само викай пази боже да не те срещне мечка и се наложи основен ремонт на ДВГ-то - ремонтният комплект струва 2239 лв. , без труда /сменя се целият цилиндров блок, защото е алуминиев и се деформира при стандартен ремонт /
Вие кой двигател бихте ме посъветвали да взема, че ми трябва за градско (т.е. по икономично) и затова съм се насочил към 1.0куб., но след като целия блок е алуминиев май ще се откажа от него.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
bic написа:Кой двигател ще ми препоръчате, т.е. кой е най сполучлов според вас
Ако съм те разбрал правилно искаш двигател който да е максимално икономичен и ще караш колата предимно градско. Моят съвет е 1043 куб с код на двигателя AЕV - лесен е и за газифициране (с обикновенна газова става и не се налага монтаж на газов инжекцион дето цените им тръгват от 1200лв). Обаче имай впредвид ,че разликата при малките двигатели и по-големите при поло в разхода е най-голяма при извънградско. При градското разликите в разходите са пренебрежително малки.
Или с две думи моят съвет е :
Не се ограничавай в избора на поло главно заради двигател

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта